Selasa, 26 Mac 2019

Mobile Spa Business Ideal untuk Suri Rumah




Hai..Assalamualaikum😁

Bertemu lagi kita kali ni dalam entri yang Anim rasakan sangat menarik untuk dikongsikan bersama ..Entri kali ni Anim tujukan khas untuk para 'Suri Hati' Mr Suami  yang tercari-cari peluang Bisnes yang FUN, SIMPLE, MUDAH dan FLEKSIBLE.😁 Tapi pada masa yang sama, keluarga tidak diabaikan dan terjaga..

SURI RUMAH..Jika dulu, ibu yang tidak bekerja menguruskan keperluan keluarga sepenuhnya tetapi kini menjadi suri rumah bukan bererti seseorang itu tidak mampu menyumbang kepada ekonomi keluarga.



Siapa kata suri rumah tak boleh ada duit sendiri.
Siapa kata jadi suri rumah kita perlu duduk saja tanpa buat sesuatu yang mendatangkan duit. Kalau kita memilih untuk menjadi suri rumah, biarlah jadi suri rumah yang berduit.

Menggalas tugas sebagai suri rumah tidak semestinya kita hanya perlu bergantung kepada sumber kewangan suami..Betul tak?😁

Percayalah, ada duit sendiri dengan duit pemberian suami berbeza sangat rasanya(Feeling). Kalau duit pemberian suami,kita rasa macam perlu berjimat untuk berbelanja. Tapi bila kita ada duit sendiri, hasil usaha kita, kita akan rasa sedikit kebebasan untuk berbelanja. Perasaan puas bila berbelanja tu kita akan rasa sebab duit tu hasil dari usaha kita.

So, dalam perkongsian Anim kali ni, Anim nak mengajak semua suri rumah diluar sana yang  macam Anim ni untuk mula berbisnes. Buatlah something yang boleh banggakan diri kita dan juga keluarga kita. Jadilah suri rumah yang mempunyai pendapatan sendiri. Walaupun duduk di rumah dan menguruskan hal keluarga, tapi kita boleh menjana pendapatan hanya dari rumah dan secara tak langsung menjadi suri rumah yang 'High Class'. 

Anda Suri rumah? 
Anda ingin berbisnes? 
Tapi tak tahu nak buat bisnes apa?

Don't worry..Anim akan cuba bantu anda sebolehnya dengan peluang mulakan bisnes yang tersangatlah mudah bagi Anim ni tapi pendapatan yang bakal anda nikmati, Alhamdulillah LUMAYAN. 

Bisnes yang Anim maksudkan adalah,

'BISNES MOBILE SPA OLEH TWB'

Anim tahu, ramai para isteri @ wanita yang tercari-cari 'bisnes untuk suri rumah' yang sesuai untuk dijalankan. Anda mungkin dah penat tukar bisnes @ anda rasa bisnes yang anda tengah buat ni tak boleh bagi pendapatan/pulangan seperti yang anda ingin.
Sebenarnya, Anim pun tak terkecuali sebenarnya suatu masa dulu sebelum Anim bertemu dengan bisnes yang Anim jalankan sekarang. Anim rasa bisnes ni sangat ideal untuk dijalankan oleh para suri rumah. 

Sebelum tu, Anim nak kongsikan 5 ciri-ciri bisnes yang sesuai untuk suri rumah yang ingin memulakan bisnes. Menariknya kesemua ciri-ciri ni ada pada bisnes yang Anim nak kongsikan dengan anda ni😍

🏵 PRODUK YANG DIJAMIN BERKESAN
🏵PRODUK YANG MEMPUNYAI PERMINTAAN YANG TINGGI & DIJAMIN LARIS
🏵TERUS BOLEH MULA
🏵BISNES GUNA SMARTPHONE
🏵ADA BUKTI BERJAYA

Jom Anim huraikan setiap ciri-ciri tersebut dan bagaimana bisnes mobile spa ni related dengan setiap nya.

1) PRODUK YANG DIJAMIN BERKESAN
Dalam bisnes mobile spa TWB, kami menggunakan 100% produk yang dijamin BERKESAN,SELAMAT dan BERKESAN. .Dalam bisnes spa yang TWB tawarkan, kesemua produk yang digunakan sepenuhnya dari SHAKLEE. Bermula dari skincare, scrub, masker dan semua yang berkaitan servis yang diberikan kami gunakan produk yang dijamin berkesan dan selamat. Ini kerana, dalam bisnes mobile spa TWB, kami bukan hanya menekankan keuntungan semata-mata tetapi kepuasan pelanggan juga dititikberatkan. Dari situ, bisnes akan bertahan lama dan lebih dipercayai. Kalau sebut shaklee, pasti ramai telah yakin dengan keberkesananya dan powernya setiap produknya. Oleh sebab itu, bisnes mobile spa TWB ni telah mendapat hati oleh setiap pelangganya. Dari situ, mudah untuk jalankan bisnes mobile spa TWB ni kerana kami gunakan 100% produk yang BERKESAN & SELAMAT.

 ALL IN ONE
Semua ni anda akan dapat bila join TWB..
Banyak giler dapat.
Untung sangat join TWB tau😍

Hasil Servis menggunakan produk terbaik dari shaklee dalam servis spa..
Terbaiklah kesanya...❤

2) PRODUK YANG MEMPUNYAI PERMINTAAN YANG TINGGI & DIJAMIN LARIS
Haaaa..yang ni Anim yakin 100% bisnes ni memang mendapat permintaan yang tinggi  dan laris sebab bisnes spa ni melibatkan hal-hal kecantikkan. Semua orang suka cantik dan nampak cantik. Tambahan bisnes spa ni melibatkan WANITA. Percayalah, bisnes yang melibatkan wanita akan sentiasa ada permintaan😁 Wanita dan kecantikkan tidak dapat dipisahkan. Dengan bisnes mobile spa ni secara tak langsung dapat membantu para wanita yang terlalu sibuk dengan routine kerja mereka mendapatkan perkhidmatan dari kita yang menjalankan bisnes servis spa ni. 

Disini Anim kongsikan TESTIMONI kejayaan Beautician TWB buat servis spa dan dapat income kepuk-kepuk hasil servis yang mereka tawarkan👇






3) TERUS BOLEH MULA
Bisnes mobile spa TWB adalah satu bisnes yang SIMPLE dan FLEKSIBLE. Training untuk setiap beautician yang join TWB dijalankan secara ONE to ONE iaitu secara personal. Dari situ anda akan lebih faham dan masa untuk training juga singkat iaitu tak sampai sehari. So, tersangatlah jimat masa dan boleh dimulakan dengan cepat..Ada dikalangan beautician TWB, lepas jer habis training terus dapat customer sebab bisnes mobile spa TWB ni sangat mudah untuk dipelajari dan difahami. So, lepas habis training, terus boleh mulakan servis.


Tempat training TWB..Selesa sangat..

one to one training..mudah faham

Done training..Lepas habis training dah terus boleh cari customer..

4)BISNES GUNA SMARTPHONE
Yes..Bisnes ni sememangnya mengunakan smartphone. Selari dengan kemajuan semasa, semuanya hanya dihujung jari. Anda boleh dapatkan customer, update servis, promote servis spa anda dan sebagainya hanya mengunakan smartphone..Mudah kan? Yes..Dengan bisnes mobile spa TWB, semuanya mudah dan senang.

5)ADA BUKTI BERJAYA
Dalam bisnes mobile TWB ni kami bukan sekadar cakap kosong @ menawarkan janji manis tanpa sebarang bukti mengatakan bisnes ni berjaya. Tapi kami buktikan telah ramai yang berjaya mendapat pulangan yang luar biasa hasil dari bisnes spa yang power ni.  Ileh itu, anda tak perlu risau atau ragu-ragu untuk melabur dalam bisnes yang awesome ni.


Baca sini '5 KISAH WANITA PEROLEH PENDAPATAN 4-5 ANGKA DENGAN MOBILE SPA TWB"

Di Era globalisasi masa kini, sememangnya kos sara hidup semakin tinggi. Jika kita sebagai suri rumah hanya mengharapkan pendapatan/pemberian dari suami percayalah ianya tidak cukup dan tersangatlah 'limited' apa yang kita boleh belanjakan.

Selain untuk membantu anda untuk memiliki bisnes dan pendapatan sendiri, Anim juga ingin menaikkan martabat kita semua sebagai seorang SURI RUMAH.

Anim tak nak status 'Suri rumah' itu membataskan kita para isteri untuk mencapai setiap impian kita. Pada masa yang sama, buktikan pada semua bahawa suri rumah pun mampu untuk berjaya dan mampu untuk ada duit sendiri.

Oleh sebab itu, dalam perkongsian kali ni Anim ingin mengajak para isteri @ suri rumah join bisnes mobile spa TWB ni sebab bisnes ni memang sangat ideal untuk kita yang bergelar suri rumah ni dan ingin mempunyai pendapatan sendiri serta mempunyai impian

 dan cita-cita yang besar untuk diri sendiri dan keluarga.

Jadi, apa tunggu lagi.
Jom kita sama-sama jadi suri rumah yang mempunyai pendapatan sendiri dan capai setiap impian kita. In shaa Allah, dengan Bisnes Mobile Spa TWB semua yang anda impikan tak mustahil untuk anda capai. ❤

klik sini 👇 untuk join dan mengetahui lebih detail tentang TWB
NAK TAHU TENTANG TWB

NAK TAHU TENTANG TWB

NAK TAHU TENTANG TWB

Puan Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
Alumni TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

BACA JUGA:-
💜 BISNES MOBILE SPA SATU PELABURAN YANG BIJAK
💚 MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN
❤ PART TIME JOB MOBILE SPA
💙 MOBILE SPA TWB-KURSUS SPA TANPA KEDAI TRENDING

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...