Halaman

Jumaat, 15 Mac 2019

Mobile Spa bantu wanita jana pendapatan




Hai..Assalamualaikum semua..Kali ni Anim nak share tentang peluang bisnes yang best giler dengan korang semua..

Korang wanita yang ingin memiliki bisnes sendiri???
Korang ingin memiliki bisnes yang mampu menjajnjikan pulangan lumayan?
Korang ingin menjana pendapatan hanya dari rumah?
Korang ingin menjana pendapatan secara part time?
Korang ingin melakukan bisnes yang mampu merialisasikan impian yang ada?
Korang ingin memiliki bisnes yang mampu membantu korang sebagai wanita?

Jom Anim kongsikan dengan korang peluang bisnes yang SIMPLE, FUN dan MASYUK dan semestinya tidak memerlukan modal yang besar..Dan pulanganya, in shaa Allah jika korang komited dan rajin boleh menyamai gaji sebulan bekerja dan tidak mustahil boleh dapat lebih dari tu..Best kan..❤

MOBILE SPA...Yes!!! Inilah bisnes yang telah banyak membantu wanita di luar sana menjana pendapatan yang Alhamdulillah unpredictable dan lumayan..Ini terbukti apabila sebahagian besar yang telah menjalankan bisnes ni membuktikan mereka mampu menjana pendapatan yang luar biasa dan mendapat sambutan yang hanagat dikalangan pencinta kecantikkan..

Jika dapat dilihat trend zaman sekarang, semua wanita berlumba-lumba untuk tampil cantik memiliki kulit yang glowing dan sihat serta menawan..Biasalah, wanita dan kecantikkan kan tidak dapat dipisahkan..Siapa tak suka nampak cantik dan menawan kan..Anim pun tak terkecuali tau..😁 Dari situ, dah nampak kan bisnes yang melibatkan wanita dan kecantikkan ni memang boleh buat duit..🤑

Thats why, bisnes mobile spa ni memang salah satu bisnes yang boleh menjana pendapatan tau korang..Selagi ada wanita, selagi itulah bisnes ni bertahan..😁 TETAPI terdapat terlalu banyak tawaran buat bisnes mobile spa di luar sana..Bagaiamana untuk memilih yang paling terbaik dan bersesuaian dengan korang?

Jom Anim bantu korang clearkan permasalahan tersebut..Jom join TWB..Kami dari team TWB dengan berbesar hati ingin menawarkan tawaran buat bisnes mobile spa bersama kami dan sama2 menjana pendapatan yang lumayan dan luar biasa. Ini kerana TWB adalah sebuah projek mobile spa dari group shaklee dibawah naungan Master Ainul Sharazad dan Master Athirah..TWB dah bertapak almost 4 tahun dan telah berjaya melahirkan ramai beautician spa yang berjaya menjana pendapatan sehingga 5 angka..😎 Power kan..

APA ISTIMEWANYA BISNES MOBILE SPA OLEH TWB Ni????

Bisnes mobile spa TWB memang lain dari yang lain tau kerana terdapat pelbagai keistimewaan yang korang akan dapat apabila menjadi sebahagian dari team kami..Di sini Anim listkan 5 keistimewaan bisnes spa TWB berbanding bisnes spa yang lain..

1) PROVENT PRODUCT
Bisnes Mobile Spa oleh TWB menggunakan 100% product yang diyakini SELAMAT,BERKESAN dan SEMULAJADI. Dalam bisnes mobile spa kami, penggunaan product yang berkualiti tinggi amat ditekankan bagi memastikan customer mendapat result yang positif dan dan menjamin kepuasan customer. Dari situ, customer akan sentiasa repeat menggunakan servis dari beautician TWB.




Memandangkan TWB adalah projek mobile spa dari group shaklee, jadi products yang digunakan dalam servis setiap beautician TWB adalah 100% dari shaklee..Dari skincare hinggalah ke bahan2 untuk scrub muka,scrub badan, sauna,hand&foot spa semuanya menggunakan produk dari shaklee. Yang paling bestnya, kami menggunakan skincare yang sungguh premium dan eksklusif dalam servis spa kami dan ramai customer yang telah mendapatkan servis dari setiap beautician TWB sangat berpuas hati dengan result yang dorang dapat dan pasti akan repeat menggunakan servis spa dari team TWB. Itulah objektif utama dalam penggunaan produk yang berkualiti dan terbukti berkesan iaitu 'Kepuasan setiap para pelanggan kami'

2) PROVENT SYSTEM
Haaaa..yang inilah yang menjadikan bisnes mobile spa dari TWB ni lain dari yang lain. Kalau korang memilih untuk join bisnes spa dari TWB, korang berpeluang menikmati sehingga 6 penjuru income dan juga berpeluang mengikuti trip ke luar negara secara PERCUMA tau.. Best kan??? Memang best sangat-sangatlah. Dalam TWB kami ada sistem yang sungguh sistematik dan terbukti dapat membantu setiap usahawan spa dalam TWB bukan sekadar menjalankan bisnes spa dengan satu income sahaja tetapi boleh menikmati sehingga 6 penjuru income dimana korang takkan dapat jika bukan dari TWB..Dalam TWB, lets say kalau korang tak sihat ke, bercuti ke, atau tak dapat nak jalankan bisnes spa korang sepenuhnya ke, korang masih boleh dapat income tau.. HOW??? Haaa...Jom la joint TWB..Nanti kami ajarkan caranya..😁

Boleh Menikmati income ke 2 dan 3 walaupun kena jaga anak di rumah
Pendapatan dari 6 penjuru income


Dengan bisnes mobile spa dari TWB juga korang berpeluang untuk terbang ke luar negara secara PERCUMA sahaja..Kalau korang join kami sekarang atau pada bulan ni (March 2019) korang berpeluang untuk ke SEOUL atau SWITZERLAND pada tahun hadapat dengan tajaan sepenuhnya dari shaklee dan semestinya trip ni sememangnya exclusive and beyond imagination..Best kan..sambil2 buat spa sambil2 melancong..Aduhai..Memang lain dari yang lain lah bisnes spa TWB ni..

3) PROVENT MENTOR
Dalam bisnes spa TWB, newbie takkan dibiarkan keseorangan tanpa panduan. Akan ada mentor2 yang sememangnya 'telah makan garam terlebih dahulu' dalam bisnes spa ni yang akan guide dan memberi panduan bagi memastikan setiap yang join TWB pasti akan berjaya. Yang penting, follow setiap ajaran dari mentor dan in shaa Allah korang pasti akan berjaya mendapatkan pulangan yang sungguh luar biasa. Ini kerana, MENTOR adalah jalan 'short cut' untuk berjaya kerana mereka mempunyai lebih pengalaman. Yang pastinya, kesemua mentor2 yang ada berjaya membuktikan mereka mampu dan telah berjaya dengan bisnes mobile spa cara TWB. So, kami bukan sekadar menawarkan 'janji manis' untuk korang join kami TETAPI kami BUKTIKAN dengan setiap kejayaan MENTOR2 yang ada dalam TWB.

4) PROVENT RESULT
Yes..Kami ada provent result untuk meyakinkan setiap yang ingin join kami. Kami telah berjaya membuktikan setiap wanita yang join TWB berjaya menjana income sehingga 5 angka..Yang penting, korang mesti mempunyai keazaman yang kuat, komited, rajin, dan ikut setiap panduan yang diberikan In Shaa Allah korang juga berpeluang bersinar dalam bisnes mobile spa yang awesome dari TWB ni..

Selain itu, kami juga menyediakan provent result setiap hasil servis spa kami dimana rata2 para customer beautician spa TWB sangat berpuas hati dengan hasil yang diberikan dan pasti akan repeated menggunakan servis dari team TWB. Dari situ, kami berjaya membuktikan hasil servis kami terbaik dan menggunakan produk yang terbaik demi mendapatkan result terbaik dan kepuasan para pelanggan spa kami.





5) PROVENT SUPPORT
Dalam TWB kami ada group support yang sangat supportive yang akan sentiasa bekerjasama membantu setiap ahli yang memerlukan. Dengan support ni, setiap ahli tidak akan dibiarkan lost atau keseorangan dan akan sentiasa dibantu untuk memastikan setiap ahli sama2 berjaya dan pandai. Itulah keistimewaan team mobile spa TWB..Korang pasti berjaya bersama kami walaupun korang tidak mahir, zero experience atau kurang skill. Semuanya akan diajar dan belajar bersama2..

Itulah yang membezakan TWB dengan bisnes mobile spa yang lain. Objektif utama bisnes mobile spa TWB diwujudkan adalah untuk membantu semua wanita mampu berdikari dan mempunyai pendapatan sendiri serta memiliki bisnes sendiri yang boleh diusahakan..

Pada March 2019, TWB menawarkan pakej yang menarik untuk korang..

Pakej TWB 2019

Dengan pakej yang ditawarkan,korang boleh memilih mengikut kesesuaian dan budget yang bertepatan dengan korang. Dengan pakej yang sungguh menarik ni, kini lebih ramai wanita mampu untuk memiliki spa di atas nama sendiri..Alhamdulillah..❤

Sekian sahaja perkongsian Anim kali ni dengan korang..Diharap semua wanita mampu menjana pendapatan sendiri dengam bisnes mobile dari TWB ni..Itulah misi utama TWB diwujudkan..😁

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
011-109737353
Alumni The Walking Beauty
Pengasas Hanim Beauty Spa

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa









Tiada ulasan:

Catat Ulasan