Selasa, 26 Mac 2019

Mobile Spa Business Ideal untuk Suri Rumah




Hai..Assalamualaikum๐Ÿ˜

Bertemu lagi kita kali ni dalam entri yang Anim rasakan sangat menarik untuk dikongsikan bersama ..Entri kali ni Anim tujukan khas untuk para 'Suri Hati' Mr Suami  yang tercari-cari peluang Bisnes yang FUN, SIMPLE, MUDAH dan FLEKSIBLE.๐Ÿ˜ Tapi pada masa yang sama, keluarga tidak diabaikan dan terjaga..

SURI RUMAH..Jika dulu, ibu yang tidak bekerja menguruskan keperluan keluarga sepenuhnya tetapi kini menjadi suri rumah bukan bererti seseorang itu tidak mampu menyumbang kepada ekonomi keluarga.



Siapa kata suri rumah tak boleh ada duit sendiri.
Siapa kata jadi suri rumah kita perlu duduk saja tanpa buat sesuatu yang mendatangkan duit. Kalau kita memilih untuk menjadi suri rumah, biarlah jadi suri rumah yang berduit.

Menggalas tugas sebagai suri rumah tidak semestinya kita hanya perlu bergantung kepada sumber kewangan suami..Betul tak?๐Ÿ˜

Percayalah, ada duit sendiri dengan duit pemberian suami berbeza sangat rasanya(Feeling). Kalau duit pemberian suami,kita rasa macam perlu berjimat untuk berbelanja. Tapi bila kita ada duit sendiri, hasil usaha kita, kita akan rasa sedikit kebebasan untuk berbelanja. Perasaan puas bila berbelanja tu kita akan rasa sebab duit tu hasil dari usaha kita.

So, dalam perkongsian Anim kali ni, Anim nak mengajak semua suri rumah diluar sana yang  macam Anim ni untuk mula berbisnes. Buatlah something yang boleh banggakan diri kita dan juga keluarga kita. Jadilah suri rumah yang mempunyai pendapatan sendiri. Walaupun duduk di rumah dan menguruskan hal keluarga, tapi kita boleh menjana pendapatan hanya dari rumah dan secara tak langsung menjadi suri rumah yang 'High Class'. 

Anda Suri rumah? 
Anda ingin berbisnes? 
Tapi tak tahu nak buat bisnes apa?

Don't worry..Anim akan cuba bantu anda sebolehnya dengan peluang mulakan bisnes yang tersangatlah mudah bagi Anim ni tapi pendapatan yang bakal anda nikmati, Alhamdulillah LUMAYAN. 

Bisnes yang Anim maksudkan adalah,

'BISNES MOBILE SPA OLEH TWB'

Anim tahu, ramai para isteri @ wanita yang tercari-cari 'bisnes untuk suri rumah' yang sesuai untuk dijalankan. Anda mungkin dah penat tukar bisnes @ anda rasa bisnes yang anda tengah buat ni tak boleh bagi pendapatan/pulangan seperti yang anda ingin.
Sebenarnya, Anim pun tak terkecuali sebenarnya suatu masa dulu sebelum Anim bertemu dengan bisnes yang Anim jalankan sekarang. Anim rasa bisnes ni sangat ideal untuk dijalankan oleh para suri rumah. 

Sebelum tu, Anim nak kongsikan 5 ciri-ciri bisnes yang sesuai untuk suri rumah yang ingin memulakan bisnes. Menariknya kesemua ciri-ciri ni ada pada bisnes yang Anim nak kongsikan dengan anda ni๐Ÿ˜

๐Ÿต PRODUK YANG DIJAMIN BERKESAN
๐ŸตPRODUK YANG MEMPUNYAI PERMINTAAN YANG TINGGI & DIJAMIN LARIS
๐ŸตTERUS BOLEH MULA
๐ŸตBISNES GUNA SMARTPHONE
๐ŸตADA BUKTI BERJAYA

Jom Anim huraikan setiap ciri-ciri tersebut dan bagaimana bisnes mobile spa ni related dengan setiap nya.

1) PRODUK YANG DIJAMIN BERKESAN
Dalam bisnes mobile spa TWB, kami menggunakan 100% produk yang dijamin BERKESAN,SELAMAT dan BERKESAN. .Dalam bisnes spa yang TWB tawarkan, kesemua produk yang digunakan sepenuhnya dari SHAKLEE. Bermula dari skincare, scrub, masker dan semua yang berkaitan servis yang diberikan kami gunakan produk yang dijamin berkesan dan selamat. Ini kerana, dalam bisnes mobile spa TWB, kami bukan hanya menekankan keuntungan semata-mata tetapi kepuasan pelanggan juga dititikberatkan. Dari situ, bisnes akan bertahan lama dan lebih dipercayai. Kalau sebut shaklee, pasti ramai telah yakin dengan keberkesananya dan powernya setiap produknya. Oleh sebab itu, bisnes mobile spa TWB ni telah mendapat hati oleh setiap pelangganya. Dari situ, mudah untuk jalankan bisnes mobile spa TWB ni kerana kami gunakan 100% produk yang BERKESAN & SELAMAT.

 ALL IN ONE
Semua ni anda akan dapat bila join TWB..
Banyak giler dapat.
Untung sangat join TWB tau๐Ÿ˜

Hasil Servis menggunakan produk terbaik dari shaklee dalam servis spa..
Terbaiklah kesanya...❤

2) PRODUK YANG MEMPUNYAI PERMINTAAN YANG TINGGI & DIJAMIN LARIS
Haaaa..yang ni Anim yakin 100% bisnes ni memang mendapat permintaan yang tinggi  dan laris sebab bisnes spa ni melibatkan hal-hal kecantikkan. Semua orang suka cantik dan nampak cantik. Tambahan bisnes spa ni melibatkan WANITA. Percayalah, bisnes yang melibatkan wanita akan sentiasa ada permintaan๐Ÿ˜ Wanita dan kecantikkan tidak dapat dipisahkan. Dengan bisnes mobile spa ni secara tak langsung dapat membantu para wanita yang terlalu sibuk dengan routine kerja mereka mendapatkan perkhidmatan dari kita yang menjalankan bisnes servis spa ni. 

Disini Anim kongsikan TESTIMONI kejayaan Beautician TWB buat servis spa dan dapat income kepuk-kepuk hasil servis yang mereka tawarkan๐Ÿ‘‡






3) TERUS BOLEH MULA
Bisnes mobile spa TWB adalah satu bisnes yang SIMPLE dan FLEKSIBLE. Training untuk setiap beautician yang join TWB dijalankan secara ONE to ONE iaitu secara personal. Dari situ anda akan lebih faham dan masa untuk training juga singkat iaitu tak sampai sehari. So, tersangatlah jimat masa dan boleh dimulakan dengan cepat..Ada dikalangan beautician TWB, lepas jer habis training terus dapat customer sebab bisnes mobile spa TWB ni sangat mudah untuk dipelajari dan difahami. So, lepas habis training, terus boleh mulakan servis.


Tempat training TWB..Selesa sangat..

one to one training..mudah faham

Done training..Lepas habis training dah terus boleh cari customer..

4)BISNES GUNA SMARTPHONE
Yes..Bisnes ni sememangnya mengunakan smartphone. Selari dengan kemajuan semasa, semuanya hanya dihujung jari. Anda boleh dapatkan customer, update servis, promote servis spa anda dan sebagainya hanya mengunakan smartphone..Mudah kan? Yes..Dengan bisnes mobile spa TWB, semuanya mudah dan senang.

5)ADA BUKTI BERJAYA
Dalam bisnes mobile TWB ni kami bukan sekadar cakap kosong @ menawarkan janji manis tanpa sebarang bukti mengatakan bisnes ni berjaya. Tapi kami buktikan telah ramai yang berjaya mendapat pulangan yang luar biasa hasil dari bisnes spa yang power ni.  Ileh itu, anda tak perlu risau atau ragu-ragu untuk melabur dalam bisnes yang awesome ni.


Baca sini '5 KISAH WANITA PEROLEH PENDAPATAN 4-5 ANGKA DENGAN MOBILE SPA TWB"

Di Era globalisasi masa kini, sememangnya kos sara hidup semakin tinggi. Jika kita sebagai suri rumah hanya mengharapkan pendapatan/pemberian dari suami percayalah ianya tidak cukup dan tersangatlah 'limited' apa yang kita boleh belanjakan.

Selain untuk membantu anda untuk memiliki bisnes dan pendapatan sendiri, Anim juga ingin menaikkan martabat kita semua sebagai seorang SURI RUMAH.

Anim tak nak status 'Suri rumah' itu membataskan kita para isteri untuk mencapai setiap impian kita. Pada masa yang sama, buktikan pada semua bahawa suri rumah pun mampu untuk berjaya dan mampu untuk ada duit sendiri.

Oleh sebab itu, dalam perkongsian kali ni Anim ingin mengajak para isteri @ suri rumah join bisnes mobile spa TWB ni sebab bisnes ni memang sangat ideal untuk kita yang bergelar suri rumah ni dan ingin mempunyai pendapatan sendiri serta mempunyai impian

 dan cita-cita yang besar untuk diri sendiri dan keluarga.

Jadi, apa tunggu lagi.
Jom kita sama-sama jadi suri rumah yang mempunyai pendapatan sendiri dan capai setiap impian kita. In shaa Allah, dengan Bisnes Mobile Spa TWB semua yang anda impikan tak mustahil untuk anda capai. ❤

klik sini ๐Ÿ‘‡ untuk join dan mengetahui lebih detail tentang TWB
NAK TAHU TENTANG TWB

NAK TAHU TENTANG TWB

NAK TAHU TENTANG TWB

Puan Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
Alumni TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

BACA JUGA:-
๐Ÿ’œ BISNES MOBILE SPA SATU PELABURAN YANG BIJAK
๐Ÿ’š MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN
❤ PART TIME JOB MOBILE SPA
๐Ÿ’™ MOBILE SPA TWB-KURSUS SPA TANPA KEDAI TRENDING

Jumaat, 22 Mac 2019

" 5 Kisah Wanita Peroleh Pendapatan 4-5 Angka Sebulan Dengan Mobile Spa




BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Hai...Bertemu lagi kita kali ni dengan perkongsian yang kebih menarik kali ni. 

Yang pasti, perkongsian Anim kali ni Anim nak buktikan bahawa Bisnes Mobile Spa TWB bukan bisnes spa biasa-biasa jer..Tapi TWB menawarkan value yang sungguh luar biasa dan telah berjaya membantu ramai wanita mencapai setiap impian mereka. TWB telah melahirkan wanita2 hebat selaras dengan objektifnya iaitu 'Empowering Women'

Kali ni, Anim bawakan 'Kisah 5 wanita Hebat dalam TWB' yang telah berjaya buktikan TWB telah banyak membantu mereka. Sebenarnya ramai lagi yang telah berjaya bersama TWB tapi cukuplah Anim kongsikan 5 kisah dulu untuk permulaan ni..๐Ÿ˜
Sejujurnya...Anim sangat terinspirasi dengan setiap kisah2 mereka dan Anim harap Anim juga akan jadi seperti mereka suatu hari nanti.


KISAH PERTAMA: PUAN IZATY ROSLI

Seorang yang sangat lembut, sopan dan nampak low profile jer..Tapi berpendirian tetap dan mempunyai semangat yang kuat. Dia memilih TWB sebab sangat suka dengan 'Career Development' yang ada dalam sistem TWB..Bila buat bisnes mobile Spa TWB ni bukan menjadi beautician semata-mata, but its more than that. Memang lain dari yang lain lah Bisnes Mobile Spa TWB ni..Dan yang paling bestnya, tak perlu nak spend masa seharian untuk buat bisnes ni..Cukup sekadar 1-3 jam spend masa setiap hari dan selebihnya boleh fokus untuk anak2 dan keluarga..
Jom baca #SuccessStory KISAH PUAN IZATY ROSLI

KISAH KEDUA: PUAN SHAMIRA

Seorang Suri Rumah Sepenuh Masa dan join TWB sebab suaminya tak izinkanya bekerja selepas berkahwin. Dia bersyukur sangat sebab TWB lah yang menjadi penyelamatnya ketika dia dan suaminya dilanda musibah..Apakah kisah sebenar Puan Shamira ni jom baca #SuccessStory KISAH PUAN SHAMIRA

KISAH KETIGA: PUAN AZURA YUSOP

Kisah seorang Guru Sekolah Pendidikan Khas yang pekakkan telinga dengan setiap hinaan orang terhadapnya dan berjaya sponsored Mak dan ayahnya yang bernilai RM20K untuk pergi umrah hasil dari Bisnes Mobile Spa TWB ni..Bagaimana dia berjaya tunaikan impian mak dan ayahnya itu???
Jom ikuti kisah #SuccessStory KISAH PUAN AZURA

KISAH KEEMPAT : PUAN SHAHIDA KAHAR

Seorang Ibu anak 3 dan mempunyai anak yang masih kecik berumur 1tahun 2 bulan tapi berjaya meraih pendapatan 4-5 angka sebulan hasil dari Bisnes Mobile spa TWB ni..Surprisingly, pendapatan yang paling minima yang dia akan dapat setiap bulan adalah RM1K++ dan selalunya lebih dari nilai tu. Paling ajaibnya, dia buat bisnes mobile spa tapi dia tak offer pun servis spa..How tu????
Haaa..Jom layan kisah #SuccessStory KISAH PUAN SHAHIDA KAHAR

KISAH KELIMA: CIK NURUL SHAKIRAH 

Seorang yang kuat semangat dan berjiwa besar walaupun masih muda. Berumur 27 tahun tapi telah mempunyai target yang besar buat mak, ayah dan adiknya yang OKU. Betapa dia ingin gembirakan orang sekelilingnya dan dari situ dia perlu 'Do Something' dan tak boleh hanya harapkan gaji bulanan untuk pastikan semua impianya tu tercapai..Kalau duku dia bekerja makan gaji, nak dapat RM2K perlu keluar pagi dan balik waktu malam. Tiada masa untuk mak, ayah dan adiknya..Tapi kini dia boleh bersama keluarganya tapi daoat income luar biasa..
Nak tahu lebih lanjut tentang kisah Cik Kirah
Jom baca #SuccesaStory KISAH CIK KIRAH

Haaaa..Amacam..Terbakar tak bila baca semua kisah wanita-wanita hebat TWB ni? Mudah tak korang rasa nak berjaya dengan TWB?? Tepuk dada tanya apa yang korang nak yer..๐Ÿ˜
Dalam TWB, Kami bukan janjikan bulan dan bintang buat korang yang nak berjaya tapi taknnak bertindak dan buat apa2..Tapi kami sediakan cara-caranya dan jalan yang mudah untuk bantu korang semua especially kaum wanita yang merasakan mereka memang memerlukan dan punyai impian. Di TWB kami nak pastikan semua wanita mampu mencapai impian mereka dan sentiasa jadi wanita yang hebat.

Sekian perkongsian Anim kali ni.
If ada apa2 persoalan berkaitan TWB, jangan malu-malu untuk terus contact Anim๐Ÿ˜

Tekan jer link http://jomwasap.com/01110973735 ni yer

Puan Faridah Hanim
Alumni TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa

Kisah Cik Nurul Shakirah - Wanita Berjaya peroleh pendapatan 4-5 angka dengan Bisnes Mobile Spa TWB

Dulu nak dapatkan RM2K sebulan perit bekerja,
Sekarang dapat income RM5K sebulan dengan mudah

Perkongsian kali ni Anim bawakan kisah Cik Shakirah yang masih muda dan single yang telah berjaya buktikan  bahawa Bisnes Mobile Spa TWB banyak membantu beliau. Jom kita ikuti kisah beliau...

Cik Nurul Shakirah berumur 27 tahun dan mesra dipanggil Kirah. Dia sememangnya telah join shaklee sebelum decide untuk buat bisnes spa TWB. (Bisnes Mobile Spa TWB ni adalah projek spa yang menggunakan 100% shaklee dan diasaskan oleh Master Ainul Shahrazad)

Anak ke-6 dari 8 adik beradik dan sebelum ni bekerja sebagai kerani akaun disebuah kilang. Kirah join TWB ketika masih bekerja dan selepas 6 bulan bersama TWB, dia decide untuk berhenti kerja dan 100% fokus run bisnes mobile spa TWB. Kirah ni kiranya orang paling senior lah dalam TWB sebab beliau merupakan orang yang terawal join TWB iaitu pada tahun 2015.

Bagaimana Kirah bermula dalam bisnes ni dan bagaimana dia berjaya peroleh income sehingga 4-5 angka dalam bisnes ni dan apa sebab utama Kirah pilih untuk buat bisnes ni..Kisah kirah ni menarik tau..Lets reading...

Kirah nak sihatkan mak yang sakit lutut sekarang ni. In shaa Allah bulan 5 ni mak akan operate.Kirah juga nak umrahkan ayah kirah yang dah lama sangat teringin untuk pergi umrah. For now, kekuatan Kirah sememangnya mak,ayah dan adik. Kirah nak tunaikan apa jer yang dorang nak.(Sedih dan terharu pulak dengan niat baik seorang anak dan kakak macam kirah ni..๐Ÿ˜ญ)

Kirah story sikit lah yer...

Saya ada seorang adik lelaki yang OKU. Dia tak boleh jalan sejak dari kecil. Tahun ni umur dia dah 24 tahun.

Sebelum ni Kirah kerja, dan masa tu adik pun kecik lagi mak pun kuat lagi. Tapi as time goes by, adik pun makin besar, badan dia naik mendadak (asbab makan ubat untuk saraf) dan mak.pulak.makin tua tambahan sakit lutut pulak sekarang.

Jadi, Kirah rasa perlu do something yang boleh meringankan beban mak nak uruskan adik dan kerja rumah. Tapi pada masa yang sama boleh gain income jugak.

Masa tu Kirah memang dah start join TWB masa kerja, tapi buat secara part time je lah..(Tak betul2 serius dan fokus) Long story short, Kirah bzat keputusan untuk berhenti kerja dan fokus 100% untuk buat spa & shaklee. Memang tawakkal habis lah masa tu.

Alhamdulillah, apa yang kirah tak dapat buat masa kirah kerja, kirah dapat buat lepas kirah buat keputusan untuk FOKUS spa TWB 100%

Antaranya:-
✔Kirah dapat ringankan kerja mak
✔Ada lebih masa untuk teman adii di rumah
✔Walaupun ada lebih banyak masa, Kirah masih boleh bagi duit belanja dekat mak dan ayah. Itulah yang Kirah paling suka dan bersyukur.

In shaa Allah, bulan 5 ni nak bantu bagi dana untuk mak operation lutut dan bulan 11 nanti nak hantar ayah pi umrah.

Kini, Kirah ada lebih banyak masa untuk mak,ayah dan adik. Kirah cuma spend masa sekutar 2-3 jam jer sehari dan yang paling lama 5 jam untuk run bisnes mobile spa ni. Kirah rasa lapang sangat dengan keadaan sekarang jika nak dibandingkan dengan kerja office sebelum ni. Terpaksa pergi kerja pagi2 dan balik bila malam tapi bila dapat gaji, takda ozn penambahan. sama jer setiap bulan. Tapi bila buat bisnes ni, Kirah bkleh decide berapa gaji yang Kirah nak dan berapa lama yang Kirah nak spend untuk jalankan bisnes ni..Itulah yang paling Kirah suka bila buat bisnea Mobile Spa ni..Kita tak perlu nak spend time seharian untuk dapat pulangan yang lumayan.

Target Kirah, nak umrahkan diri sendiri pulak bukan April tahun hadapan(tahun 2020)

Dari segi income dan masa, dulu kerja kerani nak dapat RM2K sebulan pun jenuh buat OT hari-hari, pergi kerja pagi, balik malam. Tapi sekarang nak dapat RM5K sebulan pun kacang jer. Spend masa 2-3 jam jer sehari dan paling lama 5 jam dan selebihnya masa bersama family.

Tips nak berjaya macam Kirah ialah BUAT JER..JANGAN MEMILIH. Kirah pegang satu jer, 'Rezeki yang sikit tu permulaan untuk rezeki yang banyak' Jika pada awalnya korang dapat rezeki yang sedikit, bersyukurlah dan terimalah dengan hati yang terbuka..In shaa Allah akan datang pasti ada rezeki yang lebih besar buat korang..

Itulah serba sedikit kisah Cik Kirah yang sangat memberi inspirasi buat Anim dan Anim harap korang juga terinspirasi bersama dengan perkongsian wanita hebat dan ikhlas seperti Cik Kirah nk.In shaa Allah..❤

Nak realisasikan impian insan tersayang??? Bertindaklah dari sekarang๐Ÿ˜

Hubungi Anim untuk tahu lebih lagi tentang TWB

Puan Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
Alumni TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa


Kisah Puan Shahida Kahar - Wanita yang Berjaya peroleh Pendapatan 4-5 Angka denfan Bisnes Mobile Spa TWB


Income setiap bulan memang 4 angka 
dan yang paling minimum RM1K++๐Ÿ˜ฑ

Puan Shahida Kahar yang sangat manis orangnya๐Ÿ˜

Power tak income run Bisnes Mobile Spa TWB ni???
Power giler kan..Kisah kali ni memang menarik sangat sebab Puan Shahida ni buat bisnes spa tapi dia tak buat pun servis spa (tawarkan servis spa kat orang) dan hanya jaga anak-anak 24 jam jer dirumah..Dia ada 3 orabg anak dan yang paling kecil berumur 1 tahun 2 bulan(kira babay lagi lah)..Tetapi, menariknya dia mampu menjana income hingga 4 angka setiap bulan..Haaaa..Cemana tu???  

Jom Anim kongsikan perkongsian beliau untuk korang jadikan inspirasi dan sama2 berjaya bersama TWB

1. Bila saya join TWB dan berapa yuran masa tu?

๐Ÿ”น Saya join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je.

2. Apa BIG WHY join TWB?

๐Ÿ”น Nak capai career development & improve income walaupun saya housewife and 24 jam kat rumah.

3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB?

๐Ÿ”น Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress.

4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal:

๐Ÿ”น Modal pun pakai income bonus Shaklee je. Pastu waktu upgrade ke 5 course (sekarang pakej 5 course ni RM1,999), pun sama, beli barang2 dengan bonus Shaklee. Every month pun income bonus Shaklee lebih stabil. Income saya memang 4 angka setiap bulan & paling minimum pun RM1k++ so senang la dpt balik modal ๐Ÿ˜„ . Alhamdulillah.. saya tak buat servis spa langsung tau ni. Saya jaga anak-anak 24 jam je di rumah. Anak ada 3. Paling kecik 1 tahun 2 bulan.

So bayangkan kalau u all buat duit ngan servis spa lagi macam yang saya share kat wall FB saya hari2, sure berkepuk-kepuk lagi income. Yang bagusnya ilmu spa TWB ni, anda bebas nak pilih penjuru income mana yang anda nak. Takde saper paksa.

5. Adakah TWB sama dengan training spa di luar sana? Kalau berbeza apa satu perbezaan yg paaaaling menarik?

๐Ÿ”นTWB memang jauh berbeza. Perbezaan yg paling menarik adalah kelebihan mentorship yg ada dlm bisnes TWB even selepas hands-on training. Then ada 6 penjuru income yang kita leh kejar. Ada career development. Tak buat spa pun ada cara utk dpt income. Ada FREE trip kita boleh dapat. Dan macam2 lagi. Memang TWB best sgt2 ๐Ÿ˜Š

6. Fokus TWB kepada servis spa semata atau semua penjuru income?

๐Ÿ”น Saya pernah fokus servis spa masa awal2 join. Buat kat jiran-jiran & ahli keluarga kat kampung. Memang merasa instant cash tu. Sejam keje dah dapat at least RM50. Serius senang gile buat duit!!

๐Ÿ”น Then saya fokus membesarkan empire saya dengan menolong wanita lain pula yg nak buat bisnes mobile spa ni. So saya fokus utk besarkan bonus Shaklee melalui recruitment dan menjual produk2 Shaklee serta untung runcit. Kiranya walaupun saya tak buat servis spa, saya sedang menolong wanita lain untuk buat servis spa diorang & besarkan income diorang pula ๐Ÿ˜Š

7. Average income dr TWB (Harap boleh share untuk pembakar semangat pembaca & wanita di luar sana)

๐Ÿ”น Paling minimum RM1000 setiap bulan sekarang dalam title surirumah 24 jam & tak buat servis spa. Totally coaching anak buah dalam marketing spa & bisnes Shaklee masing2 je. Then paling tinggi pernah hit RM5k+++ waktu naik Coordinator.

Apa pencapaian impian paling tinggi:

๐Ÿ”น Emmm hasil gigih berbisnes dari rumah, saya berjaya membesarkan tabung simpanan saya. Syukur Alhamdulillah.

๐Ÿ”น Saya resign drpd engineer tahun 2014. Join Shaklee 2014 & TWB tahun 2015. Then saya tunaikan Umrah pada akhir tahun 2016, travel ke Istanbul (Turkey), Ho Chi Minh (Vietnam), Kyoto dan Osaka (Jepun), Hanoi (Vietnam), belanja keluarga penginapan di hotel 5 star di Cyberjaya sempena Anniversary , and banyak lagi.. Then bayar downpayment kereta Nissan Serena sebanyak RM10k, daftarkan anak masuk swimming class and now InsyaAllah.. sikit lagi nak layak dapat FREE Trip 5 Star ⭐️ Regional Shaklee ke Phuket tahun 2019 ni. Doakan saya ye ☺️

Apa perasan dapat capai impian dengan TWB:

๐Ÿ”น Memang seronok sgt sebab sejak join TWB, bisnes start progress and empire YST saya grow. And yang paling happy, of course bila saya dapat naik rank dalam Shaklee satu persatu dari Supervisor, lepas tu Senior Supervisor dan akhirnya latest Coordinator, semuanya asbab berTWB.
Income pun makin stabil Alhamdulillah. Suami juga merestui pekerjaan saya Alhamdulillah.

Dalam empire saya, saya telah melahirkan 5 orang Supervisor, seorang Senior Supervisor dan ramai lagi business builders Spa TWB ☺️

Apa saranan/cadangan untuk wanita di luar sana:

๐Ÿ”น Jom sertai kami di TWB. Terlalu banyak peluang untuk anda jana income tak kisah la nak full time ke part time ke. Once anda dah join dan faham lubuk2 duit yg ada, anda akan rasa untung sgt2 dah menjadi salah seorang ahli dan #AlumniTWB.

Saya share di sini sedikit gambar kenangan buat tatapan ๐Ÿฅฐ

Thank U Allah.. Next, jom kejar untuk Switzerland pula ๐Ÿ’ช๐Ÿผ

Geng Alumni TWB yang dah buat entry tu jangan lupa link ke blog saya ye.. hehehe

www.syahidashukri.com

Sekian, semoga bermanfaat & memberikan inspirasi ๐Ÿ˜Š

Puan Shahida & the geng๐Ÿ˜


Sekian kisah Puan Shahida Kahar. Sangat terinspirasi kan..
Dalam TWB, kami bukan hanya menawarkan peluang untuk berbisnes sahaja..Tapi kami bantu korang tingkatkan taraf hidup dan jadikan korang seorang wanita yang berani untuk berimpian dan tak mustahil untuk capai setiap impian tersebut.

Jom jadikan TWB platform untuk korang ubah hidup korang hari ni..

Hubungi Anim untuk mengetahui lebih lanjut tentang TWB..

Puan Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
Alumni TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa

Puan Azura Yusop - Wanita Berjaya peroleh Pendapatan 4-5 Angka dengan Bisnes Mobile Spa TWB


Dapat sponsored Umrah Mak dan Ayah
Hasil Bisnes Mobile Spa TWB


Puan Azura Yusop 
yang ceria orangnya๐Ÿ˜
Kali ni Anim bawakan kisah Puan Azura, seorang guru Sekolah Pendidikan Khas yang menjadikan Bisnes Mobile Spa TWB sebagai part time beliau dan hasil dari bisnes mobile spanya beliau berjaya memperoleh pendapatan yang sangat lumayan.

Honestly, Anim tak pernah jumpa Kak Zura ni tapi senang dengan caranya bila berada di 'rumah agam' TWB(SUPPORT GROUP KAMI). Orangnya friendly dan ceria serta kelakar. Hubungan kami as a terapis spa team TWB memang sangat akrab walaupun tak pernah bersua. 

Jom ikuti kisah Kak Zura..

Dalam kisah ni, Kak Zura compilekan semua maklumat tentangnya dan menjawab semua persoalan ramai yang pelik macam mana dia boleh saving hanya melalui spa & shaklee untuk tunaikan hajat kedua ibubapanya..

1. Bila join TWB dan berapa yuran masa tu? 

๐Ÿ”น Zura join Nov 2015. Masa tu RM750 untuk course facial je.

2. Kenapa nak join TWB sedangkan sudah bergelar guru dan ada income yang lebih stabil?

๐Ÿ”น Cikgu bukan JUTAWAN tau. Paling banyak berniaga cikgu la weh. Dekat bilik guru memang penuh katalog. Paling best siap ada telegram jualan ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Berniaga ni Bukan sebab cikgu pandai bercakap TAPI sebab sesak da. Tengok sebelah kiri bahagian Slip gaji dah macam gaji doktor. Cuba telek sebelah kanan, banyak potongan weeee.

Zura join TWB ofcos la nak improve income sebab selalu sesak nafas bila hujung bulan & bila ada duit dapat tunaikan tanggungjawab sepatutnya kepada mak ayah sebagai seorang anak.

3. Apa perkara yang paling berharga diperolehi sejak join TWB?

๐Ÿ”น Dapat ilmu bisnes, strategi bisnes, ilmu kesihatan, ilmu kecantikan, bonus pun makin besar & bisnes rasa lebih fun nak buat bila ada progress.

4. Berapa lama masa ambil untuk balik modal: 

๐Ÿ”นSEBULAN. Ye cuma sebulan je dah dapat dah pulangan modal RM750 tu. Zura memang fokus buar servis spa, training spa & Shaklee.

5. Nak buat Spa ni perlukan pengalaman ke? 

๐Ÿ”น Sejujurnya, zura 0 basic spa. Jadi, nak buat spa korang ghase perlukan pengalaman spa ke? Zura belajar masa training dan selebihnya belajar setiap hari melalui client kita. Kata orang practice make perfect. Tak perlu nak tunggu perfect baru nak buat. Alamatnya memang sampai ke sudah tak buat. From 0 dan lama-lama zura jadi excellent dalam dunia spa.

6. Kenapa pilih spa TWB & Shaklee? 

๐Ÿ”นSpa TWB & Shaklee memang jauh berbeza. Perbezaan yang paling menarik adalah kelebihan mentorship yang ada dlm bisnes TWB even selepas hands-on training. Then ada 6 penjuru income yang kita leh kejar. Ada career development. Tak buat spa pun ada cara untuk dapat income. 

Ada FREE trip kita boleh dapat. Dan macam2 lagi. Memang TWB best giler. Bonus shaklee memang sangat besar. Masa baru join Spa dan Shaklee, bonus pertama cuma RM23.42 sen je dan seterusnya zura pernah dapat RM3k macam tulah dan seterusnya ? (Rahsia la) Insyaallah lebih banyak dan banyak bila niat kita ikhlas. 

Cuma sekarang tak lah rasa sesak sangat. Kalau nak beli apa je boleh beli tak payah tunggu gaji. 

6. Apakah cabaran paling hebat selama buat spa? 

๐Ÿ”น Tipulahkan kalau kata takde cabaran. Fuhhh lap dahi sekejap. Tapi sebab cabaran tu lah zura jadi semakin kuat dan lebih positif. 

➡ zura pernah dihina muka tak lawa ada hati nak buat spa. Sedih giler beb. Tap lap ayaq mata berderai bak kaca terhempas. Mau orang tak jeles, muka yang macam jalan tar dulunya dah boleh ada spa atas nama sendiri. 

Ada aku kesah ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—

➡ Zura selalu sesat ke rumah customer. Bila sesat berhenti tepi jalan dan nanges2. Hahaha

Zura bernasib baik tau sebab sepanjang buat spa belum ada lagi customer yang tipu. 

7. Average income dr TWB (Harap boleh share untuk pembakar semangat pembaca & wanita di luar sana)

๐Ÿ”น Paling minimum RM1000 setiap bulan kalau buat servis spa weekend je. Ni kalau malas nak cari cuatomer spa la. Paling tinggi income dalam spa zura pernah dapat RM750 untuk sabtu dan ahad. Bayangkan kalau uolls suri rumah ni buat full time. Lagi masyuk beb. 

Kita bos, kita pekerja, kita akauntan , jadi ikut suka kita nak buat masa bila. Sangat fleksibel. Tak ganggu langsung masa kita bersama keluarga. Kita boleh buat perancangan sebab untuk customer spa perlukan booking dan kita boleh set masa appoiment ikut masa kita. 

8. Macam tak percaya boleh savings banyak untuk hantar mak ayah ke umrah. Betul ke tak ni? 

๐Ÿ”น Pada mulanya zura pun tak percaya. Tapi zura percaya kuasa fokus dan letakkan target. Hari-hari tatap target tu dan bayangkan. Dan bukan tenung je.....diiringi dengan usaha.

๐Ÿ”น Nak tahu macam mana zura buat? Ok macam ni lepas kursus spa, zura hanya mahirkan skills dengan facial saja. Seorang customer zura cas RM50. Zura dah dapat lebih 100 orang customer. Sila darab lah ye. 

๐Ÿ”นAlaaaa macam ni bila nak kaya. Bila nak capai target. Kat sinilah zura upgrade skill. Zura upgrade terus kepada sauna, scrub badan, lulur aromatheraphy massages dan tangas. Kat sinilah betapa nilainya ilmu bila kita boleh higher buat duit. 

๐Ÿ”น (Dan zura terpaksa bayar setiap kurus pada harga berlainan). Sebab tu pekej sekarang lebih menguntungkan. Korang bayar sekali dan nikmati 12 kursus lumpsum. Jangan takut rugi, jangan takut mahal, percayalah bila korang bijak gunakan ilmu ianya sangat bermanfaat. 

๐Ÿ”น Lepastu zura tambah lagi kursus... tamaknya la kan. Kali ni zura upgrade kursus bekam  dan akupunktur. Alahai bila banyak skill zura boleh buat pekej dan sekaligus menampakkan betapa highclass nya spa kita. Customer ada banyak pilihan. 

๐Ÿ”น Zura hanya guna keuntungan spa untuk upgrade skill. Bertuahnya rasa. Korang nampak tak? Betapa berbaloinya jika kita berani melabur. 

๐Ÿ”น Zura mula rekacipta nama pekej spa, contohnya pekej seri pengantin, seri ayu, pekej bidadari dan macam-macam pekej. Bila buat pekej, kita dapat bantu customer untuk nikmati spa lebih menjimatkan. 

๐Ÿ”น Pernah sehari tak tau dah nak bagi apa nama pekej ni, customer nak semua sekali. Servis dari pagi sampai petang.Aduh duh patah pinggang mak. 

๐Ÿ”น Setiap hasil spa zura tabung. 20% je kalau nak enjoy pun. Berkat menabung. Bestkan korang. 

9. Kenapa nak hantar mak ayah dan bukan sendiri yang pergi?

๐Ÿ”น Saya berdoa supaya zura dan suami juga dijemput menjadi tetamu Allah. InsyaAllah redha allah adalah redha ibubapa. 

๐Ÿ”น Sebenarnya pada mula zura saving niat saya nak ikut trip TWB ke Paris. Haaaa bab ni zura nak habaq salah satu kebestan SPA TWB. Setiap tahun ada annual trip international. Zura dah beli beg, dah beli jacket, dah beli long john. Cuma kasut tu tengah survey. Paris pada masa tu musim sejuk. 

๐Ÿ”นTetiba ubah fikiran, Allah gerakkan hati in nak hantar mak ayah  ke umrah. Baik zura dahulukan mereka dan lupakan niat untuk ikut trip. Zura fikir takut tak sempat je nak tunaikan impian mereka. Finally, buat keputusan dan terus bayar booking RM2k dengan Emraaz Agency.  Selebihnya perlu dijelaskan sebulan sebelum pergi. Alhamdulillah, kita pasang je niat, Allah terus hantar rezeki mencurah-curah. Kos yang zura sponser hampir 20k. 


Mak dan Ayah Puan Azura di tanah suci❤


Menitis air mata dan terpancar wajah gembira di raut wajah suci mereka. Allahu

10. Apa saranan/cadangan untuk wanita di luar sana:

๐Ÿ”น Jom sertai kami di TWB. Terlalu banyak peluang untuk anda jana income tak kisah la nak full time ke part time ke. Once anda dah join dan faham lubuk2 duit yang ada, anda akan rasa untung sangat2 bila menjadi salah seorang ahli dan #AlumniTWB. 

Thank U Allah.. Next, jom kejar untuk 2 tiket ke korea tajaan sepenuhnya shaklee ๐Ÿ’ช๐Ÿผ

Sekian, semoga bermanfaat & memberikan inspirasi ๐Ÿ˜˜


Haaaa..Itulah kisah Kak Zura seorang #AlumniTWB yabg kini boleh tersenyum puas hasil dari bisnes Mobile Spa yang dijalankanya..Kini, dia bangga mengatakan bisnes Mobile Spa TWB ni bukan bisnes yang biashe-biashe..Tapi sungguh luar biasa.Banyak impianya tercapai hasil dari bisnes yang awesome ni..

Thats why, dalam TWB, Founder amat titikberatkan 'Result Matter'..Dalam TWB kami ada PROVENT RESULT/SUCCESS yang boleh dijadikan panduan dan ikutan sebab misi utama Projek Spa TWB adalah untuk 'Empowering Women'..

So, apa tungu lagi..Jom lah jadi sebahagian dari kami..Kita sama2 capai impian kita..
TWB menjadikan wanita hebat, berjaya dan mampu untuk berdikari.

Hubungi Anim untuk tahu lebih lanjut tentang TWB

Puan Faridah Hanim Bt Mohd Yusoff
Alumni The Walking Beauty
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa

Kisah Puan Shamira - Wanita yang Berjaya peroleh pendapatan 4-5 angka dengan Bisnes Mobile Spa TWB



Jana pendapatan mudah RM3000 sebulan
hanya dengan Bisnes Mobile Spa TWB


Puan Shamira bersama uplinenya..๐Ÿ˜

Kali ni Anim nak kongsikan kisah tentang Puan Shamira wanita cekal dan hebat yang telah berjaya buktikan Bisnes Mobile Spa banyak membantu beliau menjana pendapatan yang lumayan. Selain itu, dengan bisnes ni, dia mampu untuk survive menghadapi setiap ujian yang datang.

Jom kita ikuti kisah kejayaan Puan Shamira bersama Bisnes Mobile Spa TWB

Nama saya Shamira Binti Mohd Nasir. Berumur 25 tahun (muda lagi uols๐Ÿ˜) dan berasal dari negeri Jelapang Padi, Kedah Darul Aman dan sudah berkahwin.

Siapa saya sebelum join TWB?
Saya hanyalah seorang suri rumah sepenuh masa disebabkan suami saya tak izinkan saya bekerja.  Sebelum berkahwin, saya pernah buat pelbagai pekerjaan dan pekerjaan saya adalah operator pengeluaran di sebuah kilang di Hitech, Kulim, Kedah.

Bila saya join TWB???
Almost setahun. Saya mula join TWB dan training TWB pada 25 March 2018. Ketika saya buat keputusan untuk join TWB, saya langsung tak mempunyai modal walaupun RM100. Lebih apatah lagi.Sedih sangat bila diingatkan balik..๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Berserah sepenuhnya kepada Allah
Dalam keadaan tidak mempunyai sebarang modal, saat itulah saya betul-betul berserah dan bergantung sepenuhnya kepada Allah dan yakin 100% bahawa Allah akan bantu saya. (Begitu tinggi kebergantungan saya kepada Allah saat itu). Setiap hari saya positifkan diri dengan dengan ayat "Antara tanda Allah nak beri sesuatu pada hambanya adalah dengan gerakkan bibir kita untuk meminta".

Dan.....

Bayangkan lagi 5 hari nak training dalam tangan saya masih kosong dan bermacam-macam bermain difikuran saya ketika itu. Tetapi....

Allah terlalu baik dengan saya. Dalam keadaan saya serabut Allah hantar seseorang untuk bantu saya. Dia bukan sesiapa jauh sekali keluarga ataupun adik beradik.Kami tidak ada pertalian darah langsung!

Dari Kedah untuk ke Bangi saya pergi sorang-sorang tau(betapa saya ingin ubah hidup saya ni) Ketika itu, saya rasa jauh dan lama sangat perjalanan tu. Padahal 4 jam jer pun naik ETS๐Ÿ˜

Alhamdulillah..Saya berjaya habiskan training di Bangi dan pulang ke Kedah. 

Dugaan muncul....
Setiap  hambanya, Allah akan uji dengan ujian yang berbeza untuk melihat betapa kuatnya dan bagaimana penerimaan ujian itu oleh hambanya. Begitu juga saya tidak terkecuali dari ujian itu. Ketika itulah saya merasakan " TWB lah Penyelamat Keluarga saya"

Kenapa saya merasakan begitu? TWB ni bomba ke?๐Ÿ˜‰ Mesti korang tertanya-tanyakan??? Hehehe..Jom saya kongsikan bagaiamana TWB membantu saya ketika saya memerlukan...

Nak dijadikan cerita seminggu selepas puasa (Bulan Ramadhan) tahun lepas suami saya berhenti kerja, atas sebab yang dia sendiri tak boleh tanggung lagi..

Walaupun ketika itu, gaji suami merupakan pendapatan utama keluarga kami, tetapi dengan izin Allah Alhamdulillah walaupun tanpa gaji utama kami masih mampu survive.

Macam mana kami survive?

TWB lah banyak membantu kami ketika itu. Bila kita ada ilmu dan skill, percayalah senang giler nak buat duit. Kalau korang nak tahu , ketika saya diuji tu, saya masih baru dalam bisnes ni. Tapi, Alhamdulillah saya boleh survive. Sebab tu saya cakap, SENANG GILER BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA TWB NI!

Walaupun ada ketikanya rasa susah tapi banyak sangat hikmah yang Allah kurniakan disebalik ujian yang saya hadapi antaranya nikmat kebebasan masa dan kewangan.

Pesan saya, BERTANGGUH dan TAKUT adalah dua ciri yabg akan menjerumuskan kita kepada penyesalan yang tak sudah.

Hidup dalam penangguhan ibarat ' Menunggu Kucing Bertanduk' Tak tahu bila akan berjaya. Masa terbuang dan tiada pencapaian yang kuta dapat. Statik! Tidak akan ubah apa-apa.

Terlalu banyak berfikir juga kan bantutkan usaha kita untuk berubah dan berjaya. Nak Berjaya?Redah sahaja! 

Yakinlah, kita ada ALLAH. Doa adalah senjata paling kuat buat kita. Angkat tangan dan berdoalah..Mintalah apa yang kita nak..Pasti Allah akan makbulkan. Allah pasti akan bantu kita..❤

 Puan Shamira..Cantik orangnya..๐Ÿ˜

Cekal kan Puan Shamira ni..Walaupun pelbagai dugaan dan ujian yang terpaksa dihadapinya, dia sentiasa terimanya dengan hati yang terbuka. Dia juga sentiasa berusaha untuk cari jalan untuk majukan dirinya dan tak duduk diam dan hanya berserah. Itulah ciri-ciri orang akan berjaya dan sentiasa akan berjaya. 

Itulah nilai yang korang akan dapat bila join TWB. Dalam TWB, Kami bukan sekadar memngajar korang ilmu bisnes, tapi pelbagai ilmu lain termasuk ilmu kerohanian.
That The Beauty of TWB

Terinspirasi dengan kisah Puan Shamira? Nak jadi wanita hebat dan banggakan suami dan bantu keluarga? Jom lah mulakan langkah pertama hari ni dengan jiin TWB
Anda juga boleh jadi hebat dan berjaya.In shaa Allah..
Kami bantu korang sampai berjaya.


Hubungi Anim untuk tahu lebih lanjut tentang TWB:-

Puan Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
Alumni TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa
011-10973735

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa

Kisah Puan Izaty Rosli- Wanita yang berjaya Peroleh Pendapatan 4-5 Angka dengan Bisnes Mobile Spa TWB



Jana Pendapatan Mudah RM5000 sebulan 
 Hanya Dengan Bisnes Mobile Spa TWB


Puan Izaty Rosli bersama Founder TWB Puan Ainul Shahrazad


Kisah wanita berjaya peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa TWB kali ni ialah mengenai Puan Izzaty Rosli salah seorang Alumni TWB yang boleh dikatakan senior lah dalam TWB.. ๐Ÿ˜ Orangnya sungguh manis dan sopan serta lemah lembut sangat tetapi mempunyai pendirian yang sangat kuat dan bersemangat tinggi.. Sentiasa berfikiran positif dan sentiasa memberi inspirasi buat geng2 TWB yang lain. Honestly, Anim sangat kagum dengan Puan Izzaty ni dan suka sangat tengok cara dia berjaya dalam TWB..๐Ÿ˜

Jom kita ikuti kisahnya bagaimana dia bermula,apa sebab dia pilih TWB dan apa yang menyebabkan dia boleh berjaya dalam TWB....

Saya Izaty, graduate Accounting di USIM. Pernah bekerja sebagai Account Exec selama 2 tahun. Tetapi decide untuk berhenti kerja selepas dapat anak pertama. Sebenarnya, seronok bekerja tetapi selepas dapat baby pertama anak saya disahkan Ekzema..Kiranya baby ekzema lah baby saya yang pertama tu dimana dia memerlukan penjagaan yang sangat rapi. Oleh sebab itu, saya terpaksa berhenti kerja demi memberi perhatian yang rapi buatnya. Setahun saya menganggur sehingga anak saya pulih.

Then, saya mula mencari satu pekerjaan yang felxible untuk saya bekerja dan pada masa yang sama saya dapat bersama anak saya dan menjaganya. Alhamdulillah, dengan izin Allah, saya dipertemukan dengan satu pekerjaan/bisnes yang dapat memenuhi kriteria yang saya inginkan iaitu bisnes Mobile Spa dengan TWB. Apa yang saya nampak, dalam bisnes mobile spa TWB ni ada CAREER DEVELOPMENT..Ianya bukan sekadar bisnes spa yang biasa-biasa tapi more than that dan  mampu membantu saya untuk pergi lebih jauh dan lebih berjaya. Itulah yang saya cari sebenarnya. 

Dan yang paling best, saya hanya memerlukan 1-3 jam sahaja sehari untuk bekerja (kalau spend lebih masa lagi, lagi masyuk lah jawabnya..๐Ÿ˜) Dan selebihnya, saya boleh fokus untuk anak2 dan keluarga saya.

Bila saya officially joint TWB? 
Almost 4 tahun dah saya bersama TWB. Saya join TWB pada tahun 2016 (TWB mula ditubuhkan pada tahun 2015) selepas melahirkan anak kedua. Masa tu saya join pakej RM399 iaitu belajar facial sahaja. Itupun belajar daripada video..(Untung kalau joint sekarang..Satu harga dapat belajar 5 perkara tau ๐Ÿ˜)

Dugaan bila nak joint TWB...
Sebab tu lah ada yang kata, bukan mudah nak berjaya kan..Tapi manisnya bila kejayaan tu dah jadi milik kita..Itulah yang saya alami masa mula-mula saya nak join TWB dulu. Masa tu duit takde langsung sebab setahun menganggur. Tetapi saya tak jadikan benda tu alasan dan penghalang untuk  saya teruskan cita-cita saya. Saya buat keputusan untuk meminjam duit adik beradik dan suami. Alhamdulillah, dalam masa seminggu saya dapat pulang modal semula dan langsaikan semua hutang tersebut. Dari situ, saya mula yakin, bisnes mobile spa TWB ni bukan calang-calang. Mudah sangat buat duit dengan bisnes ni dan ianya sebuah bisnes yang ada masa depan.

Selepas training, terus saya applykan ilmu dan promote pada semua yang terdekat dengan saya.  Then, syarat untuk upgrate pakej TWB ketika tu, saya perlu buat UV(jualan/belian produk shaklee) dan sedikit bayaran. Ketika tu, saya guna 100% modal dari bisnes sahaja. Alhamdulillah saya mampu..

Dari situ, keyakinan saya semakin meninggi. Saya dah tak rasa takut dan useless lagi sebab saya dah bersama TWB. Ilmu dalam TWB sangat power tau. Dalam TWB, disediakan sehingga 6 penjuru income dan saya berjaya bulldoze kesemua 6 penjuru income tu. Itulah istimewanya bisnes mobile spa TWB. ❤

Ketika saya mengandungkan anak ketiga, saya decide untuk tidak aktif buat spa sangat dan ketika itu, saya fokus untuk bantu lebih ramai wanita untuk join TWB dan sama2 berjaya. Alhamdulillah, walaupun tidak aktif buat spa ketika itu, saya masih mampu menjana pendapatan sekitar 3 angka hasil dari beri training untuk ahli2 baru TWB, Berjaya naik rank Senior Supervisor dan merasa bonus dalam RM15++ keatas..Syukur sangat berada dalam bisnes yang luar biasa sebegini.

Pada saya, nak berjaya tiadanya istilah NAK RILEKS2..Selagi ada ruang dan peluang buat duit dan jana pendapatan, saya akan buat dan terus cari. Itulah prinsip yang selalu saya guna untuk pastikan terus berjaya. Alhamdulillah, sekarang saya dah boleh buat fulltime spa dan target saya sekarang untuk dapatkan RM5K atau lebih dalam masa sebulan..In shaa Allah semua tu tak mustahil dengan Bisnes Mobile Spa TWB.❤


Puan Izaty Rosli
Alumni TWB yang perolehi pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan


Itulah serba sedikit perkongsian dari Puan Izaty Rosli wanita yang berjaya buktikan dengan bisnes mobile spa dia berjaya menjana pendapatan sehingga 4 angka sebulan sambil2 menjaga anak dan keluarga.. Sangat memberi inspirasi setiap perkongsian beliau.

Korang juga mempunyai keinginan untuk berjaya seperti beliau dan  nak jadi sebahagian dari keluarga besar TWB???

Jom..Anim sangat alu-alukan keiginan korang tu dan Anim akan pastikan kita sama2 berjaya..Ianya tidak mustahil dengan sistem yang power dari TWB.

Hubungi Anim:-

Puan Faridah Hanim Bt Mohd Yusoff
011-10973735
Alumni The Walking Beauty
Beautician TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa


"THE WALKING BEAUTY, NOT JUST A SPA..ITS BEYOND IMAGINATION"





Selasa, 19 Mac 2019

Bisnes Mobile Spa satu Pelaburan yang Bijak





Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara,
Assalamualaikum pembuka kata,
Awal Bismillah pembuka bicara

Hai..Bersua lagi kita kali ni yer..๐Ÿ˜ Anim doakan semua yang membaca perkongsian Anim kali ni dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusanya..Aamin..๐Ÿ˜ 

Anim nak tanya korang ni...Korang suka tak kalau duit bukan lagi menjadi masalah dan mudah sangat nak dapat duit..Suka x??? Of course la suka kan..Siapa tak suka kan..๐Ÿ˜ TETAPI betul ke ada cara yang mudah untuk dapatkan dan buat duit ni pada zaman sekarang ni?? Tambahan di zaman globalisasi ni rasa mustahil jer kan duit mudah diperolehi..๐Ÿ˜‚

Tidak mustahil korang boleh dapat dan buat duit dengan mudah walaupun pada zaman yang serba maju ni kalau kena dengan caranya..

HOW???
Semestinya persoalan ini akan timbul di fikiran kita semua kan..
Jawapanya..Dengan melakukan PELABURAN..(Haaa???melabur? korang mesti takut dan was2 kan nak terlibat dengan pelaburan ni kan..Tambahan kalau nak melabur ni memerlukan panduan dan ilmu yang betul supaya pelaburan tu tak 'rentung'๐Ÿ˜‚)

Jikalau berbicara mengenai pelaburan,tentunya terdapat pelbagai persoalan yang bermain difikiran setiap orang. Sebenarnya ramai yang mula sedar, untuk gandakan wang dan pendapatan supaya menjadi lebih banyak, sememangnya perlu melaburkan wang  terlebih dahulu untuk mendapatkan pulanganya. 

Di zaman globalisasi masa kini, sememangnya ramai yang menyedari kos sara hidup semakin tinggi dan semestinya tidak akan turun. Jikalau hanya mengharapkan gaji bulanan daripada pekerjaan tetap sahaja, sememangnya tidak akan cukup. Betul tak?? ๐Ÿ˜‚

Tetapi, jika diberi peluang untuk melabur, pastinya kita semua akan pastikan perkara2 seperti ๐Ÿ‘‡ dititikberatkan bagi memastikan pelaburan yang dilakukan berbaloi dan tidak merugikan..Antaranya...

1) Pelaburan yang mampu memberi PULANGAN KEUNTUNGAN yang BESAR.

2) Risiko yang palung rendah atau tiada risiko kerugian. Dalam bahasa mudahnya, duit yang dilabur tu tidak 'hangus' begitu sahaja dan inginkan pelaburan yang PALING SELAMAT.

3) Mempunyai tahap 'kecairan' yang tinggi. Maksud 'kecairan' ialah keboleh-upayaan untuk pelaburan itu ditukar semula kepada wang tunai pada bila-bila masa.

4) Pelaburan yang KALIS INFLASI. Wang yang dilaburkan itu tidak mengalami susut nilai dari segi mata wang malah bertambah-tambah nilai pulanganya.

5) Tidak memerlukan MODAL yang BESAR sehinga perlu membuat pinjaman kewangan.

Haaa..Itulah antara ciri-ciri yang akan diberi perhatian sebelum membuat PELABURAN kerana ingin memastikan pelaburan itu SELAMAT dan mampu menberikan PULANGAN yang LUMAYAN.

Bagi wanita-wanita diluar sana yang sememangnya ingin gandakan kewangan anda,  Anim ingin mengajak korang MELABUR kali ni..Dan Anim jamin pelaburan ni adalah salah satu pelaburan yang bijak. TETAPI, Anim tak janjikan bulan dan bintang jika korang buat pelaburan ni korang akan dapat ribu riban, Juta Jutan JIKA korang hanya duduk diam sahaja tanpa sebarang TINDAKKAN seperti Skim Cepat Kaya tu..NO..NO..NO..๐Ÿ˜‚


Anim nak ajak korang melabur untuk mulakan bisnes yang sememangnya tengah trending sekarang ni dan in shaa Allah dengan komitment beserta dengan kerajinan korang akan dapat merasa pulangan yang sangat lumayan dan diluar jangkaan. Anim berani cakap sebab Anim dah pun setahun berada dalam bisnes ni dan ramai lagi group bisnes Anim yang telah buktikan bahawa mereka mampu mendapatkan pulangan yang sungguh lumayan hasil 'pelaburan' mereka dalam bisnes trending ni..

Bisnes yang Anim maksudkan adalah bisnes MOBILE SPA iaitu spa bergerak yang semestinya korang boleh mulakan hanya dengan modal yang sangat minima kerana dalam bisnes ni korang tidak perlu menyewa kedai atau mencari pekerja kerana ianya satu bisnes yang SIMPLE tetapi pulanganya Alhamdulillah sangat lumayan.๐Ÿ˜

Tetapi, jika dapat dilihat terlalu banyak yang menawarkan bisnes mobile spa ni diluar sana dan kosnya boleh tahan MAHAL..Tetapi, dengan TWB, korang boleh memiliki bisnes mobile spa ni dengan modal yang sangat minima dan berpatutan dan ianya adalah salah satu pelaburan yang bijak jika korang memilih #TWB sebagai platform untuk mulakan bisnes ni.



WHY Anim cakap dengan TWB korang telah membuat pelaburan yang bijak? Jom kita lihat apa yang korang akan dapat jika memilih TWB (The Walking Beauty) sebagai platform untuk mulakan bisnes

๐Ÿ’™ BAYAR SATU HARGA DAN DAPAT BELAJAR 5 PERKARA
Inilah istimewanya bisnes Mobile Spa oleh TWB..Korang hanya bayar satu harga sahaja, tetapi korang akan belajar 5 perkara. Apa 5 perkara yang korang akan belajar tu?

๐Ÿ‘‰ Facial Relaxing Massage
๐Ÿ‘‰Body scrub
๐Ÿ‘‰Herbal Sauna
๐Ÿ‘‰Aroma Milk Bath
๐Ÿ‘‰Hand & Foot Spa

Menarik kan? Kalau korang nak tahu, kalau korang belajar diluar dan bukan bersama TWB, setiap satu course tu lain2 harga tau dan ianya sangat costly..Tapi dengan TWB 5 course hanya dalam satu harga sahaja..๐Ÿ˜Sebenarnya banyak lagi yang korang akan belajar bila berada dalam TWB ni. Dan kesemua yang korang belajar ni dapat digunapakai dalam bisnes yang korang akan jalankan..

Selain itu, dengan ilmu yang korang dapat ni, korang boleh praktikkan untuk diri sendiri dan juga ahli keluarga yang ingin berspa bersama korang.๐Ÿ˜

๐Ÿ’™ DAPAT FULL SET KELENGKAPAN SPA
Menariknya belajar spa dengan TWB, korang akan dapat Full Set Kelengkapan spa yang mana korang akan guna dalam bisnes spa korang dan juga boleh digunapakai untuk kegunaan sendiri..๐Ÿ˜

Korang akan dapat:-

๐Ÿ‘‰Set Lengkap Youth Skincare (Skincare terbaik yang telah menjalani 8 tahun kajian dan terbukti BERKESAN, SELAMAT & SEMULAJADI)
๐Ÿ‘‰Bahan2 untuk scrub muka & badan yang luar biasa kesanya
๐Ÿ‘‰Masker Protein yang selamat dan dijamin best sangat effectnya
๐Ÿ‘‰Ion Massage
๐Ÿ‘‰Skin Analysis
๐Ÿ‘‰Beg
๐Ÿ‘‰Facial Bowl
๐Ÿ‘‰Dan pelbagai kelengkapan lain


Kesemua kelengkapan ni LENGKAP dan korang tak perlu susah payah nak cari sendiri kelengkapan spa untuk jalankan bisnes selepas habis training. Habis jer training, korang boleh terus tarik beg cari customer..Sangat mudah dan berbaloi join bisnes mobile spa dengan TWB ni..Semunya kami sediakan..Sebab tu Anim cakap melabur dalam bisnes mobile spa dengan TWB adalah satu pelaburan yang sanagt bijak.

๐Ÿ’™ MODAL YANG SANGAT MINIMA
Inilah yang sentiasa menjadi penekanan dalam TWB. Founder TWB sentiasa memastikan modal yang dikeluarkan oleh setiap orang yang ingin join TWB berbaloi dengan ilmu dan apa yang bakal diperolehi. Oleh sebab itu, harga pakej yang ditawarkan oleh TWB adalah sangat minima dan boleh dikatakan lebih murah berbanding yang lain. Sebelum menetapkan harga tersebut, fouder TWB telah membelanjakan lebih dari RM20K untuk mendapatkan kesemua ilmu yang ada dalam TWB..Tetapi, bila korang joint TWB, korang hanya perlu banyar hanya sekitar 8% - 10% sahaja dari nilai yang founder keluarkan. Di situ sebenarnya korang telah membuat pelaburan yang menjimatkan tetapi mendapat pulangan yang kebabom.๐Ÿ˜

Pada bulan March 2019, TWB menawarkan 2 pakej yang sangat best yang mana kedua-dua pakej ni mempunyai keistimewaannya masing2 dan korang boleh pilih mengikut kesesuaian budget korang..Yang pasti, join bisnes mobile spa dengan TWB memang best sangat!❤



๐Ÿ’™  PULANG MODAL TAK SAMPAI 3 BULAN
Sebenarnya tu average jer..Ada jugak geng2 Spa TWB yang mampu dapatkan modal balik kurang dari sebulan selepas joint TWB. Macam Anim, Anim dapat balik modal selepas 2 bulan setengah join TWB(Tu sebab Anim buat sambil2 & part time jer) kalau dapat berikan komitment sepenuhnya, dalam masa sebulan atau kurang dari tu dah boleh dapat balik modal yang korang keluarkan..Memang takdelah istilah RUGI melabur dalam bisnes Mobile Spa bersama TWB ni..Walaupun korang bermula dengan ZERO knowledge dan skill korang mampu berjaya dengan TWB kerana semuanya akan diajar..Kiranya dari ZERO to HERO lah dengan TWB..๐Ÿ˜

๐Ÿ’™ BISNES YANG TRENDING
Setiap yang trending pasti menjanjikan pulangan yang lumayan. Betul tak?? Kalau kita dapat lihat, setiap bisnes yang trending pasti akan sentiasa ada permintaan dan bila ada permintaan of course akan ada pulanganya..Dan in syaa Allah pulanganya pasti lumayan.. Contohnya, bisnes yang melibatkan kecantikkan..Zaman sekarang kalau kita dapat lihat semua orang suka nampak cantik dan berlumba-lumba untuk tampil cantik. Dari situ, bisnes yang melibatkan kecantikkan ni sentaiasa mendapat sambutan..Seperkara lagi, bisnes yang melibatkan wanita akan sentiasa ada permintaan. Oleh yang demikian, bisnes mobile spa ni adalah sebahagian dari bisnes yang semakin trending dan sentiasa mendapat tempat dihati setiap wanita..Siapa tak suka nampak cantik kan??? ๐Ÿ˜

๐Ÿ’™ DAPAT BELAJAR PELBAGAI ILMU
Bila korang join TWB, korang bukan sekadar belajar tentang ilmu spa semata-mata. Tapi korang dapat belajar pelbagai ilmu lain seperti ilmu MARKETING,PUKAU PELANGGAN, KEWANGAN, dan banyak lagi ilmu lain. Kalau nak tahu dan belajar juga, jom la join TWB..๐Ÿ˜Jadi, berbaloi la pelaburan korang lakukan..๐Ÿ˜

๐Ÿ’™ MEYEDIAKAN SEHINGGA 6 PENJURU INCOME
Dalam bisnes spa TWB, korang bukan sekadar menikmati sumber pendapatan hanya dari satu penjuru sahaja tetapi korang boleh menikmati sehingga 6 penjuru pendapatan yang pastinya korang takkan dapat semua ni bila join bisnes mobile spa di tempat lain.
Nak tahu setiap jenis income yang bakal diperolehi??? Cepat2 lah join TWB..Semuanya akan diajar dan korang pasti bakal merasai kesemua jenis income ni bila bersama TWB..Untuk pengetahuan korang, TWB adalah satu projek spa yang dijalankan oleh group shaklee. So, setiap benefits yang shaklee berikan, korang berpeluang untuk merasainya...❤

๐Ÿ’™ BUSINES YANG PASTI MENGUNTUNGKAN
Bila korang decide untuk join TWB bermakna korang telah membuat pilihan yang bijak kerana bisnes mobile spa TWB menjanjikan pulangan yang menguntungkan. Bila korang buat bisnes mobile spa ni, keuntungan 100% adalah milik korang..Setiap hasil yang korang dapat semuanya milik korang tanpa perlu korang keluarkan untuk bayar yang lain. Selain itu, bisnes mobile spa sememangnya mempunyai demand yang tinggi dan sentiasa ada permintaan.

๐Ÿ’™ TIADA/ KURANG RISIKO KERUGIAN
Bila jalankan bisnes mobile spa ni, korang tak perlu sewa kedai atau cari pekerja untuk menjalankan bisnes ni..Dalam istilah lain, korang lah BOS dan juga PEKERJA.. Dari situ, korang tak perlu belanjakan wang dan modal yang besar sampai perlu membuat pinjaman kewangan untuk jalankan bisnes mobile spa ni. Yang pastinya, bisnes mobile spa ni mampu memberikan pulangan yang lumayan.

๐Ÿ’™ INVEST SEKALI UNTUNG BERKALI-KALI
Ni part paling untung bila korang join TWB dan jalankan bisnes mobile spa ni..Korang hanya perlu keluarkan modal sekali sahaja seumur hidup dan korang akan menikmati keuntungan hasil dari investment korang keluarkan tu seumur hidup..Berbaloi sangat kan..So, buatlah pelaburan yang bijak ni mulai sekarang..

๐Ÿ’™ SUPPORT GROUP YANG POWER
Bila join TWB, korang akan dimasukkan dalam support group yang sangat power dan supportive. Jika korang kering idea, atau memerlukan sebarang oertolongan, support group ni lah yang akan sentiasa bantu korang sehingga korang berjaya..Support group ni takkan biarkan korang keseorangan tanpa hala tuju dan sokongan. In shaa Allah, dengan TWB korang pasti akan berjaya dan mampu penuhi setiap matlamat korang.๐Ÿ’ช

Itulah antaranya untungnya melabur dalam bisnes mobile spa bersama TWB. Korang takkan dibiarkan melabur tanpa mendapat keuntungan.

TESTIMONI TWB❤❤❤










Amacam..terbakar tak tengok hot testimoni dari group #AlumniTWB yang telah beraksi??? Kalau Anim dah hangus dah kalau tengok duiiiitttt banyak sebegini..๐Ÿ˜ Untuk lengetahuan korang, average income geng2 TWB boleh mencecah sehingga RM1500 - RM3000 tau sebulan. Dan ada juga yang lebih dari tu sebenarnya..Tak percaya??? Jom la join kami. Baru korang tahu betapa bijaknya korang melabur dalam bisnes spa yang awesome giler ni. 


Nak berjaya dalam bisnes mobile spa TWB??
๐ŸตKomited
๐ŸตRajin
๐ŸตKreatif

Korang pasti boleh mendapatkan apa yang korang inginkan.

Nak MELABUR dengan BIJAK?? Jomlah melabur ke bisnes mobile spa TWB. Korang pasti tersenyum puas dengan hasil pelaburan korang nanti. ๐Ÿ˜

Tekan jer link ๐Ÿ‘‡ untuk terus berhubung dengan Anim. Jika korang ada sebarang kemusykilan dan pertayaan jangan segan silu tekan link http://jomwasap.com/01110973735 yer..๐Ÿ˜

Puan Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
Alumni The Walking Beauty
pengasas Hanim Beauty Spa
ID No: 1284824

011-10973735

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa



Pohon berangan tempat bertemu,
Melihat rusa di tepi perigi,
Seikhlas hati berkongsi ilmu,
Di lain masa bersua lagi.

















Jumaat, 15 Mac 2019

Mobile Spa bantu wanita jana pendapatan




Hai..Assalamualaikum semua..Kali ni Anim nak share tentang peluang bisnes yang best giler dengan korang semua..

Korang wanita yang ingin memiliki bisnes sendiri???
Korang ingin memiliki bisnes yang mampu menjajnjikan pulangan lumayan?
Korang ingin menjana pendapatan hanya dari rumah?
Korang ingin menjana pendapatan secara part time?
Korang ingin melakukan bisnes yang mampu merialisasikan impian yang ada?
Korang ingin memiliki bisnes yang mampu membantu korang sebagai wanita?

Jom Anim kongsikan dengan korang peluang bisnes yang SIMPLE, FUN dan MASYUK dan semestinya tidak memerlukan modal yang besar..Dan pulanganya, in shaa Allah jika korang komited dan rajin boleh menyamai gaji sebulan bekerja dan tidak mustahil boleh dapat lebih dari tu..Best kan..❤

MOBILE SPA...Yes!!! Inilah bisnes yang telah banyak membantu wanita di luar sana menjana pendapatan yang Alhamdulillah unpredictable dan lumayan..Ini terbukti apabila sebahagian besar yang telah menjalankan bisnes ni membuktikan mereka mampu menjana pendapatan yang luar biasa dan mendapat sambutan yang hanagat dikalangan pencinta kecantikkan..

Jika dapat dilihat trend zaman sekarang, semua wanita berlumba-lumba untuk tampil cantik memiliki kulit yang glowing dan sihat serta menawan..Biasalah, wanita dan kecantikkan kan tidak dapat dipisahkan..Siapa tak suka nampak cantik dan menawan kan..Anim pun tak terkecuali tau..๐Ÿ˜ Dari situ, dah nampak kan bisnes yang melibatkan wanita dan kecantikkan ni memang boleh buat duit..๐Ÿค‘

Thats why, bisnes mobile spa ni memang salah satu bisnes yang boleh menjana pendapatan tau korang..Selagi ada wanita, selagi itulah bisnes ni bertahan..๐Ÿ˜ TETAPI terdapat terlalu banyak tawaran buat bisnes mobile spa di luar sana..Bagaiamana untuk memilih yang paling terbaik dan bersesuaian dengan korang?

Jom Anim bantu korang clearkan permasalahan tersebut..Jom join TWB..Kami dari team TWB dengan berbesar hati ingin menawarkan tawaran buat bisnes mobile spa bersama kami dan sama2 menjana pendapatan yang lumayan dan luar biasa. Ini kerana TWB adalah sebuah projek mobile spa dari group shaklee dibawah naungan Master Ainul Sharazad dan Master Athirah..TWB dah bertapak almost 4 tahun dan telah berjaya melahirkan ramai beautician spa yang berjaya menjana pendapatan sehingga 5 angka..๐Ÿ˜Ž Power kan..

APA ISTIMEWANYA BISNES MOBILE SPA OLEH TWB Ni????

Bisnes mobile spa TWB memang lain dari yang lain tau kerana terdapat pelbagai keistimewaan yang korang akan dapat apabila menjadi sebahagian dari team kami..Di sini Anim listkan 5 keistimewaan bisnes spa TWB berbanding bisnes spa yang lain..

1) PROVENT PRODUCT
Bisnes Mobile Spa oleh TWB menggunakan 100% product yang diyakini SELAMAT,BERKESAN dan SEMULAJADI. Dalam bisnes mobile spa kami, penggunaan product yang berkualiti tinggi amat ditekankan bagi memastikan customer mendapat result yang positif dan dan menjamin kepuasan customer. Dari situ, customer akan sentiasa repeat menggunakan servis dari beautician TWB.




Memandangkan TWB adalah projek mobile spa dari group shaklee, jadi products yang digunakan dalam servis setiap beautician TWB adalah 100% dari shaklee..Dari skincare hinggalah ke bahan2 untuk scrub muka,scrub badan, sauna,hand&foot spa semuanya menggunakan produk dari shaklee. Yang paling bestnya, kami menggunakan skincare yang sungguh premium dan eksklusif dalam servis spa kami dan ramai customer yang telah mendapatkan servis dari setiap beautician TWB sangat berpuas hati dengan result yang dorang dapat dan pasti akan repeat menggunakan servis spa dari team TWB. Itulah objektif utama dalam penggunaan produk yang berkualiti dan terbukti berkesan iaitu 'Kepuasan setiap para pelanggan kami'

2) PROVENT SYSTEM
Haaaa..yang inilah yang menjadikan bisnes mobile spa dari TWB ni lain dari yang lain. Kalau korang memilih untuk join bisnes spa dari TWB, korang berpeluang menikmati sehingga 6 penjuru income dan juga berpeluang mengikuti trip ke luar negara secara PERCUMA tau.. Best kan??? Memang best sangat-sangatlah. Dalam TWB kami ada sistem yang sungguh sistematik dan terbukti dapat membantu setiap usahawan spa dalam TWB bukan sekadar menjalankan bisnes spa dengan satu income sahaja tetapi boleh menikmati sehingga 6 penjuru income dimana korang takkan dapat jika bukan dari TWB..Dalam TWB, lets say kalau korang tak sihat ke, bercuti ke, atau tak dapat nak jalankan bisnes spa korang sepenuhnya ke, korang masih boleh dapat income tau.. HOW??? Haaa...Jom la joint TWB..Nanti kami ajarkan caranya..๐Ÿ˜

Boleh Menikmati income ke 2 dan 3 walaupun kena jaga anak di rumah
Pendapatan dari 6 penjuru income


Dengan bisnes mobile spa dari TWB juga korang berpeluang untuk terbang ke luar negara secara PERCUMA sahaja..Kalau korang join kami sekarang atau pada bulan ni (March 2019) korang berpeluang untuk ke SEOUL atau SWITZERLAND pada tahun hadapat dengan tajaan sepenuhnya dari shaklee dan semestinya trip ni sememangnya exclusive and beyond imagination..Best kan..sambil2 buat spa sambil2 melancong..Aduhai..Memang lain dari yang lain lah bisnes spa TWB ni..

3) PROVENT MENTOR
Dalam bisnes spa TWB, newbie takkan dibiarkan keseorangan tanpa panduan. Akan ada mentor2 yang sememangnya 'telah makan garam terlebih dahulu' dalam bisnes spa ni yang akan guide dan memberi panduan bagi memastikan setiap yang join TWB pasti akan berjaya. Yang penting, follow setiap ajaran dari mentor dan in shaa Allah korang pasti akan berjaya mendapatkan pulangan yang sungguh luar biasa. Ini kerana, MENTOR adalah jalan 'short cut' untuk berjaya kerana mereka mempunyai lebih pengalaman. Yang pastinya, kesemua mentor2 yang ada berjaya membuktikan mereka mampu dan telah berjaya dengan bisnes mobile spa cara TWB. So, kami bukan sekadar menawarkan 'janji manis' untuk korang join kami TETAPI kami BUKTIKAN dengan setiap kejayaan MENTOR2 yang ada dalam TWB.

4) PROVENT RESULT
Yes..Kami ada provent result untuk meyakinkan setiap yang ingin join kami. Kami telah berjaya membuktikan setiap wanita yang join TWB berjaya menjana income sehingga 5 angka..Yang penting, korang mesti mempunyai keazaman yang kuat, komited, rajin, dan ikut setiap panduan yang diberikan In Shaa Allah korang juga berpeluang bersinar dalam bisnes mobile spa yang awesome dari TWB ni..

Selain itu, kami juga menyediakan provent result setiap hasil servis spa kami dimana rata2 para customer beautician spa TWB sangat berpuas hati dengan hasil yang diberikan dan pasti akan repeated menggunakan servis dari team TWB. Dari situ, kami berjaya membuktikan hasil servis kami terbaik dan menggunakan produk yang terbaik demi mendapatkan result terbaik dan kepuasan para pelanggan spa kami.





5) PROVENT SUPPORT
Dalam TWB kami ada group support yang sangat supportive yang akan sentiasa bekerjasama membantu setiap ahli yang memerlukan. Dengan support ni, setiap ahli tidak akan dibiarkan lost atau keseorangan dan akan sentiasa dibantu untuk memastikan setiap ahli sama2 berjaya dan pandai. Itulah keistimewaan team mobile spa TWB..Korang pasti berjaya bersama kami walaupun korang tidak mahir, zero experience atau kurang skill. Semuanya akan diajar dan belajar bersama2..

Itulah yang membezakan TWB dengan bisnes mobile spa yang lain. Objektif utama bisnes mobile spa TWB diwujudkan adalah untuk membantu semua wanita mampu berdikari dan mempunyai pendapatan sendiri serta memiliki bisnes sendiri yang boleh diusahakan..

Pada March 2019, TWB menawarkan pakej yang menarik untuk korang..

Pakej TWB 2019

Dengan pakej yang ditawarkan,korang boleh memilih mengikut kesesuaian dan budget yang bertepatan dengan korang. Dengan pakej yang sungguh menarik ni, kini lebih ramai wanita mampu untuk memiliki spa di atas nama sendiri..Alhamdulillah..❤

Sekian sahaja perkongsian Anim kali ni dengan korang..Diharap semua wanita mampu menjana pendapatan sendiri dengam bisnes mobile dari TWB ni..Itulah misi utama TWB diwujudkan..๐Ÿ˜

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
011-109737353
Alumni The Walking Beauty
Pengasas Hanim Beauty Spa

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa









Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜ Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...