Jumaat, 22 Mac 2019

Kisah Puan Izaty Rosli- Wanita yang berjaya Peroleh Pendapatan 4-5 Angka dengan Bisnes Mobile Spa TWB



Jana Pendapatan Mudah RM5000 sebulan 
 Hanya Dengan Bisnes Mobile Spa TWB


Puan Izaty Rosli bersama Founder TWB Puan Ainul Shahrazad


Kisah wanita berjaya peroleh pendapatan 4-5 angka dengan mobile spa TWB kali ni ialah mengenai Puan Izzaty Rosli salah seorang Alumni TWB yang boleh dikatakan senior lah dalam TWB.. ๐Ÿ˜ Orangnya sungguh manis dan sopan serta lemah lembut sangat tetapi mempunyai pendirian yang sangat kuat dan bersemangat tinggi.. Sentiasa berfikiran positif dan sentiasa memberi inspirasi buat geng2 TWB yang lain. Honestly, Anim sangat kagum dengan Puan Izzaty ni dan suka sangat tengok cara dia berjaya dalam TWB..๐Ÿ˜

Jom kita ikuti kisahnya bagaimana dia bermula,apa sebab dia pilih TWB dan apa yang menyebabkan dia boleh berjaya dalam TWB....

Saya Izaty, graduate Accounting di USIM. Pernah bekerja sebagai Account Exec selama 2 tahun. Tetapi decide untuk berhenti kerja selepas dapat anak pertama. Sebenarnya, seronok bekerja tetapi selepas dapat baby pertama anak saya disahkan Ekzema..Kiranya baby ekzema lah baby saya yang pertama tu dimana dia memerlukan penjagaan yang sangat rapi. Oleh sebab itu, saya terpaksa berhenti kerja demi memberi perhatian yang rapi buatnya. Setahun saya menganggur sehingga anak saya pulih.

Then, saya mula mencari satu pekerjaan yang felxible untuk saya bekerja dan pada masa yang sama saya dapat bersama anak saya dan menjaganya. Alhamdulillah, dengan izin Allah, saya dipertemukan dengan satu pekerjaan/bisnes yang dapat memenuhi kriteria yang saya inginkan iaitu bisnes Mobile Spa dengan TWB. Apa yang saya nampak, dalam bisnes mobile spa TWB ni ada CAREER DEVELOPMENT..Ianya bukan sekadar bisnes spa yang biasa-biasa tapi more than that dan  mampu membantu saya untuk pergi lebih jauh dan lebih berjaya. Itulah yang saya cari sebenarnya. 

Dan yang paling best, saya hanya memerlukan 1-3 jam sahaja sehari untuk bekerja (kalau spend lebih masa lagi, lagi masyuk lah jawabnya..๐Ÿ˜) Dan selebihnya, saya boleh fokus untuk anak2 dan keluarga saya.

Bila saya officially joint TWB? 
Almost 4 tahun dah saya bersama TWB. Saya join TWB pada tahun 2016 (TWB mula ditubuhkan pada tahun 2015) selepas melahirkan anak kedua. Masa tu saya join pakej RM399 iaitu belajar facial sahaja. Itupun belajar daripada video..(Untung kalau joint sekarang..Satu harga dapat belajar 5 perkara tau ๐Ÿ˜)

Dugaan bila nak joint TWB...
Sebab tu lah ada yang kata, bukan mudah nak berjaya kan..Tapi manisnya bila kejayaan tu dah jadi milik kita..Itulah yang saya alami masa mula-mula saya nak join TWB dulu. Masa tu duit takde langsung sebab setahun menganggur. Tetapi saya tak jadikan benda tu alasan dan penghalang untuk  saya teruskan cita-cita saya. Saya buat keputusan untuk meminjam duit adik beradik dan suami. Alhamdulillah, dalam masa seminggu saya dapat pulang modal semula dan langsaikan semua hutang tersebut. Dari situ, saya mula yakin, bisnes mobile spa TWB ni bukan calang-calang. Mudah sangat buat duit dengan bisnes ni dan ianya sebuah bisnes yang ada masa depan.

Selepas training, terus saya applykan ilmu dan promote pada semua yang terdekat dengan saya.  Then, syarat untuk upgrate pakej TWB ketika tu, saya perlu buat UV(jualan/belian produk shaklee) dan sedikit bayaran. Ketika tu, saya guna 100% modal dari bisnes sahaja. Alhamdulillah saya mampu..

Dari situ, keyakinan saya semakin meninggi. Saya dah tak rasa takut dan useless lagi sebab saya dah bersama TWB. Ilmu dalam TWB sangat power tau. Dalam TWB, disediakan sehingga 6 penjuru income dan saya berjaya bulldoze kesemua 6 penjuru income tu. Itulah istimewanya bisnes mobile spa TWB. ❤

Ketika saya mengandungkan anak ketiga, saya decide untuk tidak aktif buat spa sangat dan ketika itu, saya fokus untuk bantu lebih ramai wanita untuk join TWB dan sama2 berjaya. Alhamdulillah, walaupun tidak aktif buat spa ketika itu, saya masih mampu menjana pendapatan sekitar 3 angka hasil dari beri training untuk ahli2 baru TWB, Berjaya naik rank Senior Supervisor dan merasa bonus dalam RM15++ keatas..Syukur sangat berada dalam bisnes yang luar biasa sebegini.

Pada saya, nak berjaya tiadanya istilah NAK RILEKS2..Selagi ada ruang dan peluang buat duit dan jana pendapatan, saya akan buat dan terus cari. Itulah prinsip yang selalu saya guna untuk pastikan terus berjaya. Alhamdulillah, sekarang saya dah boleh buat fulltime spa dan target saya sekarang untuk dapatkan RM5K atau lebih dalam masa sebulan..In shaa Allah semua tu tak mustahil dengan Bisnes Mobile Spa TWB.❤


Puan Izaty Rosli
Alumni TWB yang perolehi pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan


Itulah serba sedikit perkongsian dari Puan Izaty Rosli wanita yang berjaya buktikan dengan bisnes mobile spa dia berjaya menjana pendapatan sehingga 4 angka sebulan sambil2 menjaga anak dan keluarga.. Sangat memberi inspirasi setiap perkongsian beliau.

Korang juga mempunyai keinginan untuk berjaya seperti beliau dan  nak jadi sebahagian dari keluarga besar TWB???

Jom..Anim sangat alu-alukan keiginan korang tu dan Anim akan pastikan kita sama2 berjaya..Ianya tidak mustahil dengan sistem yang power dari TWB.

Hubungi Anim:-

Puan Faridah Hanim Bt Mohd Yusoff
011-10973735
Alumni The Walking Beauty
Beautician TWB
Pengasas Hanim Beauty Spa

Facebook: Faridah Hanim
FB Page: Hanim Beauty Spa


"THE WALKING BEAUTY, NOT JUST A SPA..ITS BEYOND IMAGINATION"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜ Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...