Selasa, 4 September 2018

Kursus Berpantang 2108---TWB


Pin..pin..tumpang lalu..tumpang lalu..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ nak bagitau kat ualls semua Anim rasa xcited sangat ni..nak tahu sebab apa??

Sebab....

This month is September....that's mean, bulan ni founder TWB Puan Ainul Shahrazad akan memperkenalkan pakej baru dalam TWB iaitu 'Pakej Berpantang dan Urutan selepas bersalin' kalau sebelum ni TWB terkenal dengan pakej spa yang sangat berbaloi dan menarik kan..kali ni, TWB memperkenalkan pulak pakej yang juga mendapat permintaan yang tinggi iaitu 'KURSUS BERPANTANG'๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜


bestnya!!rasa macam nak lompat bintang tinggi2 je..๐Ÿ˜‰ awat yang terlebih excited tu anim??๐Ÿ˜ Salah satu sebab kenapa anim sukaaa sangat adalah kerana anim boleh add 'value' untuk mobile spa anim iaitu 'Hanim Beauty Spa' dan secara tak langsung dapat pelbagaikan skill. Dari situ, anim boleh bantu lebih ramai orang yang memerlukan khidmat ini kerana permintaan untuk pakej ni teramatlah tinggi. Oleh sebab itu,tak mustahil pendapatan 'Confinement Lady' ni boleh mencecah 42 ribu sebulan..banyak kan?? Thats why TWB mengambil kesempatan ini untuk menawarkan kursus Berpantang ni bagi membolehkan lebih ramai dapat 'buat duit kepuk2' dengan pakej baru ni..

Dan untuk pengetahuan ualls,bulan ni semua beautician TWB terus boleh upgrade ke pakej berpantang dan oenjagaan seleoas bersalin. Sangat best!



Dengan pakej yang lengkap TWB menawarkan 7 jenis course dalam satu pakej..sangat berbaloi..Kalau pergi belajar kat luar belum tentu dapat belajar dengan harga yang ditawarkan oleh TWB ni..

Dalam pakej berpantang dan urutan selepas bersalin TWB, kami akan diajar tentang ๐ŸŒผURUTAN TRADISIONAL yang sesuai untuk wanita selepas bersalin dan berpantang. Ini kerana, mengurut adalah amalan 'wajib' kerana dengan mengurut mampu untuk memulihkan urat-urat yang telah rosak ketika proses bersalin dan mengembalikan ketegangan kulit terutamanya di bahagian perut. Thats why, wanita selepas bersalin amat disarankan untuk mengurut. Dan urutan selepas bersalin amat digemari oleh setiap ibu berpantang kerana mampu mengembalikan kesegaran tubuh badan dan melancarkan peredaran darah selain mampu membuang angin . Dengan belajar urutan tradisional, kami mampu untuk memberikan servis yang terbaik dan berkesan dalam pakej penjagaan selepas bersalin dan berpantang untuk bakal customer.

Selain itu, kami akan diajar tentang
๐ŸŒผRAWATAN SELEPAS BERSALIN. Antaranya param dan pilis, mandian herba,lulur dan body scrub dan banyak lagi dimana semua rawatan ini memang menjadi amalan dalam rawatan berpantang.

๐ŸŒผCARA BERTUNGKU yang betul juga diajar bagi memastikan bakal customer nanti berpuas hati dengan kesan yang diperolehi kerana dalam TWB amat mementingkan RESULT MATTER. Tujuan bertungku adalah untuk mengecutkan rahim dan urat daaman selain membantu mendapatkan benduk badan yang asal.

Kami juga akan diajar ๐ŸŒผcara 'sengkak' yang tidak memudaratkan. 'sengkak' adalah urutan dalaman atau womb uplift massage yang dilakukan untuk mengemaskan tubuh badan, khususnya posisi rahim. Selalunya urutan sengkak ni akan dilakukan selama 3 hari selepas hari ke 44 berpantang dan sebagai rawatan penutup pantang.

Kami juga akan belajar ๐ŸŒผcara bertangas kering dan basah yang sememangnya menjadi rawatan keperluan selepas berpantang.

Paling menarik, dalam pakej berpantang TWB, kami juga akan belajar dan diajar tentang ๐ŸŒผSPA & RAWATAN BABY dimana ianya boleh digunakan untuk menawarkan pakej ibu dan anak sekaligus. Kira complete pakej la kita boleh tawarkan untuk bakal customer kita nanti.Dari situ, dengan tawaran yang lengkap dan menarik akan menyebabkan lebih ramai customer untuk mencuba servis dari kita,confinement lady dari TWB.

๐ŸŒผCARA PEMBUATAN JAMU juga akan diajar bagi membolehkan kita sebagai CL menyediakan jamu yang bersesuaian,selamat dan berkesan untuk bakal customer kita kerana penyediaan jamu yang betul dan selamat amat penting. Ini kerana, adalah menjadi tanggungjawab kita sebagai 'CONFINEMENT LADY' memberikan servis yang paling terbaik dan lengkap terhadap bakal customer kita.

Secara umumnya, amalan berpantang sebenarnya tidak hanya menumpukan kepada sajian makanan dan minuman semata-mata. Malah amalan ini merangkumi aktiviti harian seperti amalan mandi dan berurut. Oleh sebab itu, kursus berpantang dari TWB menyediakan semua jenis rawatan yang bersesuaian dengan penjagaan selepas bersalin.

Seperti yang kita tahu, penjagaan selepas bersalin adalah amat penting kerana selepas bersalin wanita amat memerlukan tempoh rehat dan proses baik pulih tubuh badan bagi memastikan luka dan jahitan akan sembuh sepenuhnya. Selain itu, penjagaan selepas bersalin juga penting untuk pemulihan dan mengembalikan kecergasan serta kesihatan tubuh ibu yang telah kehilangan banyak darah semasa proses kelahiran.

Oleh sebab itu, orang tua-tua amat mementingkan proses berpantang kerana dalam tempoh berpantang inilah wanita boleh rehat secukupnya untuk memulihkan tenaga. Selain itu,berpantang juga penting untuk memberi ruang agar dapat mencipta hubungan antara ibu dan anak. Dalam tempoh berpantang juga, wanita selepas bersalin digalakkan mengambil pemakanan yang sihat dan betul bagi membekalkan nutrien berkhasiat untuk ibu dan anak.


Selain penjagaan selepas bersalin seperti mengurut,bertungku,sengkak dan bertangas, pemakanan supplement juga amat dititikberatkan bagi mengembalikan kecergasan si ibu dan membekalkan nutrien yang lengkap buat si anak. Dari situ, dengan set jamu moden (set pantang) dari shaklee, akan membantu dalam membekalkan semua keperluan nutrien yang diperlukan oleh wanita selepas bersalin dan proses penyembuhan menjadi lebih cepat.


Ketika proses kehamilan, bakal ibu disarankan mengamalkan set hamil dari shaklee untuk menyokong kehamilan yang sihat dan bertenaga. Ini kerana dalam set hamil shaklee terdapat nutrient yang selengkapnya bagi membantu bakal ibu sentiasa cergas sepanjang kehamilan dan melindungi baby dalam kandungan dari sebarang masalah.


Seperti yang pernah anim share sebelum ni, TWB adalah Satu projek mobile spa yang menggunakan sepenuhnya produk dari shaklee.Boleh baca disini Dan, dengan pakej berpantang ini juga, TWB masih mengekalkan penggunaan produk yang dijamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI dan semestinya dari shaklee. Dari situ, kami dapat memberikan servis yang terbaik dan berkesan buat semua bakal customer kami. InshaAllah.


Berapa kos untuk belajar semua jenis rawatan dalam pakej berpantang TWB 2018 ni?? Dengan hanya RM899 ualls boleh belajar semua jenis yang anim senaraikan diatas tanpa ada caj yang tersembunyi. BONUS, TWB akan menyediakan sijil penyertaan dimana ianya diiktiraf, bimbingan seumur hidup dari support group dan dapat moduls dan kitab harga yang boleh digunakan untuk rujukan dan ianya amatlah berbaloi dah MURAH jika dibandingkan Dengan belajar di tempat lain. Percayalah.. Pakej berpantang 2018 dari TWB amat murah.


Jika ualls masih tercari-cari bisnes yang menjanjikan pulangan yang lumayan dan tanpa memerlukan modal yang besar??TWB ada jawapanya.

Jika ualls memerlukan bisnes yang mudah dan menarik? TWB ada jawapanya.

Jika ualls memerlukan bisnes yang menjanjikan 'unlimited instant cash'? TWB ada jawapanya.

Jom sertai kami di TWB. Ualls pasti takkan rugi. Itu janji kami di TWB.

Hanim Yusoff
Founder Hanim Beauty Spa
Trainer The Walking Beauty
๐Ÿ“ฒ 0179733735

Facebook: Faridah Hanim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜ Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...