Selasa, 1 Oktober 2019

Time Freedom dengan bisnes shaklee



Hai..Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..

Kali ni Anim nak kongsikan dengan anda semua tentang 

TIME FREEDOM dengan bisnes Shaklee.

Alhamdulillah..Anim bersyukur sangat sebab diizinkan Allah untuk terlibat secara langsung dengan Bisnes Shaklee sudah hampir 3 tahun. Tapi yang sebenarnya Anim dah mula mengenali Shaklee dari tahun 2013 lagi sewaktu Anim masih bekerja dan sedang mencari set kesuburan waktu tu..Tapi belum terlintas untuk berbisnes bersama shaklee sehinggalah Allah bukakan pintu hati untuk serius berbisnes pada hujung 2017. 

Apa yang menarik minat Anim untuk mulakan bisnes bersama shaklee? Sebab utamanya adalah bisnes shaklee ni lain dari yang lain. Peluang yang ditawarkan dalam bisnes ni tersangatlah banyak dan anda boleh dapat apa yang anda impikan dalam bisnes ni.

Selain kesihatan yang lebih baik dengan vitamin Shaklee, dah tentu Shaklee menawarkan pelbagai ganjaran pada mereka yang serius berbisnes.  Bersama Shaklee, anda mampu membina empayar perniagaan anda sendiri dan memperoleh pendapatan bulanan dan kebebasan masa yang tak pernah anda sangkakan!

Motivasi dan Inspirasi

Mula-mula terjebak dengan bisnes ni Anim banyak dapatkan sumber inspirasi dan motivasi dari kisah mentor-mentor Anim bagaimana mereka berjaya dalam bisnes ni. Dan kebanyakkan dari mereka sanggup tinggalkan kerjaya mereka yang bukan calang-calang seperti engineer, lawyer, doktor dan banyak lagi demi bisnes ni..Dari situ, Anim mula tertanya-tanya kenapa mereka sanggup tinggalkan kerjaya mereka yang sememangnya dah stabil tu demi bisnes ni..Rupa-rupanya, dengan bisnes shaklee ni mereka boleh dapat lebih lagi dan yang paling mereka impikan adalah 'Time Freedom' yang bukan semua bisnes boleh berikan. Tapi dengan Shaklee, ianya bukan perkara mustahil. 

Mungkin bagi Anim yang sebagai suri rumah ni 'Time Freedom' tu dah sememangnya Anim dah dapat, tapi financial freedom pulak yang diimpikan😉..Tapi bagi yang berkerjaya, kebebasan masa itulah yang paling diimpikan. Betul tak? 😁 Nak spend masa dengan suami/isteri dan anak-anak, nak melihat anak-anak membesar depan mata, nak didik anak dengan usaha sendiri, nak balik ziarah ibu bapa bila-bila masa tanpa terikat dengan cuti, nak pergi bercuti dengan keluarga tanpa hadkan masa dan segalanya yang berkaitan masa adalah sangat diimpikan oleh semua orang terutamanya yang bekerja. 


But, dont worry jika anda berikan peluang untuk diri anda berkecimpung dalam bisnes shaklee ni..Anda berpeluang untuk merasa kebebasan masa ni jika anda mulakan langkah anda bermula hari ni. Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang untuk merasa 'Financial Freedom' bersama bisnes ni kerana dalam bisnes ni semua orang berpeluang untuk mendapat pendapatan sehingga 6 angka atau lebih selari dengan usaha dan kerja keras yang dilakukan. Dan itulah yang menjadi aim Anim  dalam bisnes shaklee ni. Yakinlah bisnes shaklee ni bukan seperti bisnes lain. 

Seriusly, ramai yang Anim lihat mereka yang sudah berjaya dan mempunyai nama dalam shaklee ni bermula dengan 'Tak Suka Shaklee sebab shaklee ni MLM bisnes' Tapi sekarang merekalah orang paling berjaya dalam shaklee. Pendapatan mencecah sehingga 5-6 angka sebulan. Apa yang menjadikan mereka percaya dan jatuh hati dengan shaklee ni?

Buat pengetahuan anda,  MLM Shaklee bukan macam typical MLM. Yang sering digembar-gemburkan oleh sesetengah orang :
🍁Modal berpuluh ribu - sampai terpaksa buat loan bank.
🍁 Paksa orang join ahli.
 🍁Paksa orang beli barang
🍁 Kumpul stok produk banyak-banyak. Last last simpan bawah katil. Atau jual di bawah harga ahli.
🍁Meeting larut malam.
🍁 Tayang kereta mewah untuk tarik prospek.
Dan banyak lagi ciri-ciri typical MLM. 

Tapi distributor Shaklee yang sebenar takde pun ciri-ciri yang disebutkan kat atas tu.

❤Untuk mula bisnes dengan Shaklee hanya RM 75 diperlukan.
❤Tak perlu simpan stok malah hanya order apabila terima bayaran daripada customer. Tak perlu dahulukan duit kita pun.
❤Meeting sampai tengah malam lagila tak pernah. Sebab bisnes Shaklee ni rata-ratanya dijalankan secara online. 
❤Jadi hanya berhubung melalui media sosial sahaja - fb, whatsapp, telegram dan sebagainya. Langsung tak nak keluar rumah pun takpe.
❤Dan peluang yang ditawarkan oleh Shaklee adalah limitless. Sama ada dari segi income, percutian dan sebagainya.

Seriusly, Anim suka sangat tengok master Shaklee yang kerja dia asyik travel je. Travel oversea pulak tu. Dah jadi macam kerja utama pulak tengoknya..Padahal sedang bercuti. Apa taknya, bila income dah berkepuk-kepuk (dah dapat financial freedom), kita boleh lakukan apa sahaja yang kita sukai tanpa perlu fikir pasal duit lagi.

Dan yang paling penting, selain financial freedom, time freedom pun boleh dapat jika buat Shaklee sungguh-sungguh.. So, bagi anda yang bekerja inilah peluang anda untuk merasa time freedom dengan bisnes shaklee jika anda mulakan langkah hari ni. Mulakan langkah dengan shaklee dan in shaa Allah anda akan dapat apa yang anda impikan. 

Macam yang Anim sebutkan kat atas tu,  kebanyakkan master Anim yang berkongsi kisah mereka, selepas serius dengan shaklee dan mendapat time freedom yang mereka impikan mereka berasa sangat bersyukur bila dapat urus masa sendiri tanpa perlu terikat dengan jadual kerja pejabat mereka seperti dahulu yang perlu keluar pagi dan balik malam.  Impian mereka nak ada masa yang banyak untuk family terutamanya anak-anak. Nak pergi bercuti anytime dan dah tak jadi masalah bila mereka bekerja sendiri. Dah tak perlu approval boss lagi.😁

Kalau bagi Anim  pulak Time freedom dah dapat. Jadi sekarang on the way untuk dapatkan financial freedom pulak. Ya, dengan shaklee impian ni tak mustahil. 

Anim yakin dan percaya Anim mampu mencapainya dalam masa 5 tahun atau kurang dari tu dengan Shaklee. In shaa Allah. 

Jika anda mempunyai impian untuk mendapat dan merasai time and financial freedom, usah ragu-ragu untuk join Anim bersama #TeamJutawan. In Shaa Allah, anda akan dapat apa yang anda impikan tu. Yang penting kena usaha, yakin dan ikut semua cakap mentor. Anda pasti berjaya!


Shaklee is beyond your imagination!

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

sms/whatsapp 011-10973735

FB: Faridah Hanim

#ShakleeByAnim
#ShakleeKelantan
#ShakleeMalaysia
#KedaiShakleeAnim
#ImpianBersamaShaklee







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...