Rabu, 2 Oktober 2019

Perbezaan Program Jom Detox Jutawan Dengan program kurus yang lain.


Hai..Assalamualaikum..
selamat datang ke blog Anim..😁

Apa khabar? 
Anim doakan anda semua dikurniakan kesihatan yang baik dan sihat selalu. 
Ok..Dalam entri Anim kali ni Anim nak kongsikan tentang

"10 Perbezaan Program Jom Detox Jutawan Dengan Program Kurus yang lain"

Berdasarkan pengalaman Anim sebagai peserta #JomDetoxJutawan untuk batch ke-5, Anim boleh kongsikan dengan anda bahawa program detox ni sememangnya program detox yang berbeza berbanding dengan yang lain kerana dalam program ni peserta akan di guide sepenuhnya oleh coach yang bertauliah dan ianya program yang sangat tersusun mengikut step by step.

Ianya juga sebuah program yang bukan sahaja tertumpu untuk turunkan berat badan peserta tapi peserta yang join program ni akan diajar bagaimana untuk menjalani gaya hidup yang lebih sihat selepas habisnya program bagi memastikan tahap kesihatan sentiasa berada dalam keadaan yang terbaik walaupun dah habis detox.
Itulah keistimewaan program #JomDetoxJutawan❤

Apa itu program Jom Detox Jutawan?

Ia adalah program detox yang berlangsung selama 17 hari. Dalam program ni ianya mempunyai 3 fasa iaitu:-

🌱Fasa 1 (Pre-Detox)
Untuk fasa ini, akan berlangsung selama 5 hari. Fasa ini ialah masa persediaan untuk hadapi waktu detox. Fasa ini bertujuan untuk bantu kita ubah mindset, ajar cara minum, makan dan tidur yang betul. Dari situ, badan kita tidak akan terkejut bila memasuki fasa 2 iaitu Detox nanti.

🌱Fasa 2 (Detox)
 Berlangsung selama 7 hari. Fasa ini adalah tempoh dimasa proses pembuangan toksin berlaku dan kita akan rasakan perubahan yang sangat baik waktu ini. Dalam fasa inilah cara pemakanan kita akan ikut kesemua yang disarankan dalam MEALPLAN yang akan diberikan. Oleh sebab itu, kita akan mengalami perubahan yang begitu baik dalam fasa ini.

🌱Fasa 3 (Post-Detox)
Akan berlangsung selama 5 hari. Waktu di mana kita dah nampak hasil dari pembuangan toksin dan alami kesan yang positive.  Waktu ini anda akan dapat rasakan  badan lebih cergas, berat badan continues turun, kulit cantik, nampak lebih muda, rasa lebih sihat, sakit-sakit badan mula hilang dan banyak lagi. Inilah fasa badan menunjukkan perubahan yang sebenar..Anda pasti teruja!😉

10 Perbezaan #JomDetoxJutawan dengan program yang lain.

1. Program Yang Menyeluruh (Holistik)


Kalau anda dapat perhatikan atau pernah terjoin program detox yang lain kat luar sana, anda dapat lihat kebanyakkan program DETOX ni hanya tertumpu pada detoksifikasi organ tertentu sahaja seperti usus. Thats mean, program itu adalah tidak menyeluruh.

Sebenarnya, kita memerlukan program Detox secara menyeluruh untuk memastikan detoksifikasi dilakukan secara berkesan dan kesihatan optimum dapat dicapai!

Oleh sebab itu, kami bekerjasama dengan nutritionist dan doktor untuk memastikan detox secara holistik ke atas system detox tubuh dapat dijalankan. Oleh itu, menu kita adalah dari Nutritionist dan di endorsed oleh Doktor. Bukan sembarangan menu.

Sebagai contoh detox program diluar sana hanya tertumpu pada usus sahaja, padahal organ utama detox kita ada 5 iaitu:-
1) Paru-paru
2) Sistem penghadaman
3) Kulit
4) Hati
5) Buah pinggang


Sangat rugi kalau kita hanya detox pada satu bahagian sahaja, sedangkan ada 5 organ kita yang perlu di 'Detox'.

2. MEALPLAN yang terbaik

Dalam program #JomDetoxJutawan, peserta akan disediakan dengan MEALPLAN yang terbaik bagi memastikan kesan optimum akan diperolehi oleh setiap peserta. Dari situ, peserta tak perlu pening untuk memikirkan apa yang perlu disediakan kerana semuanya telah disediakan..Just follow jer..😁


Dan yang paling terbaik, MEALPLAN ni disediakan oleh pakar nutrisi dan diperakui oleh pakar perubatan(doktor). So, bukan calang-calang Mealplan yang program ni sediakan untuk peserta yang join. Dan in shaa Allah anda tidak akan kelaparan sepanjang program detox berjalan.

Itulah istimewanya Detox Shaklee.❤

3. Suppliment yang terbukti Berkesan,Selamat dan Berkualiti Tinggi serta Semulajadi

Dalam program #JomDetoxJutawan, kami menyediakan supplement yang terbukti (secara klinikal), berkesan dan selamat untuk jangka masa panjang. Lebih 100 kajian saintifik telah dijalankan.

Mesti ada yang tertanya-tanya mengapa perlukan supplement dalam program kami. Supplement amat penting ketika proses detox berjalan kerana Detox tanpa supplement ni ibarat kita basuh baju tanpa sabun. So nak baju bersih mesti guna sabun kan. Macam tu jugak detox.

Dan yang paling penting kita akan tampung nutrisi ketika proses detox dilakukan kerana kurang makan. Yess.. Itulah fungsi supplement dalam program Jom Detox ni untuk support organ detox kita.

Sebab tu jugak kalau yang join detox under team kami akan  bertenaga. Padahal kalori yang diambil masa detox sangat la rendah. Kalau nak turun 3-4 kg dalam masa 17 hari sebenarnya senang sahaja kalau betul-betul ikut semua tips coaches. Best kan..Yang penting, dalam program #JomDetoxJutawan kami bukan gunakan supplement yang sebarangan. Kami gunakan Supplement dari Shaklee dalam program kami. 

4. 100% Berkesan

Sepanjang 16 batch program ni dijalankan, tidak ada peserta yang tidak turun berat badan. Tidak ada peserta yang tidak hilang inch, jika follow 100% saranan yang diberikan oleh coach. Itulah yang menjadikan program ni sentiasa mendapat sambutan yang hebat setiap kali penyertaan dibuka.

 Kini yang terbaru, kami ada ganjaran wang dikembalikan sekiranya sepanjang program ini tiada apa-apa perubahan kepada kesihatan atau berat anda. Dengan syarat segala arahan coach telah anda patuhi. *term and condition apply.

5. Provent Result

Dalam setiap batch dalam program #JomDetoxJutawan ni, akan ada rekodnya masing-masing dan semuanya sangat membanggakan. Rekod tertinggi kami setakat ini ialah pengurangan 10kg berat badan dalam masa 12 hari. Memang terbaiklah!

Rekod program #JomDetoxJutawan

6. Certified Coaches

 Dalam program #JomDetoxJutawan, anda akan dibimbing oleh barisan coaches yang sangat berpengalaman dalam detox dan komited membimbing dan memantau setiap peserta samada dalam group atau secara personal. Setiap masalah atau persoalan yang dihadapi oleh peserta akan dibantu dan diselesaikan sebaiknya. 


7. Relax & Fun

Program ini mudah dan tidak menyeksa peserta. Semua guidance diberi step by step selama 17 hari. Kami sediakan coaching 17 hari di group whatsapp merangkumi Predetox week, Detox Week dan Post Detox Week. Satu satunya Group yang ada Predetox & Post Detox Week.

Kami juga guide untuk detox dengan ilmu. Banyak ilmu yang sangat mahal yang kami kongsikan dalam Group ini yang tidak ada di luar sana. Trust me, anda takkan rasa tertekan atau stress sepanjang program detox berjalan Jika anda ada sebarang masalah atau pertanyaan anda boleh terus tanyakan pada coach dan anda pasti akan dibantu sebaiknya. 

8. Bukan Diet Yo Yo

Selepas program ini, peserta mendapati berat badan mereka lebih senang maintain dan tidak naik mendadak. Masalah berat akan 'Rebound' selepas menjalani detox dengan kami in shaa Allah takkkan terjadi kerana proses detox yang menyeluruh yang kami jalankan.

Bonus, lebih 50% peserta akan 'Rejoin' untuk detox lagi dengan #JomDetoxJutawan kerana mereka sangat teruja dengan result yang mereka dapat.

Buat pengetahuan anda, Diet dan Detox adalah 2 perkara yang berbeza.


Diet VS Cleansing(Detox)

kalau anda tengok pada gambar, Cleansing (Detox) is better than dieting. Kalau sekadar diet sahaja, berat akan rebound. Kalau detox, and sambung diet, berat takkan rebound. Ia akan maintain. 

9. Bukan Sekadar Detox Untuk Turunkan Berat Badan

Dalam program #JomDetoxJutawan, Peserta bukan sahaja dapat menurunkan berat badan mereka sehingga mendapat berat badan ideal tapi lebih dari tu. Ramai peserta yang mengikuti program ni mendapat result seperti dapat menyelesaikan masalah penyakit kronik mereka, kulit lebih halus dan cantik, awet muda, dan badan rasa jauh lebih sihat dan aktif serta bertenaga berbanding sebelumnya. Best sangat program #JomDetoxjutawan ni. Bukan setakat dapat turunkan berat badan, penyakit pun mula kurang.






10. Pakej Yang Mampu Milik

Terbaru, dalam pakej #JomDetoxJutawan, ada 3 pilihan set iaitu Gold (RM 495), Platinum (RM 899) dan Diamond rm999.  Anda boleh ikut keperluan bajet dan target anda untuk memilih set yang menjadi pilihan anda.

Tapi jika tanya pendapat Anim, Anim akan sarankan anda untuk ambil set Platinum atau Diamond kerana dalam kedua-dua set ni ada Vivix iaitu Hero untuk segala produk Detox.😁

Set Paling Basic

Set Mampu Milik dan recommended

Set paling Excusive dan tahan lebih lama

Perbezaan kebaikkan yang anda akan dapat dari pakej yang disediakan.

Amacam..Best tak program #JomDetoxJutawan? Segalanya lengkap untuk anda. Apa yang anda inginkan untuk imorove tahap kesihatan dan dapatkan berat badan ideal semuanya ada dalam program ni..Anda cuma perlu sedia dan join program kami dan nantikan hasilnya. Buat pengetahuan anda program detox adalah sesuai untuk semua peringkat usia, dari remaja hingga yang dah berusia. 



So, jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama...Jom sertai #JomDetoxJutawan. Kalau anda join sekarang InsyaAllah sempat turun 10kg masuk 2020. Insyaaallah jika anda follow betul betul program yang kami sediakan ni..😁

Boleh terus contact Anim yer jika anda berminat untuk join atau ada sebarang pertanyaan yang berkaitan.

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

011-10973735


#TeamJutawan
#TeamJomDetoxJutawan
#ShakleeByAnim
#ShakleeKelantan
#ProventSuccessProgramme






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...