Khamis, 3 Oktober 2019

Nak buat side income RM2000 Sebulan?


Apa yang anda faham dengan istilah side income?
Pernah tak terlintas nak buat side income sebelum ni?
Apakah bisnes yang menjadi pilihan anda untuk buat side income?

Pada zaman yang serba maju dan membangun ni seriusly cabaranya sangat luar biasa. Walaupun bekerja dan mempunyai gaji tetap tapi tetap tidak mencukupi terutamanya bagi yang berkeluarga dan tinggal di bandar yang besar. Jika dihitung, gaji yang diperolehi apabila ditolak dengan segala komitmen yang ada menjadikan jumlah yang tinggal hanya cukup-cukup makan dan ada juga yang paling menyedihkan nilai yang tinggal kadang-kadang menjadi nilai 'negatif' MasyaAllah terlalu besar dugaan hari ini. πŸ˜₯

oleh sebab itu, ramai yang mengambil inisiatif untuk mencari peluang untuk buat side income dengan menjalankan bisnes . Tapi apakah bisnes yang betul-betul dapat membantu mendapatkan side income yang dikehendaki dan membantu tanpa perlu keluarkan modal yang besar tapi menjanjikan pulangan yang lumayan.

Dalam entri Anim kali ni, Anim nak kongsikan cara mudah buat side income RM2000 sebulan dengan #TeamJutawan. Team apakah itu? Mesti anda tertanya-tanya kan.

Baca sini: Apa itu Team Jutawan

Sebelum tu, Anim nak kongsikan kenapa anda perlu memilih berbisnes bersama #TeamJutawan untuk dapatkan side income anda.

Untuk pengetahuan anda, #TeamJutawan adalah team hebat dari 10 orang Master yang sangat berkaliber dalam shaklee. Kiranya jika anda memilih Jutawan, anda sedang membuat pilihan yang tepat kerana untuk berada dalam bisnes yang dijalankan oleh team Jutawan ni anda akan dapat 5 benda ni sekaligus. Antaranya:-

πŸ’• Memulakan side income dengan modal yang sangat rendah
-hanya RM75 diperlukan atau anda juga boleh dapatkan keahlian secara percuma dengan membuat belian sebanyak +- RM650.(Boleh promote dengan family atau kawan-kawan untuk dapatkan produk shaklee dan buat belian atas order tersebut dan anda berpeluang untuk mendapatkan keahlian secara percuma. Untung sangat. )

πŸ’• Mendapat pelbagai ilmu bisnes secara PERCUMA

πŸ’• Melakukan bisnes hanya dihujung jari iaitu dengan sistem online yang memudahkan urusan bisnes shaklee anda

πŸ’• Anda akan ssntiasa dibantu oleh support group yang aktif dan sangat membantu

πŸ’• Anda sedang menjalankan bisnes dari company yang sangat kukuh, dikenali sebagai MLM terawal didunia dan berprestij hingga kini. Tiada siapa yang dapat menandingi shaklee dalam hal ni..Bangga oo..😁

Untungnya, dalam #TeamJutawan ada 3 projek hebat yang membantu kesemua ahli teamnya menjana duit dengan sangat mudah..Dan both of this projek adalah #ProvenSuccessProgramme.


Dengan gabungan 10 orang Master hebat dalam team ni,  menjadikan team ni sangat kukuh dan kuat. Tambahan dengan projek yang ada dalam team ni telah banyak membantu ahli teamnya untuk berjaya mendapatkan side income yang lumayan.

Kenapa Projek hebat  ini ditubuhkan?

Dengan persaingan yan sangat kuat dalam bisnes shaklee harini, #TeamJutawan mengambil langkah untuk memberi kelainan dalam bisnes shaklee yang dijalankan dengan mewujudkan projek hebat yang sememangnya terbukti berjaya ni. Dan projek hebat ini tidak ada pada team yang lain..Best sangat #TeamJutawan ni.❤

Apakah projek hebat tersebut?

1) Jom Detox Jutawan

Projek ini diasaskan oleh Master Laila, iaitu ketua master dalam #TeamJutawan. Projek ini ditubuhkan lebih kurang 3 tahun lepas dan sentiasa dinaiktaraf programnya untuk menjadikanya sentiasa relevan dan berjaya.

 Tujuan projek ini ditubuhkan untuk adalah untuk membantu orang ramai lebih sihat dan dapat menjalani gaya hidup sihat yang betul dengan dibantu oleh produk hebat dari shaklee.


Projek henat ini merupakan program yang memberi peluang untuk anda melakukan DETOKS YANG SIHAT dan disambung dengan NUTRISI LENGKAP sama ada untuk menurunkan berat badan atau mendapat lebih tenaga dan kecergasan atau jika anda mahu mengawal keadaan kesihatan. Apabila tubuh badan melakukan detoks dan seterusnya di isi dengan nutrisi yang lengkap, organ akan dapat berfungsi dengan optimum. Dan apabila badan anda bekerja dengan lancar dan mendapat khasiat yang lengkap, anda akan menikmati KESIHATAN YANG BAIK! 

Secara tak langsung, dalam misi menyihatkan lebih ramai orang, ahli team dapat menjana pendapatan dengan lebih mudah kerana dalam projek ini, pakej-pakej hebat telah disediakan dan lebih mudah untuk consult customer mendapatkan produk shaklee dengan cara sebegini berbanding menjualnya secara individual..Dari situ untung runcit dan bonus menjadi semakin besar.

Walaupun fokus utama dalam projek ini adalah untuk membantu rakyat Malaysia lebih sihat, secara tak langsung ianya juga menyumbang kearah mudahnya untuk ahli team menjana pendapatan secara sampingan dari projek ini kerana kami bukan sahaja menjual semata-mata untuk customer tapi kami memberikan mereka value dari projek ini. Kesihatan makin improve,berat badan makin turun, kulit muka makin cantik dan berseri, penyakit dapat diubati dan dikurangkan dan pelbagai lagi manfaat lain yang customer dapat dari program ni. Kiranya macam win-win situation lah.😁

Dan ternyata projek ini berjaya membantu ramai orang memiliki kesihatan yang lebih baik dari projek ini dan ahli team juga berjaya menjana pendapatan yang lumayan dari projek ni.

Bagaimana cara untuk menjana pendapatan dari projek ini? 1st step anda perlu lakukan adalah join #TeamJutawan. Anda pasti akan melayakkan diri untuk menyertai projek hebat ini dan mengetahui cara mudah untuk dapatkan RM2000 sebulan dengan mudah.

Selain itu, bermula 26 September 2019, shaklee ada menjalankan satu program untuk membantu lebih ramai berjaya dalam shaklee. Program ini diberi nama Program Prove It, Live It, Share It! Dan program ni memang sama dengan projek hebat yang dijalankan oleh #TeamJutawan ni..Ianya memberi kelebihan yang besar buat team ini. 


Dengan program terbaru ni juga membantu anda untuk PELUANG JANA PENDAPATAN melalui bonus program yang ditawarkan!


Anda berpeluang mendapat Cash Rewardsecara mingguan. Dimana, anda akan dapat sebanyak RM25 bagi setiap keahlian baru yang register bawah anda. Jika anda berjaya mendaftar 3 orang melalui promo ini, Shaklee akan gandakan reward anda dari RM75 kepada RM150. Reward ini dipanggil 'matching bonus' dan 'matching bonus' ini akan dibayar secara mingguan. Kalau anda berjaya daftar lebih, maka lebih lagilah yang anda akan dapat. Wow sangat kan.

Menarik kan? Apa lagi..Jom buat side income dengan #TeamJutawan dan dapatkan RM2000 sebulan dengan mudah..In Shaa Allah..

2. The Walking Beauty

Projek hebat yang kedua ni adalah satu projek spa tanpa kedai/spa bergerak yang diasaskan oleh Master Ainul Shahrazad dan telah ditubuhkan sejak tahun 2015. Almost 4 tahun projek ni telah dijalankan dan kini lebih dari 200 beauty therapist yang berjaya memiliki pendapatan yang lumayan hasil dari projek ini. Projek ni ditubuhkan khas untuk membantu semua wanita untuk memiliki spa atas nama sendiri dan 100% peralatan/produk spa menggunakan barang yang berkualiti tinggi dari shaklee. Menarik kan idea dari Master hebat dalam #TeamJutawan ni. 😍

Dalam projek ni dimana Anim juga merupakan salah seorang beauty therapist yang cover area Kelantan, terdapat 6 penjuru income dimana walaupun anda tidak menjalankan servis spa anda, tapi anda masih layak untuk mendapatkan income dari projek hebat ni. Bagaimana tu? Haaaa..Kena join lah..πŸ˜‰

Once anda join projek ini, automatik anda akan nenjadi ahli shaklee, dan berpeluang belajar 5 course untuk mantapkan perkhidmatan spa bergerak anda iaitu:-
🌼Facial Treatement
🌼Body Scrub
🌼Herbal Sauna
🌼Mandian Aura susu
🌼Spa Cantik kaki dan tangan

Best tau semua course ni dan dengan kesemua course yang anda belajar ni anda mampu untuk menjana pendapat lebih kurang RM150 atau lebih dari tu dalam masa sehari. Memang lumayan lah hasil beauty therapist TWB ni..

Dalam projek ini juga, anda boleh memilih untuk kembangkan lagi profession anda dari beauty therapis kepada confinement lady dimana pendapatanya lagi lumayan kerana dalam TWB juga menawarkan kursus jagaan berpantang.

Dengan projek hebat ni mudah untuk anda buat side income kerana servis yang ditawarkan adalah servis yang disukai oleh semua wanita.

TWB juga bergabung dengan projek Makeover 360 yang diasaskan oleh Master Hafsah Dan Master Zahirah dimana projek ni juga membantu menjana pendapatan kerana dalam projek ini anda akan belajar tentang segala hal berkaitan imej dan solekkan serta gaya yang sesuai.  Anda boleh jadikan kemahiran dan ilmu yang anda dapat dari projek MakeOver360 ni bonus untuk anda tawarkan servis untuk makeover customer yang memerlukan dan anda boleh jana pendapatan dari situ.😍

Boleh imagine tak betapa mudahnya anda untuk buat side income dengan #TeamJutawan dengan kesemua projek hebat yang Anim nyatakan diatas.RM2000 sebulan in shaa Allah takkan menjadi masalah besar jika anda betul-betul fokus. Yang penting, anda komited,rajin dan follow semua cakap mentor, In Shaa Allah anda pasti berjaya. Ini bukan calang-calang program tau..Its Proven Success Programme.

So, jom buat side income dengan #TeamJutawan. In Shaa Allah masalah kewangan anda pasti dapat dipulihkan.😁

Hubungi Anim untuk Anim bantu anda.

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

011-10973735

Your Trusted Shaklee Distributor
Shaklee By Anim
Shaklee Kelantan
Alumni TWB
Peserta Jom Detox Jutawan
Team Jutawan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...