Isnin, 30 September 2019

Gaya hidup sihat dengan Jom Detox Jutawan

Hai...Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜
Salam perkenalan dari Anim untuk anda semua...

GAYA HIDUP SIHAT DENGAN JOM DETOX JUTAWAN


Yes!! itulah yang Anim akan kongsikan dengan anda semua dalam entri Anim kali ni.
Adakah anda salah seorang yang mementingkan gaya hidup sihat? Jika ya, Alhdulillah..Good Job! Jika belum ianya 
masih belum terlambat lagi sebenarnya.Yang penting, anda mempunyai keinginan yang tinggi untuk berubah kearah itu. 

Dengan #JomDetoxJutawan anda mampu untuk merasai,mengubah dan menjalani gaya hidup yang lebih sihat dan mendapat tahap kesihatan yang  lebih baik kerana program detox jutawan ni bukan sahaja program yang fokus untuk turunkan berat badan peserta sahaja tapi ianya merangkumi kesemuanya. Ianya adalah program yang menyeluruh dan holistik. Bermula dari segi pengambilan pemakanan yang seimbang dan lebih sihat, penjagaan kebersihan diri, rehat yang cukup, senaman dan corak kehidupan yang sihat serta pengambilan nutrient yang cukup dan lengkap bagi tubuh badan dan organ detox akan dididedahkan dan diajar dalam program ini. 

Keistimewaan program Jom Detox Jutawan

⭐Program Jom Detox Jutawan ni adalah program yang menyeluruh dan merangkumi kesemua organ detox yang ada antaranya:-
Hati
paru-paru
Usus
Buah Pinggang
Kulit.
Oleh sebab itu, kesan yang peserta akan dapat dari program ni bukan sahaja dari segi penurunan berat/saiz badan sahaja tapi lebih dari tu seperti peningkatan tahap kesihatan, dapat bebas dari penyakit kronik, badan lebih cergas,  kulit lebih cantik dan banyak lagi. 

⭐Program detox Jutawan ni adalah program buang toksin dalam badan dan secara tak langsung peserta yang join program ni  dapat menurunkan berat badan mereka dengan lebih mudah.  

⭐ Program ni merangkumi 3 aspek iaitu:-
-Cara pemakanan yang betul
- Perubahan lifestyle dari tidak sihat kepada yang lebih sihat
-Merangkumi Supplement yang diperlukan oleh tubuh badan.

Lengkap kan program Jom Detox Jutawan ni..Oleh sebab itu ramai yang telah mendapat result yang sangat power dari program ni. Antaranya:-

๐Ÿ’ž Dari berat badan yang statik dan susah untuk diturunkan, dengan #JomDetoxJutawan mudah sangat nak turunkan berat badan dan inci loss
๐Ÿ’ž Kalau sebelum ni penyakit kronik bermaharajalela dan banyak bergantung pada ubat-ubatan, dengan #JomDetoxJutawan mostly peserta berjaya bebas dan lebih baik dari penyakit kronik mereka serta kebergantungan pada ubat-ubatan berjaya dikurangkan.
๐Ÿ’ž Kalau sebelum detox, kebanyakkan peserta mengadu badan mereka sentiasa rasa lesu, tidak bertenaga dan cepat letih dengan #JomDetoxJutawan badan rasa lebih sihat dan bertenaga. 
๐Ÿ’ž Paling terharu, ramai peserta yang sukar untuk hamil tapi dengan izin Allah lepas join #JomDetoxJutawan mereka berjaya dan lebih mudah untuk hamil. Itu merupakan satu pencapaian yang terbaik dalam program detox ni. 

Apa punca utama yang anda rasa dari kesemua permasalah yang dapat diselesaikan melalui program ni?  Hanya satu sebabnya iaitu TOKSIN! 

Dan bila bercakap tentang toksin ni sebenarnya semua orang memang ada toksin dalam badan. Cuma bezanya adalah sikit atau banyak jer sebenarnya. Oleh sebab itulah kita perlu/wajib buang toksin dalam badan melalui DETOX untuk mengembalikan semula kestabilan kepada sistem badan dan ini akan membolehkan sistem badan berfungsi dengan sempurna. 

Badan kita ni boleh kita ibaratkan seperti sebuah kereta. Jika kita ingin kereta kita berfungsi dengan baik, tak meragam, boleh pergi jauh dan pakai lebih lama kita perlu pastikan ianya diservis dengan sebaiknya. 

Same goes to our body.. Jika nak pastikan sistem badan kita berfungsi dengan lebih baik kita perlu servisnya dan caranya adalah melalui DETOX.

Apa yang anda faham tentang gaya hidup sihat?
Secara ringkasnya, gaya hidup sihat ialah gaya hidup yang mengutamakan amalan kesihatan dan pencegahan penyakit. Selari dengan itu, #JomDetoxJutawan mengambil langkah untuk membantu lebih ramai orang untuk menjalani dan mendapatkan gaya hidup yang sihat melalui program yang dijalankan ini.

Actually, ramai yang ingat program detox Jutawan ni hanya untuk turunkan berat badan. Tapi sebenarnya tidak. Dalam program ni banyak yang diterapkan kepada peserta-peserta  tentang gaya hidup sihat antaranya :-

๐Ÿ€Kepentingan pengambilan makanan yang seimbang dan berkhasiat.


Ini dapat dilihat melalui MEALPLAN yang disediakan dalam program ni dimana ianya disusun oleh nutritionist yang bertauliah dan di endorse oleh doktor. So, bukan sebarangan mealplan yang kami sediakan untuk para peserta. Dari situ peserta akan belajar untuk mengambil makanan yang lebih sihat dan berkhasiat seperti sayur dan buah sepanjang proses detoks dan mostly peserta akhirnya berjaya jadikan pemakanan seperti ini sebagai rutin mereka.

Dalam program ni juga peserta akan diajar tentang kepentingan minum air kosong yang secukupnya sesuai dengan berat badan mereka.

Contohnya, ada peserta yang join #jomdetoxjutawan sebelum ni tak boleh langsung telan sayur dan sayurlah paling dibenci olehnya, tapi lepas detox beliau berjaya makan sayur dan jadikanya rutin. Alhamdulillah..Itu merupakan pencapaian yang boleh dibanggakan.

Ada juga dikalangan peserta #JomDetoxJutawan sebelum detox suka sangat minum minuman manis dan berkafein seperti kopi dan nescafe.  Dalam sehari mesti kena/wajib minum. Tapi amazingly, lepas detox mereka berjaya hilangkan craving mereka dan lebih suka minum air kosong walaupun makan diluar.

Dalam #JomDetoxJutawan, peserta bukan sekadar diajar dan dilatih untuk menjaga pemakanan, tapi mereka juga akan diajar cara pilih makanan yang sihat, cara makan dan minum yang betul dan banyak lagi. Dari situ banyak yang peserta bileh belajar dan jadikan amalan walaupun setelah habis program detox.

๐Ÿ€ Kepentingan Rehat yang cukup.

Melalui program #JomDetoxJutawan juga, peserta akan diajar dan diterapkan dengan kepentingan rehat yang cukup bagi mendapatkan kesan yang paling optimum dan meningkatkan tahap kesihatan supaya menjadi lebih cergas dan bertenaga.

Peserta akan diajar untuk tidur lebih awal dan pastikan tidur itu berkualiti dan cukupkan masa tidur mereka. Dari situ, rata-rata peserta menjadi lebih bersemangat dan lebih positive sepanjang program berjalan.  Kebanyakkan dari mereka menngucapkan syukur dipertemukan dengan program ni kerana mereka berjaya untuk latih diri mereka untuk tidur awal dan dapatkan rehat yang cukup dan berkualiti. Dari situ mereka berjaya megharungi kehidupan seharian mereka dengan lebih happy. Rehat yang cukup adalah salah satu gaya hidup yang sihat dan ianya diajar dalam program ni. Terbaik sangat!

๐Ÿ€Jadikan Senaman sebagai salah satu gaya hidup


Yes..Dalam program #JomDetoxJutawan peserta akan diajar oleh coach yang berpengalaman dan bertauliah dengan senaman mengikut kesesuaian peserta dan faktor umur bagi menjamin keberkesanan program. Oleh sebab itu, para peserta dan terbiasa dan merasakan senaman penting untuk meningkatkan kecergasan badan.  Dari situ mereka mulai suka dan jadikan ianya habit yang baru. Itu merupakan pencapaian yang baik untuk program ni. Bukan sahaja kurus yang peserta dapat, stamina yang kuat dan mantap juga mereka berjaya perolehi dalam program detox terbaik ni.

๐Ÿ€ Diajar tentang corak kehidupan yang lebih sihat.

Jika sebelum detox ramai peserta mengamalkan corak kehidupan yang tidak sihat seperti merokok tapi lepas detox mereka berjaya kurangkan aktiviti ni dan ada juga yang berjaya untuk mengawal ketagihan ini secara berperingkat . Ini juga merupakan pencapaian terbaik dalam program ni.

๐Ÿ€Cara mengawal emosi dan perasaan

 Ianya juga diterapkan dalam program #JomDetoxJutawan oleh coach yang terlibat dan ramai peserta menunjukkan feedback yang positif setelah selesai menjalani program detox. Ada antara mereka yang mengatakan mereka dah berjaya kawal emosi dan perasaan mereka dan kurang stress setelah habis program. Mereka merasakan lebih tenang dan mudah untuk selesaikan masalah yang ada. Alhamdulillah, program #JomDetoxJutawan berjaya mengubah hidup ramai peserta kearah yang lebih baik dan lebih sihat.

Gaya hidup sihat bersama #JomDetoxJutawan memang diterapkan sedari awal program sehingga akhir program bagi memastikan setiap peserta akan mendapat kesan dalam program ni. Dan itulah salah satu misi dalam program hebat ni. Memastikan semua orang dapat menjalani gaya hidup yang lebih sihat demi kesejahteraan hidup mereka. Oleh sebab itu, kami mahu semua orang merasai pengalaman bersama kami dan memberi peluang untuk mereka mengubah hidup kearah yang lebih baik.

Sebelum Anim akhiri perkongsian Anim kali ni, Jom layan result peserta-peserta jom detox jutawan yang berjaya ubah hidup mereka melalui program hebat ni.





















Itulah bukti-bukti yang menunjukkan #JomDetoxJutawan ni adalah program yang berkesan disamping membantu kita semua dapat menjalani hidup yang lebih sihat dan gembira.

Kesimpulanya, sebenarnya tiada istilah terlambat bagi setiap orang untuk memulakan amalan gaya hidup sihat. Gaya hidup sihat dalam kehidupan seharian harus diamalkan bagi melahirkan masyarakat yang bebas penyakit dan hidup lebih happy.๐Ÿ˜

Jika anda tidak mampu untuk mulakan langkah kearah gaya hidup yang lebih sihat seorang diri, apa kata mulakan langkah anda hari ini dengan join kami di program #JomDetoxJutawan. Anda pasti berpuas hati dan teruja dengan kesanya nanti.

Dont worry because #JomDetoxJutawan is PROVEN SUCCESS PROGRAMME๐Ÿ‘

kami ada lebih dari beratus testimoni peserta yang berjaya bersama kami.

Jom mulakan langkah anda hari ni dengan contact Anim di no

011-10973735

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

Pakar detox Anda
Pengedar Sah ShakleeKelantan
Shaklee By Anim
Shakee Kelantan
Team Jutawan
Program Detox Jutawan
Mulakan gaya hidup sihat bersama team Jutawan

FB: Faridah Hanim








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜ Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...