Sabtu, 28 September 2019

Pakej Pilihan Program Detox Jutawan


Hai..Assalamualaikum.

Apa khabar semua pembaca setia blog Anim😁
Dah baca ke entri Anim yang sebelum ni tentang program detox jutawan? Kalau belum, anda boleh baca disini tentang:-

Apa itu program #JomDetoxJutawan
Testimoni #JomDetoxJutawan
Bagaimana untuk join program #JomDetoxJutawan
Kenapa perlu Detox jika nak kurus
Detox bukan sekadar untuk kurus
Detox selesaikan banyak masalah kesihatan

Ok..untuk kali ni Anim nak kongsikan tentang pakej pilihan program Detox Jutawan pulak. Dalam program detox  yang #TeamJutawan jalankan, terdapat 3 pakej yang disediakan mengikut kesesuaian bajet anda. Ada pakej GOLD, PLATINUM dan juga DIAMOND.

Ok..Jom kita kenalpasti setiap pakej yang disediakan. Apa yang kami sediakan untuk anda dalam setiap pakej kami.

Pakej GOLD


Pakej ni adalah pakej yang paling affordable yang kami sediakan untuk anda. Dalam pakej ni anda anda dapat 5 barang termasuk dengan FREE MEMBERSHIP. Kiranya, bila anda join program #JomDetox dengan pakej ni anda dah tak perlu bayar yuran keahlian sebanyak RM75. Dalam pakej ni anda akan dapat :-
🌱Sebotol Herbalax
🌱Sebotol DTX Complex
🌱Sebotol Papermint Ginger Plus
🌱Sebotol Alfalfa Compelx (Botol besar)
🌱Sebotol Cinch Shake (Vanilla/Chocolate)

Pakej PLATINUM

Pakej Platinum pulak pakej yang paling disukai sebab ada 'Hero' dalamnya iaitu VIVIX. Bila ada 'Hero' ni of course kesanya akan lebih maksimum dan power.  Anda akan dapat 6 barang dalam satu set. Dalam pakej ni anda akan dapat:- 
🌱Sebotol Vivix
🌱Sebotol Herblax
🌱Sebotol DTX complex
🌱Sebotol Papermint Ginger Plys
🌱Sebotol Alfalfa Complex(Besar)
🌱Sebotol Cinch Shake (vanilla/Chocolate)


Pakej DIAMOND

Pakej Diamond pulak adalah pakej yang tahan lebih lama kerana anda akan dapat 7 barang dalam pakej ni. Ianya juga dikira sebagai pakej yang complete dan jika anda memilih pakej ni anda sebenarnya telah membuat pilihan yang bijak dan lebih jimat. Dalam pakej ni anda akan dapat:-
🌱Sebotol Vivix
🌱Sebotol Herblax
🌱Sebotol DTX complex
🌱Sebotol Papermint Ginger Plys
🌱Sebotol Alfalfa Complex(Besar)
🌱 2 botol Cinch Shake (vanilla/Chocolate)

Best kan setiap pakej yang kami tawarkan untuk anda. Kalau anda pergi pusat slimming bayaran yang dikenakan mungkin lebih mahal tapi hilang 2-3kg  jer.  Tapi dengan pakej kami, In sya Allah jauhhhh lebih berbaloi. 


Dengan pakej yang disediakan ni, anda boleh membuat pilihan yang mana satu menjadi pilihan dan mengikut budget anda. Dengan mendapatkan pakej yang disediakan ni, anda akan dapat:-

1) Support group yang aktif selama 17 hari. Pakat kurus ramai-ramai baru syok! Buat dengan gembira dan tak stress langsung.


2) Dapat guide, info dan monitoring dari Detox Coach bertauliah. Ada masalah boleh tanya. Tiadalah awak murung makan pisang sorang-sorang 😂


3) Ada detox meal plan oleh nutritionist bertauliah, approved by doctor. Ada reason di sebalik menu tiap hari. Program ni bantu ubah lifestyle kepada healthy lifestyle. Jadi rutin diri.

4) Ada guide step by step setiap hari. Hanya ikut betul-betul setiap step. InsyaAllah banyak turun berat dan inchloss.

5) Dapat guide senaman yang betul. Nak kecikkan bahagian mana? Haaa sila buat senaman yang dicadangkan.

Apa kelebihan #JomDetox oleh #TeamJutawan?

Kenapa anda perlu pilih *#JomDetoxJutawan* berbanding program detox yang lain?

❤ *Holistik* - Detox kami melibatkan kesemua 5 organ detox (bukan usus sahaja).

❤ *Meal Plan* - Disediakan oleh pakar nutrisi dan diperakui oleh pakar perubatan.

❤ *Supplements* - Terbukti (secara klinikal), berkesan dan selamat untuk jangka masa panjang. Lebih 100 kajian saintifik telah dijalankan.

❤ *100% Berkesan* - Tidak ada peserta yang tidak turun berat badan. Tidak ada peserta yang tidak hilang inch, jika follow 100% saranan yang diberikan oleh coach.

❤ *#ProvenResult* - Rekod tertinggi kami setakat ini ialah pengurangan 10kg berat badan dalam masa 12 hari.

❤ *Certified Coaches* - Berpengalaman detox dan komited membimbing dan memantau setiap peserta samada dalam group atau secara personal.

❤ *Relax & Fun* - Program ini mudah dan tidak menyeksa peserta. Semua guidance diberi step by step selama 17 hari.

❤*Bukan Diet Yoyo* - Selepas program ini, peserta mendapati berat badan mereka lebih senang maintain dan tidak naik mendadak.

❤*Bukan Sekadar Detox* - Peserta bukan sahaja dapat berat badan ideal, malah jauh lebih sihat dan aktif berbanding sebelumnya.

❤*Harga Mampu Milik* - Ada 3 pilihan set iaitu Gold (RM 499), Platinum (RM 899), Diamond rm999. Ikut keperluan bajet dan target anda.

❤*Rejoin* - Lebih 50% peserta akan rejoin program ini kerana mereka sangat teruja dengan result yang mereka dapat.


Kenapa #JomDetoxJutawan mengunakan supplement dalam program detox dan apakah fungsi setiap supplement tersebut?

Untuk pengetahuan anda, fungsi Supplement adalah untuk support system  detox.
fungsinya adalah untuk mengoptimumkan fungsi penyikiran badan melalui nutrient semulajadi. Detox tanpa supplement ni ibarat basuh baju tanpa sabun. Cuba anda bayangkan..Thats why, dalam program ini kami menggunakan supplement yang dijamin selamat,berkesan dan semulajadi.

Disini Anim kongsikan fungsi setiap supplement yang terlibat dalam #JomDetoxJutawan ni supaya anda lebih alert dengan fungsi setiap satunya. Dari situ, anda akan lebih faham kenapa ianya perlu anda ambil.😁

1) Herblax - Detox Usus

Bahasa mudah orang biasa : Cuci kerak usus. Daun Senna adalah herba yang sangat mesra dengan kolon. Ia membantu mengurangkan masalah sembelit dan melancarkan proses pencernaan. Daun Senna memang terkenal dari zaman dahulu kala sebagai julap lembut.
So bila amek herblax ni insyaAllah lepas 8jam kita akan ke toilet.




 DTX Complex - Detox Hati

Kaya dengan herba yang dikenali sebagai “Liver Tonik” – Milk Thistle. Ia membantu mengembalikan tenaga dan membantu kulit lebih cantik dan berseri. DTX Complex membantu menghasilkan protein yang membantu dalam proses REGENERASI SEL HATI dan mengekalkan pengaliran HEMPEDU yang Normal.



Alfalfa Complex - Detox Darah

Kaya klorofil, high in alkali, bantu proses detox lebih lancar. Kaya Klorofil >>4 kali ganda dari sayur hijau. Klorofil = blood purifier = bawa oksigen dalam darah.

Juga membatu menurunkan berat badan berlebihan. Orang yang selalu letih tanda badan banyak asid. so Alfalfa ni bantu sebab high in alkali




Peppermint Ginger Plus
Berfungsi untuk melancarkan pengadaman dan angin kesan Detox.
Papermint juga dapat mengurangkan ketagihan gula.




Vivix

 Detox start dari dlm Sel!
Vivix ni bantu lindungi sel, organ, badan secara menyeluruh. Vivix ni beri super extra power. Kalau detox tak nak rasa lemau, letih, melepek, wajib ambil Vivix. Bayangkan macam ni, detox ni kita buat program penyucian tubuhkan.

Dalaman dan bersih semua, kita jaga, repair yang rosak, pulihkan balik yang slow. Lindungi (coating) sel. Maka vivix ni pelengkap hebat dalam program detox.


Kaya dengan Polyophenol yang tinggi ANTIOKSIDAN. Tonik paling baik untuk meningkatkan tenaga dan bertindak sebagai agen anti-penuan. Ia tonik ANTI RADANG, ANTI OKSIDAN, ANTI KANSER & ANTI PENUAAN.




Cinch Shake

Bertindak sebagai meal replacement.
Dapat fitkan otot setelah penurunan berat badan. Dari situ dapat elakkan badan menggeleber selepas kurus.

Kesimpulanya, dengan pakej yang ditawarkan dalam #JomDetoxJutawan ni anda mampu untuk membuat pilihan yang manakah yang menjadi pilihan anda. Jika tanya pendapat Anim, of course Anim akan bagi cadangan untuk ambil pakej Platinum atau Pakej Diamond kerana pakej ni adalah pakej yang lengkap kerana mengandungi VIVIX dalam kedua pakej ini. Vivix adalah HERO untuk segala produk. Kesan detox anda? of course lebih aummmm..😁

Ingin detox atau ada sebarang persoalan mengenainya? 

Boleh terus hubungi Anim. Anim sedia membantu ada sebaiknya..In Syaa Allah.

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

011-10973735

#PakarDetoxAnda
#TeamJutawan
#JomDetoxJutawan
#ShakleeByAnim
#ShakleeKelantan

FB: Faridah Hanim


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...