Khamis, 19 September 2019

Apa yang best join #TeamJutawan


"Matlamat kami untuk kaya dunia dan akhirat.Rugi kalau kaya dunia sahaja.
Nak kaya 'Mind, Body & Soul'. Nak kaya jiwa, kaya harta,kaya budi dan kaya memberi"

Itulah matlamat utama penubuhan #TeamJutawan yang diketuai oleh Presidential Master, Puan Laila Mokhtar. 

Bila sebut tentang TEAM, of course jika diberikan pilihan untuk join sesebuah team untuk mulakan bisnes, kita akan lihat POWER ke tak, HEBAT ke tak, KUAT ke tak, atau BERJAYA ke tak sesebuah team tu kan. Kerana secara tidak langsung, memilih team yang terbaik akan mempengaruhi pencapaian kita dan juga ahli-ahlinya.

Dan Alhamdulillah, dengan #TeamJutawan anda pasti akan mendapat semua kriteria TEAM yang anda ingini tu kerana JUTAWAN adalah satu Team yang sangat kuat yang diketui oleh ketua yang sangat hebat dan berjaya.

Untuk pengetahuan anda, JUTAWAN adalah rebrand dari team yang dulunya dikenali sebagai GLC (Great Leader Circle) yang diketui juga oleh Maser Laila.

Master Laila ni boleh dikatakan moyang Anim rasanya dalam bisnes shaklee ni (Anim pun tak pasti sebab ramai sangat master diatas AnimπŸ˜‚) dan bawah master Laila terdapat ramai master-master lain diseluruh Malaysia.

Jika sebelum ni (Sebelum tertubuhnya JUTAWAN) kesemua master ni tak bergabung sepenuhnya. Tapi kini, kesemua mereka bergabung dalam satu team yang kini dikenali sebagai #TeamJutawan dan gabungan ini menjadikan kami semua dibawah susur galur Jutawan ni semakin bersinar dan hebat. Dengan pembaharuan dan nafas baru yang diberikan menjadikan kami lebih kuat,lebih fokus dan power.

Itulah keistimewaan #TeamJutawan yang pastinya bila anda join anda akan dapat pelbagai ilmu, manfaat, tunjur ajar dan yang paling penting ukhwah yang terbina antara kami semua seperti sebuah keluarga adalah tersangatlah kuat dan hebat. Sehebat namanya. 

Bangganya Anim bila menjadi salah seorang dari #TeamJutawan ni kerana secara tak langsung Anim juga boleh menjadi hebat seperti mereka suatu hari nanti. Aamin.😁

Sebelum Anim pergi lebih jauh dalam perkongsian ni, Anim nak perkenalkan kesemua master-master hebat dalam #Team Jutawan ni.

1. Master  Laila



2.Master Zura Betty


3.Master Wan Muliani


4.Master Laurah


5.Master Farina


6.Master Zahirah


7.Master Hafsah


8.Master Ainul Shahrazad


9. Master Kam Maria


10.Master Athirah





Ok..Dah kenal kesemua Master dalam #TeamJutawan..Cantik dan elegan kan mereka semua. Of course la..Master-Master Anim semua cantik-cantik belaka..Sebab tu anak-didik mereka pun cantik.πŸ˜†  Tapi yang pastinya, mereka semua adalah #ShakleeEffect yang sememangnya luar biasa effectnya kesan dari projek-projek hebat yang ada dalam team besar ni..Apa projeknya? Teruskan pembacaan anda bersama Anim yer..😁

Ok..Jom kita tengok apa yang best bila join #TeamJutawan ni.

1. Diketui oleh Presidential Master yang sangat hebat tapi Humble.


Master Laila pernah DUA KALI PRESIDENTIAL MASTER!!!

Seorang engineer berpendapatan RM5000 sebulan. Apa lah sangat bonus shaklee RM31 pada ketika itu? Nak beli pizza pun tak lepas dia kata πŸ˜‚

Tapi masa resign.. gaji master laila dah pun reach RM10k.. tapi bonus shaklee adalah 3 kali ganda dari gaji master laila iaitu RM30k!!!

Sales team pun RM6juta!!!

Dan semasa master laila reach presidential master, bonus shaklee master laila adalah 100 kali ganda dr gaji starting beliau. (RM2000)

SO BERAPA? Kira sendiri 😊

Itulah moyang Anim yang Anim sedang bernaung dibawahnya sekarang ni. Dan Anim harap suatu hari nanti Anim dan team Anim akan berjaya seperti beliau.

2.Gabungan 10 orang Master-master yang power

Barisan Master #TeamJutawan


Kesemua Master ni bergabung dalam satu team bagi menjadikan team ni lebih kuat dan hebat kerana setiap master mempunyai kekuatan masing-masing. 

3. Mempunyai Projek-Projek yang hebat

Dalam JUTAWAN terdapat 3 projek mega yang hebat dan kesemuanya merupakan Proven Success Program yang menjadikan team ini lain dari yang lain. Untuk pengetahuan anda, di Malaysia ni terdapat ramai sangat SID(Shaklee Independence Distributor) yang menjalankan bisnes shaklee. Tapi apa yang menjadikan setiap SID tu berjaya dan menjadi pilihan? Iaitu dengan adanya projek yang boleh menarik customer memilihnya. Oleh sebab itu, tertubuhlah 3 projek hebat dalam team ni dan itulah menjadikan kami lain dari yang lain.

Jika anda join team Anim, automatik anda juga berpeluang untuk join projek hebat ni dan anda pasti teruja denganya.😁

Apa projek-projek yang ada dalam #TeamJutawan?

⭐#JomDetoxJutawan

Satu projek atau program yang ditubuhkan untuk membantu yang memerlukan untuk mendapatkan berat badan ideal atau menurunkan berat badan seperti yang diingini dan pada masa yang sama berjaya untuk mendapatkan tahap kesihatan yang lebih baik dengan dibantu oleh produk yang terbaik dan terbukti berkesan dari shaklee.

Projek ni ditubuhkan oleh Master Laila dan ianya merupakan Proven Success Programme.



Projek ni bukan calang-calang projek kerana ianya dilengkapi dengan Meal Plan yang diluluskan oleh doktor. Dalam projek ni akan ada coach yang mempunyai pengalaman luas yang akan membantu peserta detox bagi memastikan setiap peserta yang join mendapat result seperti yang diingini.



Boleh baca sini: Testimoni Peserta Jom Detox Jutawan

Dalam projek ni peserta boleh memilih untuk join dengan pakej yang disediakan dan yang pastinya pakej yang ditawarkan berpatutan. Rata-rata peserta yang join projek ni memberikan feedback yang positif dan merasa sangat happy dengan kesan yang mereka dapat.

Antara pakej yang ditawarkan dalam program #JomDetoxJutawan


Anim juga tak terkecuali dari join projek ni dan ternyata projek ni memamg awesome! Nak juga join projek ni? Jom lah..😁

⭐ Projek The Walking Beauty (TWB)

Satu projek Spa Tanpa Kedai atau lebih dikenali sebagai spa bergerak untuk membantu semu Wanita yang memerlukan diluar sana. Projek ni diasaskan oleh Master Ainul shahrazad dan dibantu oleh adiknya Master Athirah.

Master Ainul Shahrazad. Gambar ni selepas beliau habis 
memberikan servis spa untuk customernya. 

Projek ini juga dikenali sebagai Spa Shaklee kerana dalam projek spa ni 100% menggunakan produk shaklee yang kesannya memang terbaik dan kebanyakkan customer yang mendapatkan perkhidmatan dari Spa TWB berpuas hati. Yang pastinya mereka akan repeat dan repeat mendapatkan perkhidmatan dari beautician TWB.

Ada pakej yang menarik disediakan dan sesiapa yang berminat untuk menyertainya boleh membuat pilihan yang mereka minat.

Pakej Terbaru TWB



⭐ Projek MakeOver 360.

Projek yang diasaskan oleh Master Hafsah Dan Master Zahirah yang bertujuan untuk membantu untuk makeover cara penampilan dan sesuai untuk sesiapa yang ingin mengubah imej dan cara menjadi lebih cantik dan yakin.

Master Hafsah dan Master Zahirah


Projek ni juga bekerjasama dengan TWB dan menjadikanya satu projek yang sangat best dan menarik. Kalau anda pergi kelas imej diluar sana mungkin beribu yang perlu anda belanjakan. Tapi dengan projek #Makeover360 harganya lebih berpatutan dan banyak yang anda akan dapat bila join projek ni.





4. Dapat access dalam support group di secret group Jutawan di Facebook dan juga Telegram

5. Mempunyai pelbagai aktiviti online dan juga offline

6. Ada NDT (new distributor training). Ini baru di launch khas untuk #TeamJutawan.

7.  Mempunyai banyak kelas , motivasi  dan tips akan dikongsikan untuk team member.

8. Reward dan recognition daripada mentors buat team member untuk berikan motivasi.

9. Pelbagai bahan marketing di sediakan bagi memudahkan urusan bisnes team member. Contohnya  seperti Ebook menyusu, video detoks, poster dan slide untuk bantu promote.

10. Bila berada dalam team Jutawan, kami bukan sekadar rakan bisnes. Ukhuwah  yang kami bina seperti we like one big family. Sentiasa ada untuk saling bantu membantu dan ada ketika memerlukan. 

11. Master checklist dan amalan rohani. Semuanya bermatlamatkan untuk berjaya dunia akhirat. Inilah yang menjadikan Team Jutawan hebat, kuat dan sentiasa berjaya. 


Itulah serba sedikit kelebihan yang anda akan dapat bila join #TeamJutawan. Sebenarnya banyak lagi kelebihan dan keistimewaan yang akan diperolehi bila bersama team ni antaranya peluang mendapatkan 3C. Apa itu 3C anda boleh baca disiniπŸ‘‰ Peluang 3C

So, Anim nak ajak anda join Anim dan kerana bila join team Anim automatik anda juga akan menjadi sebahagian dari #TeamJutawan. Bila bersama #TeamJutawan, In Shaa Allah anda juga akan menjadi hebat dan berjaya suatu hari nanti kerana misi utama JUTAWAN melahirkan lebih ramai orang-orang berjaya bukan sahaja di dunia malah akhirat juga.

Nak join Anim dan menjadi sebagaian dari #TeamJutawan, terus whatsupp Anim yer..Anim sangat mengalu-alukan kedatangan anda dalam team Anim.

JIKA IMPIAN SEBESAR GAJAH, ANDA AKAN NAMPAK HALANGAN SEBESAR KUMAN

Dream is not what you see in your sleep. But dream is something that DOES NOT LET YOU SLEEP! 

Ingat! Tak guna impian besar tapi malas!
Tak guna impian besar tapi bertangguh! 
Tak guna impian besar kalau tak disiplin!!

Let us be ONE, jutawan!

Love,
Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

011-10973735

Founder #FantasticTeam


One of team member Jutawan

#AlumniTWB
#JomDetox
#Makeover360



1 ulasan:

  1. Bestnya. Terus rasa nak join team JUTAWAN. TQ sharing yg sgt bermanfaat!

    BalasPadam

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...