Isnin, 15 Oktober 2018

10 Sebab Anda Perlu Memilih Pakej Berpantang TWB.


Cakk!!!... ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Ada yang rindu Anim tak??๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜œ(retis sangat kan..hihi)

Assalamulaikum..Hai..Bertemu lagi kita dalam entri kali ni.. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog Anim dan membaca perkongsian anim kali ni..Semoga perkongsian Anim kali ni sedikit sebanyak dapat membantu anda semua.. In syaa Allah..๐Ÿ˜

Kali ni Anim nak kongsi dengan anda semua mengenai "10 sebab mengapa anda perlu memilih pakej berpantang TWB. Kenapa TWB (The Walking Beauty)?? ๐Ÿ˜Ž
Seperti dalam entri-entri Anim yang sebelum ni, Anim ada ceritakan apa itu projek TWB.. Apa servis yang kami tawarkan dalam projek ini. Dan apa yang kami gunakan (produk) dalam servis kami ni. Ok, Anim huraikan sekali lagi secara ringkasnya, TWB adalah satu projek spa tanpa kedai (home&mobile spa) atau juga dikenali spa bergerak dimana servis yang ditawarkan oleh beautician atau therapies TWB adalah terus ke rumah pelanggan. So, pelanggan yang ingin mendapatkan servis kecantikkan dah tak perlu risau jika tak sempat atau takde masa nak ke spa kerana beautician TWB ada untuk selesaikan masalah tu..Menarik kan??๐Ÿ˜


Servis yang kami tawarkan of course lah berkaitan dengan wanita..Apa yang wanita paling suka..Rawatan kecantikkan..Spa!!! ๐Ÿ˜˜Siapa tak suka berspa kan..Termasuk Anim, of course suka sangat dapat ber 'me time' or reward diri dengan spa. Selain untuk cantik, of course dapat hilangkan penat terutamanya kita sebagai wanita yang banyak sangat tanggungjawab rumahtangga yang perlu diberi perhatian. Dengan adanya servis kecantikkan terus ke rumah pelanggan begini, dapat memberi manfaat kepada ramai wanita yang tidak mempunyai masa untuk terus ke pusat kecantikkan. Dan servis spa dari TWB ni amat mendapat permintaan yang tinggi..See..ramai sebenarnya suka berspa..suka cantik!๐Ÿ˜


Produk apa yang kami gunakan?? Of course yang paling berkualiti tinggi dan dijamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. TWB terkenal dengan projek spa yang menggunakan 100% produk Shaklee. So, kesanya of course superb! ๐Ÿ˜


Setelah 3 tahun TWB telah bertapak dan terkenal dengan servis spa bergerak yang telah mendapat permintaan yang menggalakkan, kini TWB comeout dengan servis terbaru iaitu Pakej Penjagaan selepas Bersalin dan Berpantang. Dalam pakej ini, TWB menawarkan servis dan pakej terbaik buat semua pelanggan yang berminat untuk mendapatkan servis dari kami. Pakej berpantang TWB mempunyai keistimewaan yang tersendiri dan ianya diakui oleh para pelanggan yang telah mendapatkan servis dari kami.


Dalam pakej berpantang TWB, kami menawarkan perkhidmatan yang terbaik bagi menjamin kepuasan para pelanggan kami. Anim yakinkan lagi anda dengan 10 sebab kenapa anda perlu memilih Pakej Berpantang TWB ketika proses berpantang nanti.

Sebab pertama, kami di TWB menggunakan PRODUK YANG BERKUALITI dan diyakini SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI iaitu Shaklee. Kenapa shaklee yang kami pilih?? Ini kerana kami ingin memastikan semua pelanggan kami mendapat kesan yang hebat sepanjang proses berpantang bersama kami.

Dengan pakej berpantang TWB, para pelanggan kami akan dibekalkan dengan set lengkap set berpantang dari shaklee dimana ianya selamat digunakan dari sehari selepas bersalin dah selamat digunakan. Set berpantang dari shaklee membekalkan nutrisi yang lengkap buat si ibu dan anak. Dari situ, kami dapat membantu para pelanggan kami mendapat sumber nutrisi seawal yang mungkin tanpa perlu risau kesanya kerana ianya terbukti selamat dan berkesan.







Apa yang menariknya set berpantang shaklee ni

๐Ÿ‘ถmembantu si ibu mendapatkan badan yang cergas bertenaga semasa berpantang
๐Ÿ‘ถsesuai diambil walaupun bayi kena jaundice
๐Ÿ‘ถmembantu mendapatkan susu yang banyak,pekat dan berkualiti. Dari situ, dapat membantu penyusuan susu ibu secara eksklusif.
๐Ÿ‘ถ membantu dalam perawatan dan penyembuhan luka dalaman selepas bersalin.
๐Ÿ‘ถmembantu penurunan berat badan secara semulajadi dan selamat tanpa memberi kesan terhadap penyusuan.


Apa yang ada dalam set berpantang shaklee?

๐Ÿ’ฆESP - Sumber protein yang membantu memberikan tenaga, cantikkan kulit si ibu dan memekatkan susu. So, bayi akan mendapat khasiat yang optimum dari susu ibu dan membantu pembesaran bayi yang sihat dari hasil susu yang berkualiti.

๐Ÿ’ฆ Sustained Release Vitamin C- membantu penyembuhan luka bersalin dengan lebih cepat dan bertindak sebagai siatem imunisasi dalam badan.

๐Ÿ’ฆ B Complex - membantu memberikan tenaga buat si ibu dan membantu mengurangkan stress.

๐Ÿ’ฆ Alfalfa - bertindak sebagai 'jamu moden' dan membantu penghasilan susu yang banyak.

๐Ÿ’ฆ Ostemetrix - pil kalsium yang hebat dalam membantu memberikan kalsium secukupnya buat si ibu dan bayi. Ostemetrix juga sangat membantu menangani masalah sembelit yang teruk selepas bersalin.


Sebab kedua, Pakej Berpantang TWB menggabungkan KONSEP MODEN DAN TRADISIONAL dalam servis yang kami tawarkan. Menarik kan?๐Ÿ˜Bagaimana gabungan ini dilakukan? Dalam penyediaan bahan untuk servis berpantang seperti bertangas, penyediaan param, pilis dan tapel, selain menggunakan bahan-bahan semulajadi dan tradisional kami juga menggunakan vitamin shaklee sebagai campuran bagi mendapatkan kesan yang lebih optimum dan berkesan. Dan ianya memang terbukti berkesan. Gabungan moden dan tradisi ini menjadikan pakej berpantang dari TWB unik dan ramai yang tertarik dengan servis kami.

Sebab ketiga adalah HARGA yang kami tawarkan dalam pakej berpantang TWB sangatlah berpatutan dengan setiap servis yang kami tawarkan. Harga yang kami tawarkan merangkumi semua yang terdiri dari servis, set berpantang dan juga pengangkutan. Jimat kan?dan sangat berpatutan kan? Jika nak dibandingkan dengan harga yang ditawarkan di luar, harga yang disediakan oleh kami di TWB adalah lebih jimat dan menguntungkan.

Sebab keempat SERVIS YANG LENGKAP. Di TWB, kami menawarkan servis yang membolehkan setiap pelanggan kami mendapatkan kesan yang dikehendaki bagi menjamin kepuasan para pelanggan kami. Kami tidak hanya memberikan servis yang biasa-biasa sahaja walaupun pelanggan mengambil pakej 3 hari sahaja. Kami akan memastikan setiap para pelanggan kami berpuas hati dengan setiap servis yang kami berikan. Bagaimana caranya? Dengan servis yang lengkap dalam setiap pakej kami.

Apa servis yang ditawarkan dalam pakej berpantang TWB?

๐ŸŒผ Urutan Melayu Tradisional - urutan selepas bersalin amat bermanfaat kepada ibu-ibu di dalam pantang kerana urutan amat berkesan dalam mengembalikan kesegaran badan, mengurangkan stress, merehatkan tubuh, melancarkan peredaran darah, dan juga membantu melancarkan pengeluaran susu ibu.

๐ŸŒผ Bertungku - membantu mempercepatkan pengecutan rahim, dan mengempiskan perut. Pada masa yang sama, bertungku juga dapat memecahkan lemak dan mengurangkan sengal- sengal sendi.


๐ŸŒผ membantu dalam pemakaian bengkung - pemakaian bengkung yang betul amat penting bagi membantu mengempiskan perut, membetulkan postur dan mengecutkan rahim yang bengkak.

๐ŸŒผ Param - dalam servis berpantang TWB, kami menyediakan param yang diadun dengan gabungan moden dan tradisi bagi membantu mengelakkan angin masuk kedalam badan ketika proses berpantang dan dapat mengurangkan rasa sejuk dan kebas pada badan. Param adalah sejenis rawatan sapuan herba pada seluruh badan.


๐ŸŒผ Pilis - sapuan penyejuk dahi. Campuran herba yang khusus untuk disapukan di dahi. Kebaikkan pilis adalah untuk meredakan pening, menyegarkan mata dan membwrikan keselesaan pada ubun-ubun. Pada masa yang sama dapat mengelakkan ibu dari terkena angin yang boleh menyebabkan meroyan.


๐ŸŒผ Tapel - sapuan yang dipakai pada perut sebelum berbengkung. Ternyata dapat membantu dalam menghangatkan perut dan membuang angin serta darah kotor. Kebaikan pemakaian tapel adalah dapat menegangkan perut yang menggeleber dan membantu proses pembakaran lemak.

๐ŸŒผ Mandian Herba - merupakan hadiah yang paling sesuai untuk ibu-ibu selepas bersalin. Mandian herba dapat memberikan ketenagan dan menyegarkan badan. Juga membantu dalam melancarkan peredaran darah dan memberikan ketenagan emosi  buat ibu ketika berpantang. Gabungan herba dan dedaun segar yang terpilih dapat membantu mempercepatkan proses penyembuhan dan pemulihan.

๐ŸŒผBertangas - perkhidmatan tangas basah dan tangas kering juga ditawarkan. Pemilihan tangas bergantung kepada kondisi pelanggan. Kombinasi herba-herba terpilih dan mempunyai haruman yang menyegarkan serta gabungan moden dan tradisi dalam bahan-bahan tangas boleh membantu menyembuh,merawat dan memulihkan tisu-tisu rahim dan salur peranakkan terutamanya selepas proses melahirkan anak.


Apa beza tangas basah dan kering??

๐ŸTangas kering
Dipangil sebagai tangas herba
Menggunakan batu sungai yg dipanaskan sebagai bahan utama kemudian ditaburkan herba khas bertangas dan dilapik sirih dan bahan semulajadi yg terpilih

Tangas kering boleh dilakukan selepas hari ke 30 berpantang iaitu selepas darah nifas kering selama 10 hari berturut2 shingga hari ke 40.

Bagi wanita biasa, boleh dilakukan selepas haid sehingga 3 ke 7 hari berturut2. Masa yang diambil adalah 20 - 30 minit. Boleh dilakukan 3 hari sekali mengikut keperluan


๐ŸTangas basah
Menggunakan herba khas dan bahan semulajadi yang direbus  sehingga mengeluarkan wap. Tangas basah boleh dilakukan bagi wanita berpantang selepas hari ke 40. Bagi wanita yang berumur boleh melakukan tangas 1-3 kali seminggu untuk mengembalikan "lembapan kewanitaan" terutama bg wanita yg mengalami monopos.


๐ŸŒผ Servis penjagaan bayi - dalam servis ini, kami menyediakan servis memandikan bayi baru lahir, urut dan juga tuam/tungku bayi. Ini bagi memastikan bayi sentiasa sihat, selesa dan mengelakkan terjadinya gejala kembung atau bayi meragam.

Kami di TWB juga menawarkan pakej yang lengkap. Kami menyediakan pakej berpantang mampu milik buat semua pelanggan kami. Pakej yang ditawarkan oleh TWB terdiri dari Pakej Penjagaan Pantang selama 3 hari, 5 hari, 7 hari,  14 hari, 21 hari, 44 hari dan juga Pakej Penutup Pantang. So, pelanggan boleh memilih pakej yang manakah yang bersesuaian dengan keinginan dan budget mereka.

Antara contoh pakej berpantang yang ditawarkan oleh Hanim Beauty & Confinement Care.


Pakej 3 hari

Pakej 5 hari

Pakej 7 hari

Pakej 14 hari


Pakej 21 hari

Pakej 44 hari

Pakej Penutup pantang

Sebab yang kelima kenapa anda perlu memilih pakej berpantang TWB adalah kerana Perkhidmatan kami adalah secara mobile iaitu terus kerumah anda. Dengan perkhidmatan ini, kami dapat membantu anda memudahkan urusan berpantang anda tanpa perlu memikirkan tempat untuk mendapatkan servis kami. Anda hanya perlu sediakan tempat berpantang di rumah dan kami akan datang terus ke rumah untuk memberikan servis kami. Mudah kan?itulah misi utama kami..'memudahkan setiap urusan pelanggan kami'..๐Ÿ˜

Terapi @ Confinement lady di TWB  yang terlatih, perihatin, berpengalaman dan warganegara Malaysia adalah sebab keenam anda perlu memilih pakej berpantang TWB. Ini bagi menjamin setiap servis yang diberikan betul-betul berkesan dan terbaik. Mempunyai pengalaman luas dalam memberikan servis berpantang menjadikan kami lebih arif dan pakar dalam menyelesaikan setiap permasalahan yang timbul ketika memberikan perkhidmatan. Kami juga amat mementingkan keselesaan setiap para pelanggan kami.






Kami COVER SELURUH MALAYSIA. Ini adalah sebab ketujuh kenapa anda perlu memilih pakej berpantang dari TWB. Dari situ, mudah jika anda ingin mendapatkan servis dari kami kerana ianya tidak terhad pada satu-satu kawasan sahaja.

Dengan memilih pakej berpantang dari TWB, anda sebenarnya telah membuat keputusan yang tepat dalam memudahkan urusan berpantang anda. Ini adalah sebab kelapan anda perlu memilih pakej berpantang TWB. Dalam pakej berpantang TWB, kami menawarkan setiap servis yang membantu anda berpantang dengan baik dan kami akan memastikan proses berpantang anda berjalan dengan lancar dan mendapat kesan seperti yang anda kehendaki. Kembali sihat dan bertenaga selepas berpantang adalah tujuan utama dalam servis yang kami tawarkan.

Terapis @ CL TWB telah mendapat latihan dari tenaga pengajar yang berpengalaman luas dalam memberikan servis berpantang. Lebih dari 20 tahun memberikan servis berpantang menjadikan Puan Heni (tenaga pengajar TWB) mempunyai ilmu yang luas tentang selok belok penjagaan berpantang dan ilmu tu diturunkan sebaiknya buat para terapi TWB. Dengan itu, servis yang diberikan oleh setiap terapi adalah berdasarkan garis panduan yang betul dan diiktiraf. Bukan servis yang sebarangan.

Puan Heni (bertudung peach) sedang memberikan penerangan tentang servis berpantang.

Dan sebab kesepuluh anda perlu memilih pakej berpantang TWB adalah kami menyediakan servis penutup pantang yang terbaik dan menarik buat kesemua para pelanggan kami. Inilah keistimewaan Pakej Berpantang TWB. ❤ untuk pengetahuan anda, ada juga confinement care yang lain dekat luar sana tidak menawarkan servis penutup pantang dan anda perlu mendapatkan servis ni daripada tempat lain. Rugi la kan..Dah bayar mahal- mahal tapi takde penutup pantang. Tak best la kan. ๐Ÿ˜ช Dengan pakej berpantang TWB, kami tawarkan penutup pantang yang menarik dan terbaik serta lain dari yang lain. Apa yang kami tawarkan??
❤ urutan seluruh badan - bertujuan melancarkan peredaran darah dan melegakan sakit-sakit badan seoanjang tempoh berpantang.
❤ Bertungku dan bertangas bagi menjamin kesegaran berpanjangan.
❤Facial Relaxing Massage - bertujuan menaikkan seri muka si ibu setelah tamat tempoh berpantang.
❤ Urut lulur (Body Scrub) -membuang sel-sel kulit mati di seluruh tubuh. Membantu juga dalam menaikkan seri.
❤ Hand spa ( spa cantik tangan)
❤ Foot spa (spa cantik kaki)
❤ Flower/Milk bath - bertujuan menghaluskan kulit si ibu setelah selesai tempoh berpantang dan memberikan kesegaran.

Best kan pakej berpantang yang ditawarkan TWB??jawapanya...sangat best!!! So, untuk anda yang tercari-cari pakej rawatan selepas bersalin yang best,harga yang berpatutan dan berkesan?? Pakej berpantang TWB lah jawapanya..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

GOOD NEWS❤❤❤

Kami di TWB bukan sekadar menawarkan perkhidmatan spa dan jagaan berpantang. Kami juga menawarkan peluang buat duit dengan kami.  Bagi anda yang sedang mencari bisnes bagi menjana pendapatan yang lumayan setiap hari, kami di TWB juga ada menyediakan kursus berpantang dan bersalin. Kursus ini terbuka buat semua yang memang meminati bidang ini dan ingin menjalankan bisnes yang menjanjikan pulangan yang berlipat kali ganda.

Jika korang ingin menempah Pakej Berpantang dan  Bersalin, atau ada sebarang pertayaan boleh terus hubungi:-๐Ÿ‘‡

Hanim Yusoff
Most trusted SID (ID: 1284824)

Founder Hanim Beauty & Confinement Care
Confinement Lady TWB
Certified Trainer TheWalking Beauty

Tel No: 6011 10973735

Facebook: Faridah Hanim










Tiada ulasan:

Catat Komen

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜ Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...