Isnin, 16 September 2019

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan (Detox Shaklee)


Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua..Anim doakan semua yang membaca entri Anim kali ni sentiasa dibawah lindungan Allah dan dikurniakan kesihatan yang baik..Aamin..😁

Dalam entri Anim kali ni Anim nak berkongsi dengan anda semua tentang apa kelebihan program Jom Detox dari team Jutawan berbanding yang lain. In Shaa Allah anda pasti teruja dan konfem tak sabar nak merasai semua kelebihan ni..😁


Founder Jom Detox
Puan Laila Mokhtar


Sebelum tu,Anim nak berkongsi apakah maksud DETOX.

DETOX  ni adalah singkatan dari perkataan Detoxification iaitu perbersihan tubuh DALAMAN. Detoks adalah proses pembuangan toksin daripada badan melalui organ organ detoks badan. Dengan DETOX bertujuan untuk badan kita jadi lebih ringan dan dapat manfaat kesihatan secara keseluruhan.

KENAPA KITA PERLU DETOX?

Ada banyak faktor yang memerlukan kita perlu DETOX untuk mengoptimumkan kesihatan keseluruhan badan kita. kalau kita dapat perhatikan, hari ini kita hidup dalam environment yang pencemaran makin hari makin teruk seperti:-

🍀Pencemaran seperti jerebu, asap dari rokok, asap dari kilang dan juga kenderaan dan pelbagai lagi

🍀Radiation

🍀Racun dari pelbagai sumber termasuklah bahan pencuci yang kita guna seharian tu, barang-barang kosmetik yang kita pakai juga  mengandungi racun yang kita tak sedar sekaligus mendorong pengumpulan toksin dalam badan kita.

🍀Pemakanan seperti fast food, makanan yang mempunyai perisa yang berlebihan dan juga dimasak secara tidak sihat seperti menggunakan minyak yang banyak dan sebagainya.


APAKAH ORGAN DETOX KITA?


🌲Colon (Kolon)
🌲kidneys (buah pinggang)
🌲liver (Hati)
🌲lungs (paru-paru)
🌲Skin (kulit)
🌲lymphatic (Limfa)

Haaa..Terdapat lebih sebenarnya organ detox kita sebenarnya..Tetapi kebanyakkan program detox diluar sana hanya fokus 1 organ detox sahaja iaitu usus dan bukan keseluruhanya.


Anda perasan tak, program detox diluar sana hanya menekan proses membuang dari usus tapi tidak fokus pasal HATI. Buat pengetahuan anda, HATI sebenarnya JALANKAN DETOX 70% DALAM BADAN dan dalam #JomDetoxJutawan kami fokus detox keseluruhan termasuk HATI. Itulah istimewanya Detox Shaklee yang Jutawan jalankan sekarang ni. Shaklee punya detoks adalah MENYELURUH!

Terbaik kan detox dengan shaklee ni..Anda bukan sahaja detox semata-mata untuk kurus tapi mendapat banyak manfaat lain selain tu..

Ok..Jom kita selongkari apa kelebihan yang bakal anda dapat bila join Program Jom Detox dengan Team Jutawan ni..

KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

1. Detoks program shaklee ni di susun oleh nutritionist dan doktor yang endorsekan meal plan

2. Program detoks shaklee SANGAT TERSUSUN dan SANGAT COMPLETE. Anda akan merasakan detox dengan team jutawan ni tak membebankan malah menyeronokkan..Selalunya diet@detox ni kan boleh mendatangkan kemurungan kan..(Anim la tu😆😆😆)

3. Anda juga akan mendapat guidance dari coach yang mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang detox ni. Dari situ, result yang bakal anda dapat in Shaa Allah sangat memberangsangkan.

Antara barisan coach yang terlatih dan mempunyai pengalaman luas 
dalam program ni


4. Jika anda baru pertama kali nak dapatkan pengalaman detox anda tidak perlu risau kerana akan dipantau step by step dan tidak akan dibiarkan keseorangan @ ditinggalkan tanpa panduan..Ini kerana misi utama program jom detox jutawan ni adalah untuk memastikan semua orang yang mengikuti program ni lebih sihat dan gembira dengan hasilnya. In Shaa Allah..

5. Paling best, program Jom Detox Jutawan ni adalah Proven Success Program kerana selama ianya dijalankan telah menunjukkan result yang sangat AMAZING! Nanti Anim kongsikan testimoni result peserta Jom Detox Jutawan ni..😁



6. Program Detox ni tidak mengambil masa yang lama. 1 sesi hanya mengambil masa 17 hari sahaja.
-5 hari untuk Pre Detox
-7 hari untuk Detox day
-5 hari untuk post detox

Thats mean, sebelum program detox berjalan, anda akan menjalani PRE DETOX DAY dahulu selama 5 hari. Sepanjang pre detox ni anda akan diberikan panduan dan tips untuk mulakan program detox secara step by step. So that, bila tiba hari detox yang sebenar, badan anda tidak terus 'terkejut' dengan cara makan detox yang sebenar.

Dan yang paling menarik dan terbaik program jom detox jutawan ni walaupun anda dah habis program detox, anda akan terus dipantau selama 5 hari pada POST DETOX DAY bagi memastikan result yang anda dapat tu terus kekal dan terbaik. Pada post detox day ni coach akan terus memberikan tips dan panduan bagi memastikan peserta terus konsisten dengan cara hidup sihat yang diamalkan sepanjang program Jom Detox berjalan.

7. Anda juga akan dibekalkan dengan Detox Meal Plan selama 7 hari. So, mudah untuk anda rancang menu pemakanan anda sepanjang program. Dah tak perlu pening-pening nak fikir apa yang perlu disediakan untuk makan sepanjang program. Menarik kan..Mudah kerja anda untuk Detox.

Antara contoh breakfast yang disediakan oleh peserta Jom Detox
berdasarkan Meal Plan yang diberikan.


8. Groceries list untuk anda shopping juga akan disediakan dan diberikan kepada anda. Dari situ, mudah untuk anda shopping keperluan barangan detox anda..Memang banyak memudahkan kerja anda untuk detox bila memilih Jom Detox dengan team Jutawan. 😍

9. Coach Fitness dalam program ni juga adalah sangat berdidikasi kerana setiap hari mereka akan guide untuk senaman. So, istilah untuk lemau ke, berat badan tak turun ke tidak akan terjadi.

10. Coach dalam program ni telah dibekalkan ilmu dan bukan sebarangan coach yang kan guide anda. Mereka terdiri dari coach yang mempunyai ilmu:-

☁ Detox
☁ Nutrisi
☁ Fitness
☁ Sentiasa positive.

Anda pasti merasa seronok dan teruja bila mengikuti program jom detox bersama Team Jutawan ni. Setiap hari anda akan dibekalkan dengan tips dan ilmu yang sangat bermanfaat yang boleh anda gunapakai sampai bila2 bagi memastikan anda boleh teruskan gaya hidup sihat walaupun selepas habis program.

11. Setelah habis program, secara tak langsung anda pasti akan dapat ubah cara makan anda iaitu makan dengan lebih sihat dan memilih makanan yang sihat sebagai pilihan dan In Shaa Allah badan anda akan jadi lebih cergas dan bertenaga. Itulah misi utama Program Jom Detox ni dijalankan.

12. Rekod peserta Jom Detox Jutawan sangat membanggakan. Inilah kelebihan yang dapat ditonjolkan dalam program ni dimana rata-rata peserta menunjukkan bukti penurunan berat badan dan inch loss yang begitu banyak walaupun baru mengikuti 2-3 sesi program yang dijalankan.

Rekod terbaru yang telah dapat dalam program ni dimana ada peserta telah hilang 10kg hanya dengan 1 sesi detox sahaja. Amazing kan. Itulah istimewanya Program jom detox shaklee dari Team Jutawan.

Ada juga peserta yang hanya join untuk turunkan berat badan tapi dapat lebih dari tu.
Beliau berjaya
👉mendapatkan kulit yang lebih sihat dan kurang jerawat
👉belajar cara eat clean yang betul. Ingatkan selama ni makan roti dan makanan yang rebus (tak sedap) boleh kurus dan slim. Rupanya tidak. Makan sedap pun sebenarnya boleh kurus. Dengan jom detox jutawan resepi makanan yang diajar oleh coach semuanya sedap-sedap dan dapat membuka selera walaupun tengah detox.😋
👉Berjimat. Masak tak perlu gunakan bahan yang banyak pun boleh sedap. Ajaib kan..😁
👉 Baju lama dah boleh pkai balik. Ni part paling best sebab menjadi kebanggaan tau bila baju lama dapat pakai balik.
👉 Maintain stamina yang cergas
👉Terasa diri lebih berharga

Haaaa..Itulah antara kelebihan yang Anim dapat kongsikan dengan anda tentang program jom detox shaklee dari team jutawan ni. Memang terbaiklah.



Sebelum Anim akhiri entri Anim kali ni, jom check Tanda-tanda Anda perlu Detox. Cuba Check ada tak antara list yang Anim kongsikan ni terdapat pada diri anda..Kalau ada, bermakna anda perlu mengikuti program detox ni.


Diantara tanda tanda kita perlu detox:


+ Berat badan bertambah - metabolisma badan terganggu, hormon terganggu
+ Sembelit
+ Kulit Kusam
+ Cepat letih, cepat lemau, stress, rasa lembab
+ Cepat marah, rasa nak mengamok aje. hehehe
+Keinginan makan banyak, craving sugary foods (sel lapar aje, tak cukup nutrient). Kalau gi kenduri, open house pinggan tu penuh tamak sangat.
+ Susah nak fokus dalam masa lama
+ Penyerapan nutrisi yang kurang - makan vitamin takde kesan pun! orang lain makan shaklee berkesan
+ Senang dijangkati penyakit - flu, demam
+ Susah tidur
+  Sering mengalami kembung perut, perut tidak selesa dalam keadaan biasa atau selepas makan.
+  Sering ada lingkaran hitam bawah mata
+  Badan berbau jika tidak menggunakan deadorant atau pewangi
+  Merokok atau sering bersama dengan orang yang merokok
+  Mulut / Nafas Berbau
+  Menghadapi masalah ALERGIK
+  Pengambilan sayuran kurang dari 1/2 sawan sehari
+  Mengalami Eczma, jerawat atau Psoriasis

TESTIMONI PESERTA JOM DETOX JUTAWAN











Itulah serba sedikit tentang testimoni Jom Derox Jutawan yang Anim dapat kongsikan kali ni dengan anda semua..Sebenarnya banyak lagi testimoni yang ada tapi in shaa Allah Anim akan update dari masa ke semasa untuk anda.😁

How???Teruja tak tengok result yang mereka dapat? Best kan..Jom join origdam Jom Detox Bersama Team Jutawan kerana anda pasti akan mendapat result yang paling best keran program Jom Detox Jutawan adalah PROVEN SUCCES PROGRAMME. In Shaa Allah..

Nak tahu lebih lanjut tentang program Jom Detox Jutawan atau anda ada sebarang pertayaan berkaitanya? Jangan segan atau silu untuk contact Anim yer😁

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff
011-10973735

FB: Faridah Hanim

#TeamJutawan
#TeamSparkle
#PernahDetoxDalamProgramNi
#BerjayaHilangkan5kgDalamMasa17Hari



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...