Khamis, 26 September 2019

Detox selesaikan banyak masalah kesihatan


Hai..Assalamualaikum buat semua pembaca blog Anim. 
Terima kasih kerana sudi singgah ke halaman blog Anim.

Detox membantu menyelesaikan banyak masalah kesihatan.
Inilah tajuk entri Anim kali ni.

Pada pendapat anda, penting tak agak-agaknya kesihatan yang baik buat kita? Ish..apa punya soalan la Anim tanya ni kan. Of course lah penting kan.. Siapa yang tak nak sihat kan.. Bila sihat ni macam- macam yang kita boleh lakukan. Akan rasa bahagia dan gembira jer bila sihat kan. Itulah nikmat sihat yang Allah kurniakan buat kita tapi tak semua orang dapat merasainya. 

Bila tanya siapa nak sihat, semua orang akan jawab nak sihat. Tapi adakah kita harini berusaha untuk menjaga kesihatan kita? Adakah kita berusaha untuk kembali sihat jika ada caranya?  Adakah kita sanggup untuk melaburkan sedikit tenaga, masa dan wang untuk mengembalikan kesihatan kita jika ada caranya dan diizinkan?

Disini Anim ingin berkongsi satu program iaitu #JomDetoxJutawan yang sememangnya terbukti berkesan dapat menyelesaikan banyak masalah kesihatan dengan izin Allah. Dan Anim rasa seronok sangat jika perkongsian ni sedikit sebanyak dapat membantu anda.

Buat pengetahuan anda, Detox ialah suatu proses pembuangan TOKSIN daripada badan melalui organ organ detox badan. Apa pulak itu TOKSIN? Toksin adalah bahan buangan atau racun bahaya yang boleh merosakkan struktur dan fungsi sel badan. Mustahil untuk kita elakkan toksin dari badan kerana toksin berada di mana-mana. Toksin boleh terdapat pada makanan yang kita makan, kosmetik yang kita pakai dan udara yang kita sedut setiap hari kerana kini pencemaran berada dimana-mana. Kita tak tak dapat nak kawal pencemaran yang terjadi tapi kita boleh protect diri kita dengan meletakkan 'perisai' untuk mengelakkan badan kita dari terus menjadi mangsa pencemaran. Caranya adalah dengan detox dengan cara #JomDetoxJutawan. 



Dengan Detox anda dapat mengeluarkan toksin dari badan dan ia akan menjadikan badan menjadi lebih ringan. Selain itu anda juga dapat manfaat kesihatan yang lain hasil dari pembuangan toksin dari badan. Dengan detox, ianya dapat membantu mengembalikan semula kestabilan kepada sistem badan dan ini akan membolehkan sistem badan berfungsi dengan sempurna.

Apa kelainan yang ada pada program #JomDetoxJutawan?

Kebanyakkan program DETOX yang lain diliar sana hanya tertumpu pada detoksifikasi organ tertentu seperti usus sahaja dan ianya tidak menyeluruh. So, kesan yang anda akan dapat tidak maksimum. Sangat rugi kalau kita hanya detox pada satu bahagian sahaja, sedangkan ada 5 organ kita yang perlu Detox.


Untuk mendapatkan result yang power, kita memerlukan program Detox secara menyeluruh untuk memastikan detoksifikasi dilakukan secara berkesan dan kesihatan optimum dapat dicapai! 5 organ Detox yang ada dalam badan Kita perlu bekerjasama untuk mendapatkan result yang plaing terbaik.

Oleh sebab itu, Kami bekerjasama untuk memastikan detox secara holistik ke atas system detox tubuh. So menu kita adalah dari Nutritionist dan di endorsed oleh Doktor. Bukan sembarangan menu.

Apa beza program #JomDetoxJutawan ni dengan Program Detox yang lain?

๐Ÿ€Kami sediakan coaching 17 hari di group whatsapp merangkumi Predetox week, Detox Week dan Post Detox Week. Satu satunya Group yang ada Predetox & Post Detox Week. 

๐Ÿ€ Kami guide untuk detox dengan ilmu. Banyak ilmu yang sangat mahal yang kami kongsikan dalam Group ini yang tidak ada di luar sana.

๐Ÿ€Kami beri meal plan yang di sediakan oleh Pakar Nutrisi dan dipersetujui oleh Doktor. Insya Allah anda tak akan kelaparan. Tambahan lagi suppliment yang kami gunakan adalah satu-satunya suppliment yang mempunyai Landmark study yang memang Selamat, Terbukti dan Berkesan.

๐Ÿ€Program kami TERBUKTI BERKESAN bagi peserta sebelum ni yang betul betul ikuti panduan yang kami beri (Boleh rujuk testimoni)

๐Ÿ€Kini yang terbaru, kami ada ganjaran wang dikembalikan sekiranya sepanjang program ini tiada apa-apa perubahan kepada kesihatan atau berat anda. Dengan syarat segala arahan coach telah anda patuhi. *term and condition apply.

Ok..Itulah penerangan serba sedikit tentang Program #JomDetoxJutawan yang sememangnya lain dari yang lain. Result pesertanya juga memang awesome. Jom Anim kongsikan antara TESTIMONI peserta-peserta #JomDetox yang berjaya kembali sihat dan kesihatan makin meningkat selepas join program detox ni. Dengan izin Allah.


Ini coach Kak Tim. Beliau ada masalah hormon, high blood dan obese sebelum decide untuk join #JomDetoxJutawan. Tapi kini, alhamdulillah selepas #JomDetox berat beliau turun 18kg dan paling best, beliau dah tak bergantung pada ubat dah. In Shaa Allah, dengan program ni umur berapa pun mampu mengubah tahap kesihatan mereka kerana ianya sememangnya terbukti. 


Ni pun menarik kisahnya. ๐Ÿ˜ Dari seorang yang tak suka air masak sebelum join #JomDetox kini dah berjaya ubah lifestyle beliau. Air masak menjadi favourite dan peneman setia selepas program detox.


Dalam gambar diatas dan bawah ni adalah seorang pesakit SLE yang berjaya membuktikan dengan program #JomDetox berjaya mengubah hidupnya. Beliau berjaya kurangkan berat 11.1kg dan 33inches dalam masa 36 hari sahaja! Kalau dulu, 2 tahun lepas, beliau koma 10 hari selepas 3 minggu demam panas, demam sehingga cecah 40deg ke atas. Dan selepas koma tahun lepas, beliau ambil masa utk pulih, kaki paralysed dan susah untuk berjalan. Walaupun, kaki dh pulih, tapi tidak sepenuhnya, kaki sentiasa rasa semut-semut dan kebas.

Amazingly, selepas detox, kaki kembali pulih, tidak kebas kaki lagi. Kalau sebelum ni, travel 3-4 jam perlukan hampir seminggu untuk gain energy, smlm travel dari Sarawak, hari ni bangun fresh dan bertenaga.

Alhamdulillah, kesihatan beliau much improved dari sebelumnya, dan badan kembali bertenaga. Kalau dulu, masuk keluar hospital, kini sudah berkurang.
Kalau dulu, beliau perlukan 6 biji steroid sehari untuk penyakitnya, hari ni, doktor dan kurangkan kepada 2 biji sahaja. Beliau tidak boleh lari daripada penyakitnya SLE, tapi beliau boleh improve kesihatan dan kelihatan lebih bertenaga hari ni dan seterusnya.




Pernah tak lepas bersalin perut akan buncit? Itu selalunya akan terjadi dan selalunya kita akan bagi alasan biasalah lepas bersalin perut pasti akan menggelebeh dan buncit. Tapi percaya tak ianya mampu dihilangkan. Dengan #JomDetoxJutawan, hilangkan masalah perut buncit bukan perkara yang mustahil.



See..Doktor pun akui program ni terbaik dan mampu turunkan berat badan.Bila berat turun, penyakit pun dapat dihilangkan. 



Dengan #JomDetoxJutawan, setiap peserta pasti akan dapat manfaatnya. ๐Ÿ˜



Siapa yang pernah mengalami masalah ni jer yang tahu betapa sakitnya bila period pain menyerang. Ada orang sampai tak boleh nak buat sebarang kerja dan kalau yang bekerja ada yang sampai kena ambil MC sebab sakit sangat. Sampai bila nak biarkan diri terus terseksa dengan period pain ni? Sertailah #JomDetoxJutawan kerana sememangnya ianya terbukti dapat membantu menghilangkan masalah period pain.



Bila toksin berjaya disingkirkan dari badan kita, automatik kulit muka pun akan jadi semakin cantik kesan dari dalaman kita yang telah bersih. Best kan..Itulah powernya bila kita detox badan kita. Bukan berat jer turun, muka pun makin glowing dan kesihatan pun in shaa Allah akan makin improve.



Warga emas pun dapat kesan dari program #JomDetoxJutawan yang hebat ni. Dalam program ni sesiapa sahaja bileh join tau. 








Ini coach Naimah. Beliau juga antara peserta yang mendapat kesan yang superb dalam program detox ni dan sekarang beliau antara coach yang guide peserta untuk mendapat kesanya sepertinya juga ataupun lebih dari tu. Katanya, gambar sebelum tu bukan tengah mengandung tapi dah habis pantang.  Berat beliau mula statik dan tidak menunjukkan penurunan selepas habis pantang. Bila adanya program hebat ni, terus dia decide untuk join walaupun waktu tu dia tengan menyusukan anaknya. Tapi dont worry, dengan #JomDetoxJutawan ada caranya untuk ibu menyusu yang nak detox. Tengok gambar selepas tu.Terus nampak macam anak dara.๐Ÿ˜



Ini coach Ruby. Sebelum detox, berat beliau mencecah 75kg.
Masa tu beliau memang sedang mencari-cari cara yang cepat untuk turun berat dan untuk sihat.

Bila ada peluang untuk buat detox ni, beliau terus join.  Masa mula buat detox tu berat  beliau 73kg. Lepas 3 hari, berat saya turun 3kg dan ukur lilit pinggang saya turun 3cm. Beliau tidak percaya dengan keputusan yang beliau dapat. Terus rasa teruja nak turunkan berat badan lagi. Beliau teruskan dengan detox sehingga hari yang ke 7. Lepas 7 hari berat beliau turun 5.5kg dan ukur lilit pinggang turun 4cm. 

Bukan itu saja, beliau lebih teruja bila lepas detox ni, bangun pagi tumit kaki dah tak sakit lagi. Bangun pagi rasa segar, bukan letih lesu macam sebelum detox. Sakit kepala yang dulu selalu menyerang dah tak rasa lagi. Stamina pun semakin baik, naik tangga kini tak jadi masalah lagi untuk beliau. Kaki rasa ringan jer bila naik tangga lepas detox. Bersin waktu pagi dah tak ada  lepas detox.

Teruja dengan kesan yang beliau dapat lepas detox, beliau ulang, ulang detox. Lepas 3 kali detox, beliau berjaya turunkan berat sebanyak 16kg. Paling best bagi beliau, lepas detox bacaan tekanan darah beliau yang sebelum ni tidak menentu kembali normal, migrain terus hilang, resdung semakin pulih dan hilang. Kulit muka yang kusam, kembali bersih.

Alhamdulillah.....nikmat sihat ni memang tidak terkata. Bila sihat, nak buat apa pun penuh nikmat. Nak jogging, nak buat kerja rumah, nak solat....semua penuh nikmat.

Katanya, kalau masa tu beliau tak join detox, masih diet dengan cara lama,  hingga saat ini beliau rasa berat  masih sama atau mungkin bertambah. Dan yang amat menakutkan adalah penyakit yang semakin menghampiri. Kalau tak join detox sebelum ini, kemungkinan beliau terpaksa makan ubat darah tinggi seumur hidup disebabkan gaya hidup dan pemakanan yang tidak betul. Kini, kegemukan adalah satu perkara yang amat beliau takut. Sebab dari situ macam-macam penyakit boleh datang.












Itulah antara TESTIMONI yang dapat Anim kongsikan dengan anda yang menunjukkan bukti bahawa dengan Detix berjaya menyelesaikan banyak masalah kesihatan . Bukan itu sahaja, rata-rata peserta #JomDetoxJutawan akan menunjukkan perubahan tahap kesihatan yang lebih baik selapas program detox dan mereka sangat -sangat berpuas hati.  Dan mereka juga bersyukur kerana dipertemukan dengan program yang hebat seperti ini. 

Kesimpulannya, Program #JomDetoxJutawan ni bukan sekadar program untuk kurus sahaja tapi lebih dari tu sebenarnya. Ia adalah program untuk semua orang kerana misi program ni adalah untuk sihatkan semua rakyat Malaysia. 


Kini pendaftaran untuk #JomDetox 16.0 sedang dibuka khas untuk semua yang berminat sehingga 30 September ni. Program akan bermula pada 1 Oktober 2019. 
Jika anda ingin menyertai atau ada senarang pertanyaan berkenaanya, anda boleh terus contact Anim di no:-

011-10973735

Faridah Hanim Binti Mohd Yusofff

Your Trustes SID
Shaklee Kelantan

#TeamJutawan
#SalahSeorangPesertaJomDetoxJutawan
#BerjayaHilangkan5kgHanyaDalam1SesiDetox









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..๐Ÿ˜ Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...