Selasa, 24 September 2019

Detox Bukan Sekadar Untuk kurus.


Hai..Assalamulaikum😁

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk berkongsi lagi kali ni..Hari ni Anim sedikit rushing sebab terpaksa datang ke Kuantan untuk menziarahi ibu saudara Anim yang sakit tenat. Ibu saudara Anim mengidap penyakit kencing manis yang kronik sehingga terpaksa potong kaki dan kini dia tenat kerana penyakit jantung dan paru-parunya dijangkiti kuman. Sedih bila melihat keadaanya sekarang. 😥

Itulah kesanya bila kesihatan kita tidak lagi dapat mengatasi penyakit yang menyerang kita. Badan kita akan mudah dijangkiti. Doakan Mak Saudara Anim diberi syifaa atas semua penyakitnya. In Shaa Allah dengan izin Allah..

Ok..Apa agaknya yang Anim nak kongsikan dengan anda dalam entri Anim kali ni.
Ok..Anim straight forward lah yer..😁 Perkongsian Anim kali ni masih lagi mengenai Detox. Yelah..Detox ni banyak sangat kebaikkannya sampai sentiasa rasa nak berkongsi supaya semua orang dapat manfaatnya..Kalau boleh, Anim nak semua orang yang membaca entri Anim ni tergerak hati untuk merasai pengalaman detox bersama #TeamJutawan . Kenapa kena Detox bersama #TeamJutawan?

Baca sini: Kebaikkan Detox Bersama #TeamJutawan

Ok..Kalau sebelum ni Anim pernah kongsikan dengan anda tentang, kalau nak kurus anda perlu Detox terlebih dahulu..Kenapa?

Boleh baca sini:Detox Untuk Kurus


Tapi untuk entri Anim kali ni Anim nak berkongsi pulak tentang, Detox bukan sekadar untuk kurus. Banyak lagi manfaat lain yang boleh anda dapat melalui detox. Terbaik kan Detox ni.. Yes..Bila sekali anda rasa penanganya, berkali-kali anda akan rasa nak detox dan kesannya of course lagi Aummm..😁

Apa yang anda boleh dapat melalui detox selain turunkan berat badan anda?

🍁Badan anda akan rasa lebih bertenaga dan cergas kerana detox dengan #JomJutawan adalah program detox yang merangkumi detox keseluruhan. Bukan hanya fokus kepada satu organ detox sahaja. Oleh sebab itu, bila anda melalui program detox bersama #TeamJutawan, anda akan berjaya singkirkan toksin dalam badan anda secara keseluruhanya. Kesanya, badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga kerana siatem dalam badan anda telah dibersihkan dan dibaiki dengan sebaiknya.

🍁 Kulit muka akan lebih halus, glowing dan juga alan nampak awet muda
 Kalau yang ni mesti semua wanita akan rasa teruja dan tersenyum kan..Siapa tak suka nampak cantik dan lebih glowing kan..Memang impian setiap wanita lah jawabnya..Untuk anda yang sering mengalami masalah kulit muka yang berjerawat,kusam, tak berseri dan nampak tua dari usia sebenar, apa kata anda cuba untuk Detox.. Sebab detix ni adalah proses untuk membuang toksin dalam badan kita. Bila toksin berjaya dikeluarkan in shaa Allah kulit muka pun akan bertambah baik.

🍁 Mengatasi masalah penyakit kronik secara berperingkat. kebanyakkan peserta #JomDetoxJutawan yang sebelum join detix mengalami masalah penyakit kesihatan yang kronik seperti kolesterol tinggi, bacaan kencing manis dan darah tinggi yang tinggi, SLE dan banyak lagi masalah kronik yang lain berjaya mengubah tahap panyakit mereka selepas join detox. Alhamdulillah, dengan detox mereka berjaya mengatasi masalah penyakit mereka secara berperingkat dan ianya merupakan result yang sangat amazing.

Itulah untungnya bila detox badan anda. Bukan sahaja berat badan dapat diturunkan, tapi penyakit juga dapat dihilangkan. Kulit wajah pun semakin berseri.

Jom layan Testimoni peserta #JomDetoxJutawan yang berjaya dapat lebih selain kurus dengan program Detox.















Amacam..Terbaikkan program #JomDetoxJutawan ni..Bukan setakat kurus jer tau anda dapat. Itulah kelebihan program detox kami.😍


Nak juga ubah hidup anda bersama program detox yang terbukti berkesan bersama kami?
Jangan malu untuk contact Anim yer..In shaa Allah, Anim akan bantu anda sebaiknya kerana Anim telah merasai kesan detox yang sangat amazing dan Anim nak anda juga merasakanya.

Faridah Hanim

011-10973735



#PesertaJomDetoxJutawan
#TeamJutawan





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 5Kg dalam masa 17 hari sahaja!

Hai..Assalamualaikum semua..😁 Bertemu lagi kita dalam entri Anim kali ni.. Untuk entri Anim kali ni Anim nak share dengan anda...