Halaman

Khamis, 12 April 2018

Buat duit dengan mobile spa


Assalamualaikum.. Hai semua..Bersua lagi kita dalam entri kali ni. Semakin lama semakin seronok pulak berkarya dalam blog ni..Banyak info dan pengetahuan boleh dikongsikan dan juga boleh diperolehi..

Kali ni anim nak kongsi tentang buat duit dengan mobile spa. Bagi yang tertanya- tanya apa itu mobile spa meh anim terangkan supaya korang lebih faham konsepnya. Mobile spa ni adalah spa tanpa kedai atau juga dikenali sebagai spa bergerak. Maksudnya, bagi sesiapa yang hendak mendapatkan servis dari mobile spa ni, dorang boleh call atau set appointment. Senang kan??😁😁

Tahukah korang bahawa mobile spa ni dah menjadi trend sekarang. Sebab orang sekarang sangat sibuk!! So, dorang takde masa nak keluar pergi spa, kne bersesak pulak, kne isi minyak lagi, kena bayar tol lagi dan kena survey harga spa dan servis terbaik yang semua tu memerlukan masa. So,dengan adanya mobile spa ni, mudah dan menguntungkan mereka call je beautician yang menyediakan khidmat mobile spa ni.

So, dari situ terbukti dengan mobile spa ni korang boleh buat duit sebab akan adanya permintaan. Selagi ada insan yang bergelar wanita,selagi itulah bisnes spa ni akan mendapat permintaan dan relevan. Ini kerana setiap wanita sukakan kecantikkan..suka dicantikkan dan suka nampak cantik..😍😍..

Oleh sebab itu, pengasas TWB Puan Ainul comeout dengan projek mobile spa ni bagi membantu korang untuk kelihatan cantik dan membantu orang lain untuk nampak cantik juga. Pada masa yang sama, dengan mobile spa ni dapat membantu korang especially wanita untuk buat duit dengan mendapatkan pulangan yang lumayan sehingga 4-5 angka. InshaaAllah..yang penting kena RAJIN..

Puan Ainul..Pengasas mobile spa TWB

Mobile spa ni adalah sebuah bisnes yang MUDAH, SIMPLE dan FUN. So, sangat sesuai untuk golongan muda yang masih tercari-cari nak buat bisnes apa yang menjanjikan pulangan yang lumayan.


Bagi adik-adik lepasan SPM yang masih duk menanti jawapan panggilan untuk sambung belajar tu atau tak tahu nak buat apa lepas SPM this is the right answer untuk korang join tau. Bisnes yang sangat simple tapi menarik. Dengan bisnes ni adik2 boleh cari duit poket sendiri untuk beli keperluan sendiri,nak beli make up ke,atau nak buat belanja bila nak sambung belajar nanti. Dari situ dah boleh ringankan beban mak ayah korang secara tak langsung. Bila ada duit ni macam2 boleh buat kan..sebab tu kita sebagai perempuan sangat digalakkan untuk ada pendapatan sendiri.

Pada masa yang sama, adik2 boleh belajar banyak benda bila buat bisnes yang hapening ni. Dengan ilmu yang diperolehi, adik2 boleh gunakan sampai bila2. Waktu sambung belajar kat universiri nanti dan juga selepas habis belajar. In shaa Allah. Contohnya bila dekat universiti nanti boleh offer servis spa on weekend untuk kawan2 korang, housemate,roomate dan boleh juga untuk lecturer korang. Dengan servis tiptop
Korang pasti boleh jadi famous kat universiti nanti..hehe..Dari situ korang boleh topup duit belanja belajar..takde la nak harapkan ptptn sahaja. Boleh imagine tak peluang dalam bisnes ni? Luas kan??Best sangat..πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Lepasan SPM yang dah selamat join TWB..😍😍😍

Korang beruntung sekarang ada bisnes yang best camni...senang nak cari duit..tak penat..kalau kak anim dulu lepas SPM sementara nak tunggu sambung belajar tu keja jaga kedai runcit..dari pukul 8 sampai pukul 7..penatnya rasa..lepas tu tolong mak jual kuih kat pasar malam..sebelum pergi jual tu kena buat dulu kuih tu..Banyak sangat buat kuih sebab nak dapat duit banyak..kesian tengok mak yang bertungkus lumus buat kuih sampai tidur pun tak menentu. Ada tu bulan puasa sebab nak buat kuih banyak2 tempat tidur kat meja je..sedihnya bila ingat semua tu..Tapi semua tu boleh dijadikan pengalaman yang mengajar kita untuk lebih matang dan berusaha bersungguh2.(tetiba throw back pulak kan??)πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜πŸ˜Tapi ada yang best bila meniaga kuih ni tau..(tak habis lagi nak bercerita)..Bila kuih semua habis dan semua orang suka makan kuih yang kami jual..Terdapat kepuasan yang tak boleh digambarkan disitu..hilang semua penat..😍
Antara kuih yang mak kak anim buat dulu..sekarang mak dah pencen..hehehe..

Begitu juga bila adik2 decide nak buat bisnes ni, korang pasti teruja bila dah berjaya dapat duit  nanti dan pada yang sama dapat puaskan hati klien dengan servis terbaik. Percayalah korang pasti akan rasa beruntung bila join bisnes ni.

Buat duit dengan mobile spa ni sebenarnya MUDAH. Sebab apa kak anim cakap mudah? Antaranya sebab korang tak perlu keluar rumah seharian untuk cari klien. Tak perlu cari kedai untuk disewa dan tak perlu cari pekerja untuk bantu korang. Dan yang paling best semua hasil servis spa masuk poket sendiri. 100% milik sendiri.

Korang juga boleh bawa bisnes korang ni pergi kemana-mana walaupun korang tengah bercuti sekalipun sebab 'money will follow you'..korang boleh jadi magnet duit bila buat bisnes yang mudah ni..

Bisnes mobile spa ni juga mudah sebab korang tak perlu kerja 8 jam sehari untuk dapat upah. Hanya kerja beberapa jam dah boleh dapat hasil yang lumayan..Bisnes yang sangat fleksibel.

Seminggu RM700 tu..wow..kalau sebulan?😱😱

Kalau sorang just sejam so dalam 3 jam dah boleh dapat byk tu??masyuknya

Sehari boleh dapat banyak ni?terbakor tak rasa?

Best tak bila tengok kejayaan beautician yang berjaya buat duit dengan mobile spa ni?kalau kak anim yang belum join bisnes ni pasti akan rebut peluang keemasan ni..

Bisnes spa TWB yang mudah ni juga dikenali sebagai spa shaklee ye adik2 kerana menggunakan 100% produk shaklee. Kenapa shaklee??pasti adik tertanya-tanya kan?kerana produk shaklee adalah sentiasa SELAMAT, TERBUKTI BERKESAN, dan MESRA ALAM. Bila buat bisnes spa ni servis kita melibatkan facial, scrubkan muka dan badan, masker dan sebagainya. Menjadi tanggungjawab kita memastikan produk yang kita gunakan selamat dan tidak memudaratkan. Bila klien puas hati, dorang akan percaya dan pasti akan repeat nak servis dari kita. Dari situ, mudah untuk adik2 lebarkan sayap bisnes spa sebab klient yakin dengan produk yang digunakan. Shaklee bukan produk yang cikai2 ye adik2 ku sayang. Shaklee adalah sebuah company yang dah lebih 100 tahun bertapak di pasaran. Hebat kan..😍😍

Selamat,berkesan dan semulajadi

Oleh sebab itu,kak anim harap adik2 akan nampak peluang yang ada dalam bisnes mobile spa ni..satu bisnes yang MUDAH dan 100%  spa shaklee. Bila produk yang digunakan hebat,kesan yang akan dirasai oleh pelanggan juga hebat. Dari situ mudah bagi bisnes mobile spa ni berkembang dan bertahan lama. In shaa Allah.

Feedback customer TWB spa shaklee

Modal yang ditawarkan juga berbaloi dengan apa yang adik2 akan dapat nanti. Dengan modal yang minima, Kak anim yakin adik2 pasti boleh buat duit dengan mobile spa TWB ni.Ada beautician yang berjaya dapat duit modal balik dalam masa sebulan setengah sahaja. 

Jika adik2 ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang pakej mobile spa TWB, korang boleh baca juga Di sini..Kat sini kak anim dah terangkan secara lebih terperinci apa yang disediakan.

Dengan bisnes mobile spa yang semakin mendapat perhatian dan menjadi trend pada masa kini takkan rugi rasanya bila adik2 lepasan SPM membuat keputusan untuk join bisnes ni dan jadikanya sebuah bisnes lubuk duit..sebab pulanganya sangat lumayan.πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ


Dah bersedia untuk join bisnes mudah dan menjanjikan pulangan yang lumayan ini? Adik2 boleh wassup kak anim 0183735752
Kak anim sedia membantu.😁😁😁😍😍


Hanim Yusoff
Pengasas Hanim beauty House
Pemilik mobile spa/spa bergerak TWB.
Beautician TWB




Tiada ulasan:

Catat Ulasan