Halaman

Selasa, 17 April 2018

MODAL MINIMA BUKA SPA


Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara,
Assalamualaikum mulanya kata,
Awal Bismillah pembuka bicara.😉

Berpantun pulak kita kali ni ye..hehe..sekali sekala apa salahnya kan?Bila berpantun ni rasa macam sopan pulak nak mulakan bicara..hehe..😁😁

Bersua lagi kita kali ni ye..Dalam entri anim kali ni, ada something special yang anim nak kongsikan dengan anda yang mungkin dah lama meminati bisnes spa tapi risau atau takut perlu menggunakan modal yang besar untuk memulakan bisnes spa ni..Jangan risau...Dengan MODAL YANG MINIMA anda boleh buka kedai spa anda sendiri. Eh, betul ke??Yes..betul..Tak tipu. Kalau tipu dosa kan??hehe...

Suka tak??Of course la suka kan?Pucuk di cita ulam mendatang orang kata kan?😉

Disini anim akan tunjukkan dan terangkan bagaimana dengan modal yang minima anda boleh buka spa atas nama anda sendiri.

First step yang anda boleh mulakan ialah dengan menyertai TWB. Inshaa Allah kami akan bantu anda merialisasikan impian anda tu. Jangan risau..Jangan ragu..TWB menawarkan kursus spa tanpa kedai dan merupakan projek spa bergerak terbesar yang berjaya melahirkan ramai beauty therapist atau juga dikenali sebagai beautician spa yang hebat dan terlatih di seluruh Malaysia dan juga luar negara seperti Australia,Mesir dan Dubai. 
Beautician spa TWB.

TWB comeout dengan projek spa tanpa kedai ni kerana ingin membantu golongan wanita diluar mencari pendapatan sendiri dengan cara yang MUDAH, SIMPLE dan menggunakan MODAL YANG MINIMA. Ini kerana permintaan untuk spa bergerak ni sedang meningkat dan mendapat permintaan yang tinggi pada masa kini.


TWB juga dikenali sebagai projek spa shaklee dan khusus untuk golongan wanita.



SPA BERGERAK=MOBILE SPA

Step seterusnya dengan menjalankan spa bergerak yang juga dikenali sebagai mobile spa. Dengan TWB, anda akan diberi tunjuk ajar dan dilatih bagaimana untuk menjalankan bisnes mobile spa ni. Training 'one to one' akan diberikan kepada anda supaya anda lebih mudah faham dan ingat teknik2 yang diajarkan. Kursus spa bergerak yang ditawarkan oleh TWB adalah sangat menarik dan merangkumi pelbagai jenis rawatan yang anda boleh gunakan bila menjalankan bisnes mobile spa anda nanti. Dan semua jenis rawatan ini adalah antara rawatan yang mendapat permintaan yang tinggi dikalangan klien TWB.



KENAPA MOBILE SPA?

Mobile spa kini telah mendapat tempat di hati orang di Malaysia terutamanya wanita yang kebanyakkannya sangat sibuk!. Dengan kerjayanya, rumah tangga dan anak-anak menyebabkan mereka tidak sempat atau tiada masa untuk ke pusat rawatan kecantikkan. Oleh yang demikian, spa bergerak mendapat perhatian dan permintaan yang tinggi pada masa kini. 

Mobile spa juga merupakan cara yang paling mudah untuk anda yang baru nak memulakan bisnes spa. Jika terus membuka kedai spa anda akan memerlukan modal yang sangat besar sedangkan anda belum mempunyai modal yang sebegitu besar. Oleh sebab itu, dengan mobile spa ini boleh dimulakan dengan modal yang minima tapi tetap menguntungkan. 

Dengan bermula tempahan dari klien kemudian anda pergi ke rumahnya untuk memberikan servis spa adalah salah satu cara mobile spa dijalankan. Bukan sahaja menjimatkan tanpa perlu membuka kedai tapi dengan servis ini memudahkan klien tanpa perlu bersusah payah untuk ke pusat rawatan kecantikkan. Just call and make an appointment, klient dah boleh merasai pengalaman melakukan spa tanpa perlu keluar dari rumah. Dengan adanya perkhidmatan mobile spa ini juga dapat membantu golongan wanita yang sibuk ni mendapatkan rawatan spa dengan lebih mudah dan selesa. 

Mobile spa juga antara bisnes yang mudah, tak stress, enjoy bila buat dan murah kerana bisnes ini tidak memerlukan KEDAI, PEKERJA dan MENGIKUT MASA yang dipersetujui tanpa perlu meluangakan masa yang lama untuk setiap servis yang dijalankan. Seronok kan?anda tidak terikat sepanjang hari seperti di tempat kerja jika menjalankan bisnes spa bergerak ni. 

KELEBIHAN MOBILE SPA

Banyak kelebihan yang anda akan dapat bila menjalankan bisnes mobile spa ni. Antaranya:-

🌼 mempunyai pulangan yang sangat lumayan kerana tidak perlu keluarkan duit untuk bayar sewa kedai, elektrik, dan membeli peralatan spa yang mahal.
🌼Fleksibel kerana boleh dijalankan dimana sahaja walaupun anda sedang bercuti.
🌼Tiada risiko untuk bankrup kerana modalnya sangat minima. 
🌼Tidak perlu berhutang dengan bank kerana modal yang diperlukan tidak besar dan anda mampu keluarkan modal untuk memulakan bisnes.
🌼Boleh dimulakan secara sambilan seperti di hujung minggu. Boleh tambah duit poket dan tampung perbelanjaan tanpa perlu ganggu duit gaji.
🌼Tidak perlu sewa kedai. Jimat masa dan kos sebab tak perlu survey lokasi yang strategik dan bayar sewa bulanan.
🌼Tidak perlu cari dan upah pekerja. Kita lah bos kita lah pekerja kerana bisnes mobile spa ni sangat simple dan anda mampu lakukannya sendiri.
🌼Hasil keuntungan lebih besar sebab semua hasil bisnes tidak perlu dibahagikan untuk membayar kos2 yang lain. 

AGEN SPA DIPERLUKAN

Bagi menampung permintaan yang semakin tinggi di setiap negeri, agen spa TWB diperlukan untuk memastikan permintaan dapat dipenuhi. Bagi anda yang meminati bidang ini sangat dialu-alukan untuk menyertai kami di TWB. Banyak kelebihan yang akan anda perolehi bila bersama team kami berbanding mengikuti kursus spa dari tempat lain. Selain kos yang minima untuk join, anda juga akan disediakan dengan peralatan spa yang lengkap termasuk beauty produk dan juga sijil. Lepas training boleh terus angkat beg untuk cari klient..😁😁mudah kan?? Anda juga akan dimasukkan di dalam secret group TWB dimana group ini akan membantu anda dari segi marketing, promosi,tips dan kelas-kelas nutrisi yang anda boleh jadikan panduan untuk menjalankan bisnes spa anda. Anda takkan dibiarkan sendirian bila bersama team TWB. Baca KURSUS SPA TWB untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

SIAPA YANG PATUT SERTAI KAMI?

🌷Anda yang berhasrat untuk buka spa atas nama sendiri.
🌷Anda yang berminat dengan bisnes spa tapi tidak mempunyai modal yang besar.
🌷Anda yang ingin menjalankan bisnes dari rumah tapi tidak tahu bisnes apa yang patut dimulakan.
🌷Anda yang ingin memulakan bisnes secara 'part time'
🌷Anda yang bergelar suri rumah yang mencari bisnes yang boleh dijalankan dirumah secara sampingan.
🌷Anda pelajar IPT yang ingin mencari duit poket
🌷Anda graduan yang masih menganggur.

Anda boleh mengubah nasib anda bila menyertai kami team TWB. In shaa Allah. 

MARI KITA TENGOK APA KATA MEREKA YANG TELAH MENYERTAI TWB........

Dalam masa 3 hari je boleh dapat hasil banyak macam tu..siapa tolak dia rugi lah kan?😉
Tak sampai sehari dah boleh dapat separuh gaji??Bestnya...

2 hari boleh dapat RM470??kalau sebulan?lumayan sangat!!!

Selain dapat income kepuk2, TWB juga dapt membantu mereka yang memerlukan.

See...I told u already..😉😉

Lepasan SPM yang dah selamat sertai team TWB.😁

Anda ingin menyertai TWB?
Berminat untuk jalankan bisnes spa bergerak yang awesome dan menjanjikan pulangan yang lumayan ini?
Cepat pm or wassup anim..
Jangan malu..Jangan ragu..
Anim sedia membantu anda untuk merialisasikan impian anda..

Hanim Yusoff
Pengasas Hanim Beauty House
Beautician TWB
🌻0183735752🌻




1 ulasan: