Halaman

Jumaat, 27 September 2019

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)


Hai..Assalamualaikum semua😁

Siapa sini suka bercuti? Angkat tangan sikit..Anim nak teropong.😉

Semua orang suka bercuti kan.Bila bercuti ni kita dapat banyak manfaatnya antaranya,
🚢 Dapat menjana kretiviti minda
🚢Dapat mengurangkan tekanan
🚢Dapat meningkatkan keyakinan diri
🚢Dapat mengembara ke tempat yang baru
🚢Dapat mengenali budaya yang berbeza
🚢Memberi peluang mencuba sesuatu yang baru
🚢Memberi memori dan pengalaman yang tidak akan dilupakan

Banyak kan manfaat melancong ni. Tapi kalau kita nak melancong dan perlu keluarkan duit sendiri alamatnya tak banyak tempat kita boleh terokai dan beberapa tahun sekali baru kita dapat melancong sebab kos untuk melancong ke tempat orang ni tinggi tau. Dengan tambangnya, penginapanya, dan juga untuk makan semuanya memerlukan kos yang tinggi tambahan kalau membawa sekali ahli keluarga untuk melancong bersama. Tapi anda berpeluang untuk pergi melancong hanya dengan zero kos atau PERCUMA(fully sponsored).


Bagaimana caranya? Mudah jer..Hanya dengan menyertai Anim dan shaklee dan in Shaa Allah anda akan berpeluang bercuti dan melancong bersama isteri, suami, anak-anak atau ibu bapa anda sepenuhnya ditaja oleh shaklee. Menarik kan? Yes..!!!

Dan trip bersama shaklee adalah 'beyond imagination'. Anda pasti takkan dapat bayangkan apa yang shaklee sediakan untuk anda jika anda qualified untuk pergi trip bersama mereka.



Dalam bisnes shaklee, jika anda buat bisnes denganya, anda bukan sahaja berpeluang untuk dapat bonus yang besar tapi lebih dari tu anda boleh dapat. Salah satu yang dapat menarik minat ramai orang untuk bersama shaklee adalah dengan INCENTIVE TRIP yang sangat mewah dan 100% sponsored yang ditawarkan oleh shaklee. 

Shaklee Incentive Trip
Shaklee Incentive trip ni terbahagi kepada 2 iaitu:-
✈Shaklee Regional Incentive Trip
✈Shaklee International Incentive Trip


Shaklee Regional Incentive Trip 
Trip ni adalah trip bercuti dalam Malaysia atau negara-negara berdekatan dengan Malaysia. Contoh regional trip yang pernah shaklee sponsored adalah Pulau Langkawi (2016), Star Cruise Libra Penang (2017) dan Phuket, Krabi dan Bangkok (2018).

Dan untuk tahun hadapan (2020), regional trip yang shaklee sponsored adalah ke Seoul, Korea. Memang sebuah negara yang cantik dan penuh dengan kebudayaan yang nenarik serta makanan yang sedap-sedap. Bestnya lahai..



Shaklee International Incentive Trip
 Trip ni adala trip bercuti ke luar negara. Setiap tahun destinasi percutian ke luar negara yang Shaklee akan bawa adalah ke tempat-tempat yang berbeza. Contoh negara yang pernah shaklee bawa untuk International trip adalah seperti Jepun, Spain,France dan Itali dan yang terbaru ke Las Vegas dan juga Francisco(2019)

Dan untuk tahun hadapanya (2020), Shaklee akan membawa setiap Leaders yang layak ke Switzerland(Syurga dunia tu). Tempat yang sangat cantik dan memerlukan kos tinggi untuk kesana. Tapi dengan Shaklee ianya adalah fully sponsored!😱



Untuk Muslim pula, Shaklee juga ada menawarkan Trip Umrah dan Ziarah (Kembara Umrah bersama Shaklee). Dan negara untuk ziarah juga berbeza-beza setiap tahun antaranya Istanbul, dan Jordan. Shaklee offer trip umrah dan ziarah ni setiap tahun khas untuk pengedar Shaklee beragama Islam. So, anda boleh pilih samada nak join trip Umrah/Ziarah atau trip selain umrah. (International Trip) Boleh pilih yer.. Terbaik kan..Shaklee ni memang amat mementingkan SID nya sehinggakan trip yang ditawarkan juga mempunyai pilihan untuk SID Muslim. Terharu kan bila company sentiasa menghargai SIDnya.

Dengan lokasi percutian yang shaklee offer berubah-ubah setiap tahun memberi peluang kepada semua SIDnya merasa untuk round 1 dunia dengan PERCUMA SAHAJA. Best Giler! Dan peluang ni anda hanya akan dapat dengan berbisnes bersama Shaklee.❤

Apabila Anim lebih ambil tahu apa yang ditawarkan oleh shaklee kepada semua SIDnya, Anim semakin suka dan jatuh hati berkali-kali dengan Shaklee ni. Bukan sahaja menawarkan produk yang hebat dan berkualiti tinggi, tapi incentive trip untuk SIDnya juga turut sama hebat dan terbaik serta mewah. Seriusly best sangat berbisnes bersama shaklee. Dah la modal yang sangat kecil untuk mulakan bisnes bersamanya, peluang yang ditawarkan pulak banyak. Memang takkan curang dah la sampai bila-bila.😍

Tambahan dengan Anim yang bukan berasal dari keluarga yang berada ni. Memang Incentive trip yang shaklee tawarkan ni menjadi penguat semangat untuk Anim terus bekerja keras dan tak putus asa dalam bisnes ni kerana Anim sangat impikan percutian mewah seperti ni. Dalam shaklee, Anim berpegang kepada 1 prinsip iaitu semua orang mampu berjaya dalam shaklee! Dan Anim nak sangat berjaya untuk merasai trip mewah yang ditawarkan ni. In Shaa Allah, 1 day Anim pasti boleh! 😁

Jom Anim anak ajak anda bersama Anim untuk sama-sama merasai trip mewah shakee ni. Trust me, its beyond your imagination.

Berdasarkan pengalaman upline Anim yang telah mengikuti trip bersama shaklee ni, mereka mengatakan memang puas hati sangat  kalau pergi melancong dengan trip Shaklee ni. Semuanya perfect dan serba mewah. Bermula dari flight yang dinaiki, tempat penginapan yang disediakan, makanan yang dihidangkan dan surprise gift semua superb. Siap dapat duit poket lagi..Aduhai..Meleleh ayaq liuq lah tahap bestnya tu. Memang VVIP trip lah Shaklee sediakan untuk yang qualified. 








Untuk pengetahuan anda, trip Shaklee ini boleh bawa satu family (bergantung pada berapa tiket yang anda layak). Bagi yang sudah berkahwin, anda boleh bawa suami/isteri, ayah kandung, mak ayah mertua dan anak-anak. Bagi Shaklee Business Leader yang masih bujang, boleh bawa mak ayah dan adik beradik. Best kan? Takda la anda hanya pergi bercuti sendirian atau bersama rakan bisnes sahaja..Boleh jadi ianya percutian keluarga tapi ditaja sepenuhnya. Menarik kan?😁

So, apa tungu lagi..Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama kerana peluang yang ada dalam shaklee adalah yang terbaik dari yang terbaik dan pastinya anda takkan dapat dimana-mana. Jom join Anim dengan mendaftar sebagai agen sah shaklee sekarang dan rebut semua peluang yang shaklee tawarkan termasuk bercuti dengan mewah bersama shaklee.

Anda juga akan Anim guide dari ZERO TO HERO kerana Anim mempunyai team yang kuat iaitu #TeamJutawan dan juga Mentor-mentor yang hebat berserta team bisnes yang supportive yang akan sama-sama membantu anda untuk sama-sama berjaya dalam bisnes yang best dan hebat ni. In shaa Allah.

Jom contact Anim jika anda nak join berbisnes bersama Anim dan Team dan jika anda ada sebarang kemusykilan berkaitanya.


011-10973735

Faridah Hanim Binti Mohd Yusoff

#SupervisorToBe
#RoadToMaster2021
#TeamJutawan
#ShakleeByAnim
#ShakleeKelantan

FB: Faridah Hanim



Tiada ulasan:

Catat Ulasan